۶۷۸۰۳۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

احتمال وقوع گرد و خاک شدید در سه استان

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارندگی در نقاط مختلف کشور از احتمال وقوع گرد و خاک شدید دراستان‌های خوزستان، ایلام و لرستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارندگی در نقاط مختلف کشور از احتمال وقوع گرد و خاک شدید دراستان‌های خوزستان، ایلام و لرستان خبر داد.

احد وظیفه افزود: براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی امروز(۲۷ بهمن ماه) با فعالیت موجی در نیمه غربی کشور، بارش باران در جنوب غرب پیش بینی می‌شود و به‌تدریج غرب،‌ بخش‌هایی از شمال غرب و از بعد از ظهر ارتفاعات البرز شرقی و البرز مرکزی و استان‌های واقع در جنوب البرز و استان‌های شمالی را در بر می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: فردا (۲۸ بهمن ماه) بارش باران و برف در این استان‌ها به جز خوزستان ادامه می‌یابد و امکان وقوع گرد و خاک شدید از اواسط روز در استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان وجود دارد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: در روز یکشنبه ( ۲۹ بهمن ماه) با نزدیک شدن سامانه اصلی، بارش در شمال غرب و غرب کشور تشدید می‌شود و به تدریج کل نیمه غربی و به صورت پراکنده شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۸ بهمن ماه) ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و گاهی اوقات وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و ۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. آسمان پایتخت روز یکشنبه (۲۹ بهمن ماه) ابری و در بعد از ظهر همراه با بارش پراکنده خواهد بود. دمای هوا در این روز به ۹ و ۲- درجه می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج