۶۸۰۷۱۴
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

ادعای کمیته فلسطینی‌:

پرداخت یارانه به اسراییلی‌ها برای‌کشتن فلسطینی‌ها

دولت اسراییل در حالی تشکیلات خودگردان فلسطین را به "تشویق تروریسم " از طریق حمایت مالی از خشونت ورزی علیه اسراییلی‌ها متهم می‌کند، که خود به شهروندان اسراییل که مرتکب جنایاتی علیه فلسطینی‌ها می‌شوند، یارانه می‌دهد.

عصر ایران: یک رسانه فلسطینی به نقل از کمیته زندانیان سازمان آزادی بخش فلسطین مدعی شده دولت اسراییل به شهروندان اسراییلی که مرتکب جنایاتی علیه فلسطینی‌ها می شوند، یارانه پرداخت می‌کند.

به نقل از وب سایت خبری" میدل ایست مانیتور" رسانه فلسطسینی"قدس پرس" روز دوشنبه این ادعا را به نقل از کمیته فلسطینی "زندانیان و زندانیان آزاد شده فلسطین" مطرح کرده است.

این کمیته فلسطینی برای مستند کردن ادعای خود، به پرونده یک شهروند شهرک‌نشین اسراییلی به نام" یورام اسکولنیک" اشاره کرده که این شهرک‌نشین در ماه مارس سال ۱۹۹۳ یک شهروند فلسطینی به نام " موسی ابو صباح" را به قتل رسانده است.

این شهرک‌نشین اسراییلی که در آن موقع در ارتش اسراییل خدمت می‌کرد و در شهرک غیرقانونی "سوزیا" در نزدیکی شهر الخلیل در کرانه غربی رود اردن - اراضی اشغالی فلسطین- اقامت داشت، "موسی ابوصباح" را در حالی که به نشانه تسلیم روی زمین دراز کشیده و دو دستش را پشت سرش نگه داشته بود با شلیک گلوله به قتل رسانده بود.

" یورام اسکولنیک" که در زمان قتل شهروند فلسطینی ۲۴ سال داشت، در سال ۲۰۰۰ و ۷ سال پس از قتل همراه با شکنجه شهروند فلسطینی، با حکم عفو مشروط از زندان آزاد شد؛ در حالی که حکم اولیه دادگاه اسراییل علیه او"حبس ابد" بود.

بنا به مدعای کمیته زندانیان فلسطینی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (PLO)، رژیم اسراییل به فرد قاتل علاوه بر پرداخت کامل بیمه‌های ملی، حقوق ماهانه‌ای نیز مقرر کرده که از زمان آزادی او از زندان به طور مرتب پرداخت می‌شود.

علاوه بر آن، این شهرک‌نشین اسراییلی پس از آزادی از زندان یک کمک هزینه راه‌اندازی کسب و کاری جدید از سوی دولت اسراییل دریافت کرده است.

کمیته زندانیان فلسطین این پرداخت‌ها را به نشانه پرداخت یارانه اسراییل به شهروندانش برای تشویق کشتار فلسطینی‌ها دانسته است. ادعایی که خود اسراییل علیه فلسطینی‌ها مطرح کرده و می‌گوید تشکیلات خودگردان فلسطینی به شهروندان و زندانیان فلسطینی که به دلیل خشونت‌ورزی علیه اسراییلی‌ها به زندان رفته و مجازات می‌شوند، پرداخت ماهانه انجام می دهد. اسراییلی‌ها این اقدام تشکیلات خودگردان فلسطین را به مثابه " تشویق به تروریسم" می‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرباز وطن

      45000 تومان؟

    • سهراب

      دروغی بیش نیست ،وقتی سمیرقنطار فلسطینی سه اسراییلی کشت او را به زندان محکوم کردنددر حالیکه میتوانستن اعدامش کنن

    • بیطرف

      خو بده به جهنم هالا مردم فلسطین خیلی ادمای خوبین..

    • بدون نام

      حیوونا از این پست فطرتا خیلی بهترن..اینا شیاطینن در کالبد انسان...این قوم همیشه دردسر ساز بودن

    • بدون نام

      حیوونا از این پست فطرتا خیلی بهترن..اینا شیاطینن در کالبد انسان...این قوم همیشه دردسر ساز بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج