۶۷۴۲۳۹
۱۶ نظر
۵۰۲۶
۱۶ نظر
۵۰۲۶
پ

نماینده گیلان: مسئولان به داد مردم برسند

نماینده استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت:دشمنان از ملت همیشه در صحنه و بیدار ایران در ۲۲ بهمن سیلی می خورند.

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام و المسلمین احمد پروایی در یادواره ۴۶ شهید والامقام بخش مرکزی شهرستان مرزی بندر آستارا که در مسجد جامع دهستان ویرمونی برگزار شد ، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه ، خاطر نشان کرد: نمی شود که ما ادعای دین کنیم ، ولی در عمل از دین فاصله داشته باشیم و یا یادواره شهدا بگذاریم ، ولی به آرمان های شهدا عمل نکنیم.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور و اعتراض به حق گروه هایی از مردم و تبیین مطالباتشان، تصریح کرد: هر چند که اعتراض باید از راه قانونی باشد ، ولی این اعتراضات به سرکردگی برخی کشورهای عرب ، آمریکا و رژیم صهیونیستی از مسیر اصلی خارج شد و دل دشمن را شاد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پروایی با تأکید بر اینکه منشا برخی از این وقایع عملکرد مسئولان می باشد ، افزود: مسئولان باید به داد مردم برسند. متأسفانه برخی ها در این میان سوء استفاده کردند و این مردم بودند که پاسخ قاطع را به آنان داد.

وی با انتقاد از اینکه چرا کرکره برخی از بانک ها که تخلف می کنند ، پایین کشیده نمی شود ، اضافه کرد: ملت همیشه در صحنه و بیدار ایران از اول انقلاب تا امروز در همه وقایع همراهی کرده اند و در سال ۸۸ هم این ملت بودند که فتنه را زمین گیر کردند و باید بگوئیم که مجدداً دشمنان از ملت ایران در ۲۲ بهمن سیلی می خورند.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگر سخنان خود از فرهنگ ایثار و شهادت سخن گفت و یادآور شد: شهدا رکن انقلاب هستند و ملت با اصالت و نجیب ایران ولایتمدار هستند و به خوبی می دانند که اگر ولایت نباشد حکومت ما به حکومت طاغوت مبدل می شود.

وی شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی را عاملی برای بازی با اعتقادات ملت دانست و گفت : مبادا با حرف و فضاسازی های دشمنان از ولایت و رهبری زده شویم.

وی ضمن تبریک ایام فجر ، خاطر نشان کرد : آنچه مهم است راه شهدا می باشد و اگر می خواهیم دل شهدا را شاد کنیم باید در مسیر آنها و آرمان هایشان حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پروایی در پایان اضافه کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه ، حفظ وحدت و همبستگی و خدمت به محرومان و مستضعفین به معنای واقعی، از مهمترین سفارشات شهدا هستند که باید مدنظر قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه می‌رسیدم حال وروزمون این نبود حدود۱۵ملیون بیشتربدبختی کشورمون می‌خورن از یارانه سوبسیدحقوقش جیب ملت آب وبرق وگاز نان بهداشت و آموزش پرورش..میدیم و۱۰ملیون شغل ایرانیارواشغال کردن نتیجش این میش بیش از۳۰درصدسرپرست خانواده‌ها بیکارن وفقیروهرخانه۱تا۲نفربیکارن همین هزینه به هم وطن ایرانی وایران خرج کنیدلطفا

    • ناشناس

      واسه همینه که صورتشون کبوده...امان ازاین استکبار ....

    • بدون نام

      ....همش به آمریکا ربط میدی

    • بدون نام

      اولش میگی حق اعتراض دارن مردم.بعد میگی به سرکردگی اسراییل و آمریکا شد ؟؟؟؟ عجب

    • بدون نام

      فقط از مردم مایه بذارین

    • بدون نام

      عزیزم مسولان بزرگتر از اونی هستن که بخوان به درد مردم برسن چرا که انان مسول زاییده شدند ولی این مردم از اول هم بدبخت بودند

    • بدون نام

      مسولین بفکر جیب مردمند نگران نباش

    • محمدرضا بختیار

      جناب پروایی شباهت شما با دولت ها این هستش که دولت ها در افزایش آلایندگی ها در کورس و رتبه اول هستند بعد اجرای طرح ترافیک به علت الایندگی ها به ناحق فشارش به ملت هستند ...

    • بدون نام

      نه دیگه گیلان که سهله اقای بزرگوارالان دارن توگیلان مردم ناامید شدن بحث کرایه ماشین‌خبرنداری من رشتیم وخیلی وسایل دیگه رفته بالا برای یک استخدام بهانه میارن خدابه فریاد همه برسه

    • بدون نام

      مدیر دانا فقر ریشه کن

    • رضا ماندگار

      کی به داد خود مسولین برسد !!!!!

    • بدون نام

      مدیران بی خاصیت اعدام باید گردند

    • مجتبی

      مسئولان خواهشا دست از سر مردم بردارند

    • بدون نام

      همه به خاطر اینکبگویند ما خوب هستیم دولت بد است فقط شعار می دهند و تحریک مردم می کنند .

    • بدون نام

      آقای نماینده دست ماکه ازرسیدن وگفتگوبا مسوولان کوتاهه شماخودتان بعنوان نماینده یک ملت چکاری میتوانید انجام بدهید لطفاکوتاهی نکنید

    • بدون نام

      مسعولان به داد جوانان مردم برسند نه که بروند برای خانه خودشان لوستر نود میلیونی بخرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج