۶۷۵۹۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واقعیت مجازی، جاه‌طلبی جدید اپل

به تازگی مشخص شده که اپل در حال ساخت قسمت خاصی از سخت افزار واقعیت افزوده خود در مرکز Cupertino است. تیم کوک، مدیر عامل شرکت به طور گسترده‌ای به جاه طلبی های شرکت اشاره کرده است تا یک هدست واقعیت مجازی و یا دستگاه عینک هوشمند را در آینده ای نزدیک ارائه دهد.

وبسایت دیجی‌کالا مگ - وحید ناظمی: به تازگی مشخص شده که اپل در حال ساخت قسمت خاصی از سخت افزار واقعیت افزوده خود در مرکز Cupertino است. تیم کوک، مدیر عامل شرکت به طور گسترده‌ای به جاه طلبی های شرکت اشاره کرده است تا یک هدست واقعیت مجازی و یا دستگاه عینک هوشمند را در آینده ای نزدیک ارائه دهد. اخیرا کوک اعلام کرده است که واقعیت افزوده را در سطوح کیفی مورد نیاز اپل می‌بیند و پیشنهاد می‌کند که اپل برای بازنگری رویکردهای معمولی تلاش کند و راه منحصر به فردی را برای مقابله با موانع ساخت این محصول جدید ایجاد کند.

مدیرعامل اپل سال گذشته ۵۵۰ میلیارد تومان درآمد داشت.

یک گواهی ثبت اختراع جدید که اخیرا در دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده به ثبت رسیده و جزییات آن هم توسط Slashgear منتشر شده، اطلاعات جدیدی را در مورد جزییات مورد انتظار اپل برای چنین وسیله‌ای قرار داده است. به نظر می‌رسد هدف اصلی ایجاد یک هدست یا عینک هوشمندی بسیار راحت و سبکتر از دستگاههای AR و VR امروزه مانند HoloLens مایکروسافت و هدست Oculus VR متعلق به فیس بوک است.
واقعیت مجازی، جاه‌طلبی جدید اپل

اطلاعات درز کرده از این گواهی ثبت اختراع، جزییات این دستگاه جدید را برای ما توصیف نمی‌کند، اما اپل در توضیحی مختصر محصول خود را این‌طور شرح داده است: اگر مراقبت نشود، نمایشگری که روی سر و چشمان کاربر قرار می‌گیرد ممکن است خسته کننده باشد. اپل سیستم‌های نوری رایج برای این صفحه نمایش را بزرگ و سنگین می‌داند و اعتقاد دارد که گسترش استفاده از هدست واقعیت مجازی با این نوع سیستم نوری ممکن است ناراحت کننده باشد.

نام پیشنهادی اپل برای این محصول سیستم catadioptric است که از آینه‌ها و لنزهای منحنی برای ترکیب لرزش و انعکاس به یک سیستم واحد استفاده می‌کند. سیستم Catadioptric را مجموعه‌ای از تلسکوپ‌های نوری، میکروسکوپ‌ها و لنزهای تله را تشکیل می‌دهند. با استفاده از این سیستم، اپل تدعا کرده که می‌تواند با استفاده از لنزهای مورد استفاده در هدست های استاندارد VR، عکس‌هایی با اندازه‌ی معمولی را با اندازه‌ای خارق‌العاده بزرگ به کاربران نشان دهد. این امر می‌تواند به صورت تئوری وزن این محصول را کاهش دهد و باعث کاهش ضخامت آن در فرایند طراحی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج