adexo3
۶۸۰۶۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

«فردو» تعطيل نمی شود؟

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به برخي اخبار مبني بر اينکه ايران در قبال لغو تحريم‌ها، سايت فردو را تعطيل مي‌كند، گفت: با لغو تحريم‌ها فردو تعطيل نخواهد شد؛ فردو يك سايت فعال هسته‌اي رسمي است و جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای بر اساس منافع ملی خود تصمیم‌گیری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به برخي اخبار مبني بر اينکه ايران در قبال لغو تحريم‌ها، سايت فردو را تعطيل مي‌كند، گفت: با لغو تحريم‌ها فردو تعطيل نخواهد شد؛ فردو يك سايت فعال هسته‌اي رسمي است و جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای بر اساس منافع ملی خود تصمیم‌گیری خواهد کرد.

علاالدين بروجردي نماينده بروجرد در مجلس با اشاره به برخي اخبار مبني بر اينکه ايران در قبال لغو تحريم‌ها سايت فردو را تعطيل مي‌كند، اظهار داشت: با لغو تحريم‌ها، فردو تعطيل نخواهد شد.

وي افزود: فردو يك سايت فعال هسته‌اي رسمي است و جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای براساس منافع ملی خود تصمیم‌گیری خواهد کرد.

بروجردي تصريح كرد: اين گونه نيست كه با لغو تحريم‌ها سايت‌هاي فعاليت هسته‌اي تعطيل شود، در هر شرایطی براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و با توجه به عضویت جمهوری اسلامی ایران در عهدنامه NPT و حق قانونی تعریف شده ایران ادامه خواهد یافت و هرگونه توافق در اين زمينه طبيعتا منوط بر مجموعه مذاكراتي است كه با طرفين اقدام مي‌شود.

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس متذكر شد: مذاكرات حول محور مسائل هسته‌اي ايران قطعا بايد با محوريت لغو تحريم‌ها صورت گيرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با نرمش قهرمانانه فردو هم تعطیل میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج