۶۷۳۱۷۱
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

شریعتمداری: از ثروتمند شدن مردم نمی‌ترسیم

رییس سازمان توسعه صنایع معدنی ایران و همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت بر حل مشکلات معادت کوچک تاکید کردند.

خبرگزاری ایلنا: مهدی کرباسیان در نشست امضای تفاهمنامه حمایتی برای معادن کوچک با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:‌ ما سیاستی را داشتیم که باید برای معادن کوچک و رفع مشکلات آنها تصمیم‌گیری می‌شد. امروز دو تفاهم‌نامه امضا می‌شود که اولی یک تفاهم‌نامه از طرف وزارت صمت با ایمیدرو و میدکو است و دومین تفاهم‌نامه مربوط به انجمن سنگ و آهن ، گل‌گهر و ایمیدرو است.

رییس سازمان توسعه صنایع معدنی ایران افزود: ۶۰ درصد از معادن در اختیار سازمان توسعه صنایع معدنی ایران است و ۹۲ درصد از معادن در همه حوزه‌ها شامل فولاد، مس و طلا را معادن کوچک تشکیل می‌دهد، به همین دلیل است که باید مشکلات معادن کوچک حل شود.

کرباسیان با بیان اینکه معادن کوچک در فناوری و حمایت دچار مشکلات متعددی هستند، تاکید کرد: بیشتر معادن در نقاط محروم واقع شده یا نیاز توسعه وجود دارد و معادن کوچک با مشکلات کوچک و بزرگی در تمامی حوزه‌ها از جمله ایمنی، فناوری روبرو هستند.

رییس سازمان توسعه صنایع معدنی ایران درباره سیاست‌های دولت و مجلس گفت: دولت و مجلس ۵/۱ میلیارد دلار برای توسعه مناطق محروم در بودجه در نظر گرفته که ۱۰ درصد از این مبلغ برای معادن است اما هنوز هیچ پرداختی انجام نشده و باید این مساله پیگیری شود.

کرباسیان درباره معادن کوچک اظهار داشت: معتقدیم برابری معادن کوچک اهمیت بالایی دارد. ما بنا داریم فناوری حوزه موبایل یا کوچک قرار دهیم. همچنین در بخش اکتشاف و ارتقاء صنعت سیاست‌هایی در نظر گرفته شده که باید انجام شود.

حسین شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت هم در نشست امضای تفاهم‌نامه معادن کوچک گفت: مسوولان بخش صنعت باید قدر خود را بدانند. ما هم همواره به‌عنوان نهاد دولت از آنها حمایت می‌کنیم.

وزیر صنعت افزود: از ثروتمند شدن مردم نمی‌ترسیم چراکه مردم باید درآمد بالایی داشته باشند تا مشکلات آنها رفع شود.

شریعتمداری با بیان اینکه باید مشکلات معادن کوچک حل شود، گفت: باید از معادن کوچک به‌دلیل نیاز صنعت معدن به آنها حمایت صورت گیرد. دولت باید حمایت کند و بخش‌خصوصی هم در این حوزه سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهد.

وی متذکر شد: مهمترین مساله این است که امید داریم تا کاری انجام شود و دولت‌دوازدهم به‌عنوان دولت گسترش و رشد صنایع معدنی ایران تلقی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسل سوخته

      اصلانمیترسی.چون مردم دیگه توخوابم نمیبینن ثروتمندشدن

    • محمدرضا بختیار

      جناب شریعتمداری دلیل اینکه تصدی وزارت صنایع و معادن به شما با چنین دید وتفکر واگذار شده چی بوده یا چی هست؟برادر من دولت معادن را واگذار و یا بفروش می رساند انوقت مردم ثروتمند می شوندهیچ احدی تو جامعه ما با کارگری پولدارنشده و نمی شود و اگر منظور شما از مردم افراد خاص پولدار هستند که بازم طبقه بندی و بورژوای شما از جامعه نگرش بسته و محدود هستش جناب وزیر خواهشا همان طور که به برداشت و واگذار کردن های غیر مسولانه ادامه می دهید به فکر دخل و تصرف های بی رویه درون زمین باشید که خود نقطه شروع جابجایی بستر ابرفتی زیرزمین و موجب حوادثی چون زلزله و رانش زمین و خشکسالی و افزایش آلایندگی ها می شوند و در حوزه شما دیروز معاون اول ریس جمهور در یزد چند کارخانه و مجتمع که زاینده الایندگی و موثر بر آب شرب و مکمل ام اس هستند را افتتاح کردند و باز شعار دهید ملت هوا را الوده می کنند

    • ع

      شمااصلامردم نمیبینین ماشماه به خاطرکارخودت میخوای حمایت کنی بخش خصوصی شمامیگین له شده ماراگیرنیاوزدین بااین بساط موادشویمده وخیلی چیزای دیگه برین خودتون گول بزنید ماقروتمند بشویم مثل شمانیستیم کمک میکنیم به زلزله زدگان

    • بدون نام

      مدیر دانا کشور اباد

    • بدون نام

      ثروتمند شدن مردم؟؟؟؟!!!!!!!!

    • نگار

      نمیذارید که بخواین بترسین آخه

    • تنها

      اینم شد خبر ما از ثروتمند شدن مردم نمی ترسیم اتفاقان از خداتونه مردم اه در بساط نداشته باشن وگرنه کی با چندغاز میاد واسه شما کار کنه

    • سعید

      اتفاقا شما میخاین مردم همیشه گشنه بمونند ک یوقت سیر نشند ...

    • فقرا

      البته منظورتون اون ۴٪ جامعه ست که ثروت این کشور دستشون هست؟؟؟ چون بقیه مردم اگه شکمشون رو بتونن سیر کنن کلاهشون رو میندازن بالا

    • علی آبی....

      معلومه!!

    • بدون نام

      کاملادرسته چون انقدرقدرتمندشدیدکه ترس ندارید چیزی به مردم ندهید

    • خدا

      آخه با خیال راحت همه اشو ازشون میگیرین

    • سرباز وطن

      خودتان ثروتمند باشید کافیه اکثر ملت که بيچاره و بدبخت هستندخدا از سرتان نگذره

    • بدون نام

      مردم از نداری و گرسنگی نمیرن

      ثروت منو شدنشون پیش کش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج