۶۷۳۱۲۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سیستم رای گیری مردمی قابل اعتماد است

مدیر ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره ملی فیلم فجر درباره سوالاتی که درباره زمان اعلام نظرات مردم و حاشیه های پیش آمده توضیح داد.

خبرگزاری مهر: علی آشتیانی پور مدیر ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت رای گیری مردمی گفت: تصمیم ما این بود که مانند سال ۹۴ هر روز ۵ فیلم برتر مردمی را اعلام کنیم ولی دیشب ۱۵ بهمن ماه و پیش از اعلام رسمی آرای مردمی ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره از ما خواست برای گرم کردن فضای مردمی روز اول ۱۰ فیلم را معرفی کنیم و مانند سال قبل هر روز یک فیلم از چرخه خارج شود تا درنهایت به ۵ فیلم برسیم.

وی در پاسخ به اینکه چرا تا روز چهارم جشنواره آرای مردمی اعلام نشد در حالیکه از همان پنجشنبه ۱۲ بهمن همه فیلم ها در سینماهای مردمی حداقل یک نمایش را داشتند، بیان کرد: امسال اولین سالی است که آرا به شیوه الکترونیک اخذ می شود و با توجه به اینکه سال گذشته سامانه فروش بلیت در آخرین لحظات دچار مشکل شد و مشکلاتی را برای ما هم ایجاد کرد لذا امسال تصمیم گرفتیم سه روز اول را برای سنجیدن شرایط و رفع نواقص احتمالی درنظر بگیریم و در روز چهارم جشنواره آرا را اعلام کنیم.

مدیر ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر درباره اختلالی که دیشب پیش آمده و کد یک فیلم به رای برای فیلم دیگری منجر شده است، توضیح داد: اختلال پیش آمده به دلیل اشتباهی بوده که در جدول نمایش فیلم ها در سینماتیکت صورت گرفته و مشکل از سیستم رای گیری خانه سینما نبود ولی به محض اینکه مساله را به ما گزارش کردند موضوع را پیگیری و رفع کردیم و ظرفیت برای فیلمی که رای آن منظور نشده بود، باز شد.

آشتیانی پور افزود: سیستم الکترونیک شدن جای تکامل دارد و می تواند در سال های بعد در شهرستان ها هم استفاده شود. هر سیستمی در ابتدای راه مشکلاتی دارد ولی با آسیب شناسی می توان مشکلات را رفع کرد و برنامه ما هم این است که پس از پایان جشنواره به بررسی نقاط ضعف و قوت آن بپردازیم. ولی در حال حاضر می توانم بگویم به نظر من که با این سیستم کار می کنم این روند یکی از سالم ترین و قابل اعتمادترین روش ها است.

وی با تاکید بر اینکه همه سینماگران باید به نظر و سلیقه مردم احترام بگذارند، عنوان کرد: باید بپذیریم که ممکن است نظر مردم مخالف انتظار ما باشد و اگر فیلمی در لیست ۱۰ نفره نیست انتخاب مردم بوده است و سینماگران می توانند برای دریافت مستندات رای گیری تقاضانامه ای مکتوب به خانه سینما بفرستند تا رتبه فیلم خود در آرای مردمی را متوجه شوند.

مدیر ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در پایان گفت: در حال حاضر هیچ کسی جز من و یک نفر دیگر از ترتیب آرای مردمی خبر ندارد و حتی دبیر جشنواره نیز نمی داند از بین ۱۰ فیلمی که امروز اعلام شد کدامیک رای برتر را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج