adexo3
۶۷۴۸۴۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تلاش برای حمل محموله بزرگ کوکائین به انگلیس

تلاش برای قاچاق محموله عظیم نیم تُنی کوکائین توسط یک جت خصوصی از فرودگاه اصلی بین‌المللی کلمبیا به انگلیس نشان می‌دهد که گروه‌های جنایتکار در توسعه، تولید و قاچاق کوکائین از این کشورِ آمریکای جنوبی بی‌پرواتر شده‌اند.

ایسنا: مقامات انگلیس اعلام کرده‌اند هفته گذشته ۱۵ چمدان حاوی کوکائین، توقیف و پنج مسافر اروپایی در فرودگاه فارنبرو در نزدیکی لندن دستگیر شده‌اند. این جت خصوصی نیز از فرودگاه بین‌المللی ال دورادو، بزرگترین فرودگاه کلمبیا پرواز کرده است.

نیروی مرزی انگلیس با اعلام این محموله به عنوان یکی از بزرگترین محموله‌های موادمخدر در انگلیس، ارزش آن را حدود ۷۰ میلیون دلار تخمین زد.

مقامات ایالات متحده و کلمبیا معتقدند حمل این محموله تحت نظارت یک تشکیلات جنایتکار کلمبیایی که عملیات قاچاق از طریق جت‌های خصوصی را باب کرده است، صورت گرفته است.

به گزارش بیزینس اینسایدر، با افزایش رونق تولید کوکائین در کلمبیا در سال‌های اخیر برخلاف گذشته که قاچاق این موادمخدر بیشتر از طریق دریایی و به کشورهای غرب آفریقا صورت می‌گرفت، اکنون تمایل قاچاقچیان به استفاده از جت‌های خصوصی و قاچاق این مواد به کشورهای اروپایی افزایش یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج