۶۷۴۵۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

درخواست آقای بازیگر برای دختران شین آباد

شهرام ناظری موسیقیدان مردمی این سال ها، قصد دارد بخشی از عواید کنسرت روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریور (پنجشنبه و جمعه) خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، به درمان دختران حادثه دیده روستای «شین آباد» اختصاص دهد.

شبکه ایران: شهرام ناظری موسیقیدان مردمی این سال ها، قصد دارد بخشی از عواید کنسرت روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریور (پنجشنبه و جمعه) خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، به درمان دختران حادثه دیده روستای «شین آباد» اختصاص دهد.

عزت الله انتظامی با نگارش یادداشتی که در «شرق» به چاپ رسیده هنرمندان را به همراهی شوالیه آواز ایران دعوت کرده است. متن یادداشت انتظامی را در ادامه می‌خوانید:

هنرمندان با «ناظری» همگام شوند

حادثه ناگوار «شین آباد» را همه مردم در جریان اخبارش هستند. همه مان دیدیم که بر سر دختران و فرزندان کشورمان چه بلایی آمد. اما مطمئن هستم مردم بزرگوار ایران زمین آنها را فراموش نکرده اند و نخواهند کرد. در این مسیر هم هنرمندان ما وظیفه خطیری داشته و دارند و با اطمینان می گویم همچنان در کنار مردمشان هستند و خواهند بود.

چنان که پیش از این هم بوده اند. شاهد این مدعا هم حرکت مردمی و خودجوش خواننده عزیز و هنرمند مردمی ما، شهرام ناظری در این روزهاست که ایشان می خواهند با اجرای کنسرت یادی از این بچه ها کرده باشند و قصد دارند درآمد فروش بلیت ها را به دست حادثه دیدگان برسانند.

می دانم همه ما می خواهیم در کنار مردممان باشیم؛ چه در روزهای خوشی و چه ناخوشی... انشاءالله همیشه خوشی باشد... اما وقتی دست تقدیر بر این شد که بلایی بیاید چاره ای نداریم جز آنکه تسلیم رضای پروردگار شویم و در عین حال انسانیت خودمان را هم نشان دهیم. من به عنوان کوچک شما از هنرمندان این سرزمین می خواهم از این حرکت خداپسندانه حمایت کنند.

منتها به دلیل مشکلات پا و بیماری ام نمی توانم شخصا در این کنسرت حضور پیدا کنم. ولی از شما هنرمندان و مردم عزیز کشورم تقاضا می کنم همگام و همراه شهرام ناظری باشید و نشان دهید که متعلق به خاک پاک سرزمین ایران هستید. امیدوارم مرهمی کوچک بر زخم های بزرگ فرزندانمان باشیم و از خداوند منان می خواهم مثل همیشه فرزندان این سرزمین را از بلیه ها دور کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غریبه

      من نتونستم بلیط بخرم اینترنتی به فروش نمی رسه ؟ از کجا بگیریم ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج