۶۸۰۷۴۰
۱۶۲ نظر
۵۰۵۱
۱۶۲ نظر
۵۰۵۱
پ

مردی که شوهر زن مورد علاقه‌اش را کشت

مردی که بعد از برقراری رابطه با زنی جوان شوهر معتاد او را با شلیک گلوله به قتل رسانده است، به قصاص محکوم شد.زنی جوان به نام مریم سال گذشته نزد کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس رفت و از مفقودشدن شوهرش خبر داد.

روزنامه شرق: مردی که بعد از برقراری رابطه با زنی جوان شوهر معتاد او را با شلیک گلوله به قتل رسانده است، به قصاص محکوم شد.زنی جوان به نام مریم سال گذشته نزد کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس رفت و از مفقودشدن شوهرش خبر داد.

او گفت: «همسرم علی طبق معمول هر روز برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد و بعد از آن هیچ خبری از او نشد. حتی به تلفن همراهش نیز جواب نمی‌داد تا اینکه گوشی‌اش خاموش شد و حالا من نگران او هستم».

کارآگاهان بعد از شنیدن اظهارات این زن تجسس‌های خود را برای یافتن علی آغاز کردند و مشخصات او به مأموران ابلاغ شد، اما ردی از این مرد به‌دست نیامد تا اینکه فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ اعلام کرد جنازه‌ای را در جاده‌ای خارج از شهر مشاهده کرده است. وقتی مأموران به محل اعلام‌شده رفتند جسد مردی جوان را یافتند که هدف چند گلوله قرار گرفته بود. هیچ مدرک شناسایی همراه مقتول نبود.

جنازه به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان در بررسی‌های خود دریافتند این مرد بسیار شبیه علی است به همین دلیل همسر او را احضار کردند. مریم بعد از رؤیت جنازه تأیید کرد مقتول همسرش است. او گفت از علت کشته‌شدن علی بی‌اطلاع است.کارآگاهان در جریان تحقیقات تخصصی خود به دو نکته محرز رسیدند؛ نخست آنکه مقتول قاتل یا قاتلان را می‌شناخته و همراه آنها به خارج از شهر رفته اما ناگهان غافلگیر شده و فرصت فرار یا دفاع از خود را به‌دست نیاورده بود. دوم آنکه قتل به‌دلیل اختلافات شخصی رخ داده و انگیزه‌هایی مانند سرقت در میان نیست.

همین مسئله سبب شد مریم تحت نظر قرار بگیرد و مأموران بعد از مدتی به رفتارهای این زن ظنین شدند. به این ترتیب همسر مقتول تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت و در برابر پرسش‌های پلیس پاسخ‌های متناقض داد. همین امر سبب شد شک‌ها نسبت به او تقویت شود تا اینکه درنهایت مریم به طراحی نقشه قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت قاتل مردی به نام کریم است که با او رابطه پنهانی دارد. کریم وقتی بازداشت شد و فهمید زن موردعلاقه‌اش تمام واقعیت را برملا کرده به کشتن علی اعتراف کرد. او گفت: «من مزرعه دارم و علی برایم کار می‌کرد. از این طریق با همسر او آشنا شدم. مریم با شوهرش به‌شدت اختلاف داشت و دلیل اصلی این اختلافات نیز اعتیاد علی بود.

بعد از مدتی با این زن رابطه برقرار کردم و به هم علاقه‌مند شدیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم علی را به قتل برسانیم و او را از سر راه برداریم. برای این کار نقشه‌ای طراحی و سلاح تهیه کردم. روز حادثه دنبال علی رفتم و به بهانه اینكه در مزرعه کار داریم او را با خودم به خارج از شهر بردم. وقتی به محلی خلوت رسیدیم از پشت یک گلوله به او شلیک کردم. علی برگشت و از من پرسید چرا چنین کاری کردم. قبل از اینکه بتواند واکنش دیگری نشان دهد و از خودش دفاع کند چند گلوله دیگر نیز به او شلیک کردم. سپس تلفن همراه او را برداشتم و به همسرش دادم».این پرونده بعد از تکمیل تحقیقات مقدماتی در اختیار دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفت. نماینده دادستان در جلسه دادگاه جرم متهمان را محرز دانست و اولیای دم مقتول نیز خواستار قصاص قاتل شدند.

در ادامه کریم حرف‌هایی را که در بازجویی زده بود، تکرار کرد. مریم نیز گفت: «شوهرم اعتیاد داشت و همین مسئله باعث اختلاف ما شده بود تا اینکه با کریم رابطه برقرار کردم و نقشه قتل علی را طراحی کردیم. کریم بعد از کشتن شوهرم موبایل او را به من داد و آن را در چاه دست‌شویی انداختم تا هیچ سرنخی باقی نماند. بعد از آن شکایتی را مطرح کردم و گفتم شوهرم مفقود شده است».هیئت قضات بعد از بررسی پرونده، کریم را به قصاص و زن جوان را به اتهام معاونت در قتل به زندان محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زن ستیز اصل

      کلا ما مردا احمقیم بخاطر عشق تا ته چاه میریم اونم بخاطر موجودی که وفاداری و عشق نمیفهمه چیه فرصت کنه فورا خیانت میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینو واقعاً خوب اومدی چون همه جا هم قتل به دست شما احمق ها انجام میشه هیچ جا زنی به خاطر مردی نرفته زن اون مرد رو بکشه پس اینجا دو تا نتیجه میگیریم یک اونی که دنبال قتل هست زن نیست و دوم همون که گفتی حماقت در حد لالیگا

      • متفکر

        کارِ افغانیاس

      • فرید

        شاید تو اینجوری باشی ولی همه مردا اینجوری نیستن

      • مرد ستیز اصل

        اوخی دلم سوخت شما مردا دهنتون بسته باشه نه تنها موجب شکوفایی مملکت میشین بلکه امنیت جامعه هم بالاتر میبرید آخه یه موجود نر دوپا که حرف نمیزنه ... اون به زنا توهین کرد منم جوابشو دادم پس تاییدش کن

      • بلو کراون

        دوست عزیز بدون نام 16:38، اینکه گفتی هیچ جا زنی بخاطر مردی نرفته زن اون مرد رو بکشه اشتباهه، داستان فوتبالیست معروف کشورمون رو که خانم شهلا جاهد همسرش رو کشت فراموش کردی...؟؟

      • بدون نام

        بلوکراون اونم ماجرایی بود که سر مهر موند و شهلا جاهد بار ها گفت که قاتل نیست و واقعا خدا عالم هست که چه اتفاقی افتاده بود و چی ها در اون پرونده نامعلوم موند

    • تارا

      خاک تو سر همچین زن خیانت کاری ! آدم ی تار موی شوهرشه با صدتا نامرد عوض نمیکنه؛ من هزار بار با شوهرم دعوام شده ولی نیم ساعت دیگه باهم رفتیم خرید .زن فکر کشتن شوهرش باشه؟؟؟؟ حالا برو زندان کیف کن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون دیگه چون میبرد خرید اینو میگی اگه نمی برد میگفتی سر به تنش نباشه

      • بدون نام

        حالم یه هم خورد ای

      • فرید

        پس اگه مرد برات خرید کرد آدم خوبیه وگرنه مرد خوبی نیست

      • بدون نام

        بابا بیخیال مردا همشون پستن پول خرج کردنشون بهانست تا جایی که میتونین لهشون کنین لیاقت نر دو پا همینه

      • بدون نام

        عجب منطقی!
        شوهر خودش میتونه نامرد باشه!

    • بدون نام

      موجود ماده دو پا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه عزیزم مثل همیشه همون موجود نر دو پا قاتل هست و میره پای چوبه دار
        البته اشتباه نشه من اون خانمی نیستم که از این کلمه استفاده می کنه فقط جواب شما رو دادم برادر
        اگه جمله ای به نظرت زشت میاد خودت ازش استفاده نکن چون اون موقع دیگر زشتیش رو از دست میده

      • همون اولی

        اتفاقا باید استفاده کرد خانم تا زنها به زشتی عملشون پی ببرن

      • بدون نام

        من به عنوان زن همیشه به این خانم اعتراض کردم ولی مثل همیشه کار شما مردا جمع بستن زن هاست انگار اصلا نمیتونید بفهمید کار یک انسان فقط به خودش مربوط میشه نه همه کسانی که خصوصیات مشترک با اون شخص دارن
        اگه نظر شما اینه بعد از این منم از این جمله استفاده می کنم شما هم استفاده کن و باقی دوستان همچنین بلاخره باید نشون بدیم جهان سومی هستیم و بویی از منطق نبردیم و یه فرقی باید با آدم های پیشرفته داشته باشیم

      • بدون نام

        مادّه بودن که بد نیست .نَر بودنه که عیبه

      • بدون نام

        عه اگه ماده بودن بد نیست دوست دارید ماده خطاب شید؟

      • بدون نام

        جواب این مردای رو ندید ولشون کنین اینا همه از دم پست فطرتن بر میگرده به دوران پیشین که نر بودن همچنان هم هستن بزارین هر چی میخواین بگن از عقب مونده ها که عقلشون فقط رو هوس کار میکنه چه انتظاری درین

      • بدون نام

        ما مادّه ایم دیگه .شما هم نَرررررر :)

      • بدون نام

        همین که این ماده های دو پا ناراحت میشن از ماده بودن نشون میده اصلا منطقی نیستن

      • بدون نام

        چه خبر ایرانیها با فرهنگ چند هزار ساله خخخخخ

    • گل یخ

      بخدااین فاجعه اس اخه این چه وضعیه مگه ادم کشتن به همین راحتیه.خوب جدامیشدی میرفتی بامعشوقه خاک برسرازدواج میکردی بنده خدامعتادبوده ولی یه انسان بوده.بعضیا چطورسرسفره یه نفرمیشینن نون ونمک شوهرشون رومیخورن وبه همین راحتی بهش خیانت میکنن ومیکشنش.اون دنیاچطورمیخوادجواب خداوشوهرش روبده.خداخودش به دادمون برسه.

    • گل یخ

      بخدااین فاجعه اس اخه این چه وضعیه مگه ادم کشتن به همین راحتیه.خوب جدامیشدی میرفتی بامعشوقه خاک برسرازدواج میکردی بنده خدامعتادبوده ولی یه انسان بوده.بعضیا چطورسرسفره یه نفرمیشینن نون ونمک شوهرشون رومیخورن وبه همین راحتی بهش خیانت میکنن ومیکشنش.اون دنیاچطورمیخوادجواب خداوشوهرش روبده.خداخودش به دادمون برسه.

    • شخصی

      ابتدا اون زن باید اعدام بشه که مثل شیطان توی جلد اون مرد رفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو قانون چیزی به نام احساسات وجود نداره بجز واقعیت و واقعیت اینه که قاتل اون مرد هست به همین سادگی

    • حمید

      فساد وخیانت زن به مرد و مرد به زن خیلی زیاد شده ، خدا به دا ما برسه.

      پاسخ ها

      • آرش

        به خدا دیگه ادم میترسه ازدواج کنه

      • بدون نام

        از بس مردا هرزه شدن منم جرات ازدواج ندارم انگار شعورشون ته کشیده

    • بهزاد

      صبح داشتم خبرهای قبلی حوادث رو مرور میکردم که متاسفانه دیدم از طرف من در اکثر خبرها نظر گذاشتن که لازم دیدم مطالبی عرض کنم.
      اولا خوشبختانه اکثر خواننده ها میدونن که من چجور نظراتی میذارم و میدونن که اهل بی احترامی به کسی نیستم و اینم میدونن که طرز نگارش من ادبی و منطقی هست و نظرات سبک گونه و بچه گانه که حالت مسخره داشته باشه نمیذارم.
      ثانیا در یکی از خبرها یکی گفته بود بهزاد از طرف رسول نظر میذاره و مطمیئنم که خود رسول بود که اون نظرو گذاشته بود و فک میکنه من از طرفش نظر میذارم.آقا رسول که مشخصه سن و سال زیادی داری و اینجارو جهت خوش گذرونیت و پر کردن اوقات فراغتت انتخاب کردی و یه جورایی کمبودهای عاطفیتو پر میکنی، تفکر همه مثه تفکر تو نیست، کسی باهات کاری نداره هر نظری میخوای بذار و اموراتتو بگذرون من اصلا نظرات تورو نمیخونم که بخوام جوابتو بدم.خوشبختانه سایر دوستان پیدا کردن که چطور باهات مقابله کنن و الان که میبینی همه دارن از طرف تو نظر میذارن به هم ریختی.دم دوستان گرم
      ثالثا از نحوه نگارش متن یه نظر فهمیدم کسی که سابقا با من اختلاف نظر داشت از طرف من کامنت گذاشته و خواسته منو آدمی بی شخصیت نشون بده، دوست عزیز من شاید باهات اختلاف نظر داشته باشم اما باهات دشمن نیستم و تورو دوست خودم میدونم.
      با این نظرات نمیتونین منو بد جلوه بدید، همه با نحوه نظر گذاشتن من آشنان و میدونن اهل بی احترامی به کسی نیستم و نظرات بچه گانه و مسخره نمیذارم.من فقط نظر منطقی و بعضا قانونیمو درخصوص خبر میذارم.

      پاسخ ها

      • دروغگو

        با سلام به همه خصوصاً بهزاد عزبز، اگر چنانچه ادم از خود مطمئن است جه باک که تعداد انگشت شماری، کمتر نمیخواهم که موعظه کنم شاید از بی سوادی یا حسادت دست به قلم برده و با نام دیگری عناوینی مینویسند، خدارا شاهد میگیرم که خود بنده اگر بگم فقدان و نبود کاربر مهدی گلپا از ری، آزارم میدهد و هرگاه به این صفحه میام دنبال نام و نوشته این دوست نادیده خوب که مدتی دچار همین مورد که کاربر. بهزاد نوشتند شد، اینان که باعث دیگری میشوند مثل همین قتل و تجاوز و فسق و فجوری است که میخونیم ولی بنظر من این مرد که قتل را مرتکب شده عامل اصلی جنایت بوده و هست چون کاملاً طرف را میشناخته و از اختلاف بین این زن و مرد کاملاً مطلع بوده و زن هم چون شوهرش آنقدر روح و روان این زن را آزرده که گول و فریب حرف های قاتل را خورده و با این پیش زمینه تن به خبانت و رابطه با قاتل را داده، من خودم بارها گفتم مرد هستم و زن و فرزند دارم، شما تصور کنید که زنی که حلال همسر یک مرد است چه عوارض و دقدقه و فشارهایی باعث خیانت او میشود، از طرفی همیشه مردها تجاوزگر ترند تا زن، طرف با سرمایه و منابع ای که داشته و اطلاع از مشکلات بین زن و مرد توانسته رن را رام خود کند، برای ما که به دنیای اخروی اعتقاد داریم اینطور افرادی نه این دنبا را دارند نه اون دنیا،

      • بهزاد

        کسی که با نام بهزاد آمده با نام خودم آمدم شما اگر نگران هسنیید یکی کلمه به نام خود اضاف کن

      • بهزاد

        کاربر ۱۴:۲۲ اگه با نام خودت اومدی چرا دنبال نظرات من نظر میدی و نظر منو ادامه میدی و به کاربرها توهین میکنی؟هرکی هست متاسفم براش

      • بهزاد

        بسیار ممنونم کاربر دروغگو
        اینجا دیگه شورش درومده، کلی نظر از طرف من گذاشتن و میدونم کار کیه اما خوشحالم که دوستان میدونن من اهل دعوا و بحث و توهین و... نیستم

      • شش ساله ازشمال

        خدایاخودت برسون.چخبره.

      • یک ایرانی

        چندبار از ادمین برترین‌ها درخواست کردم سایت رو جوری طراحی کنن که اعضا فقط با یک یا مثلا دوسه نام کاربری مشخص و منحصر به فرد بتونن کامنت بذارن ولی تحویل نگرفت...!

    • رامسری هستم

      کثافتهای رذل
      طلاق واسه چیه اونوقت

      پاسخ ها

      • بینام

        دوستان رسول خودش را لو داددر خبرهای قبلی هم با چند اسم می اید

      • رسول 10 ساله از تهران

        دوستان تمام واقعیت اینه که من ایرانی ام و افغانی نیستم، ۳۷سالمه و بیکارم و در خبر داغ با چندین اسم نظر میذارم و از طرف گندم مجیدی و بهزاد و شیدا نظرات زیادی گذاشتم.دست خودم نیس دچار یه نوع بیماری روحی و روانی هستم و در دوران کودکی خلاء عاطفی داشتم و الان دچار بحران شدم.منو با این شرایط قبول کنید.رفته رفته از طرف همتون نظر میذارم.منتظر باشید.

      • آرش

        رسول حالا دیگه ما روگیج گردی!!!

    • محمدعلی عباسی

      خدایا داریم بکجامیریم این زن بی ابرو چطوری راضی به کشتن شوهرش شده هرچند هم معتادباشه وجدان ماانسانها کجارفته چرا برای هوس دستشان را به خون الوده میکنن مگه این هوس چیه مگه زن نداری بیشرف که چشمت دنیال زن مردمه حالا هم که خدا گرفتارت کرد بابا اشد مجازات رو برای این گیسوبریده بدیدمگه درکشور لسلامی زندگی نمیکنیم این پرونده احتیاجی به نوبت نداره حکمشان رو اجراکنید حیف ازاین اکسیژن که اینها استفاده میکنن به قول رسول دارم گیج میشم این زنه اصلا چطوری روش میشه جلو قاضی بشینه ازخودش دفاع کنه خدالعنتتان کنه

      پاسخ ها

      • دروغگو

        کاربر گرامی محمدعلی عباسی، شما در مورد وجدان حرف کاملاً منطقی و حقیقی را گفنین اما، اما، در این دنیای وانفسا هرکسی، زن یاد مرد دنبال حق خود میگردند و مبخواهند، سابق این واژه (وجدان) احتیاج به هیج محکمه ای نداشت، ولی امروزه شاید به جرات بگم این واژه را نمی شناسند یا قبول ندارند، مردی که در اوایل جوانی تن به اعتیاد داد مسلم است دچار کمبود اقتصادی، مالی، معنوی، فیزیکی، جنسی و چندها ضعف دیگر میشود، شکی نیست ولی افراد همنوع شیطان صفتی دیگر در کمین هستند و مثلاً، هاآآ مثلاً زن طرف را با وعده و وعید پوشالی و دروغین راصی به جاگزین کردن و رسیدن به آرزوهاش میکند، چون اون وجدان که گفتی کاربرد کمی دارد، خیلی زود زن آزمتد و آرزومند از راه بدر مبشود، از طرفی با اینکه عمل این زن نیز پلید است اما باید به او حق داد شوهرش عامل اصلی این سقوط است و آن همنوع خودش یعنی آن مرد صاحب کار پولدار، اگر اون مرد پیشنهادی نمیداد این زن از راه بدر نميشد پس کمبودها، نارسایی ها ضعف های شوهر بعلاوه تحریک یک نفر که این کمبود، نارسایی، ضعفها، را ندارد و محرک هم هست حرفش به کرسی می نشیند، ای کاشانی همه این مردم فقط پنجاه درصد از وعده های روز ازدواجت را با همسرشان اجرای کنند و فراموش نکنند شاید دنیا و روزگار بهنری داشته باشیم،

    • بدون نام

      لعنت به شماهایی که اسیرهوی وهوس می شیدوجان انسان بی گناهی را می گیرید.هزاران لعنت برشماها باد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        11/42 این طوریها نیست، زنه گرفتار یک دیو صفت بوده اون صاحب کار از نقطه ضعف زن استفاده کرده، اینه در آخر هم گرفتار این تفکر اهریمنی خودش شده که قصاص بشه، تمام

      • بدون نام

        11/42 این طوریها نیست، زنه گرفتار یک دیو صفت بوده اون صاحب کار از نقطه ضعف زن استفاده کرده، اینه در آخر هم گرفتار این تفکر اهریمنی خودش شده که قصاص بشه، تمام

    • بدون نام

      بازم خیانت

      درست معتاد بوده

      زنه باید طلاق می گرفت چون مرده معتاد بوده راحت میتونست جدا شه


      این فقط فساد زنان نشون میده

      پول از شوهر
      رابطه با هرکس

      دیگه نباید زن ایرانی گرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احساست رو به این موضوع درک میکنم وتاحدودی باهات موافقم اما بااینکه میگی دیگه نباید زن ایرانی گرفت کاملا حرف غیرمنطق وبوچ وزشتی هست نباید همه زنان رو بادید بددرنظرگرفت ودرمورد اونهایی که ازالفاظ نر وماده دراینجابه راه انداخته ودر اینجا عقده هاشون خالی وبه نوعی تفریح میکنند هم صادق هست، خیانت ربطی به زن ویا مرد بودن نداره بستگی به نحوه تحقیق وعلاقه و...درزندگی فرد دارد

      • بدون نام

        تو برو همون زن افغانی رو بگیر

      • بدون نام

        کی به شما مردای هرزه ایرانی زن خارجی میده برو بگیر اونور آب قانون همچین میزنه تو سرت که حالت جا بیاد

      • بدون نام

        تو برو زن خارجی بگیر انگار ریخته براش کی به شما مردای هرزه و چشم چرون و بی ریخت ایرانی علاقه مند میشه دخترای ایرانی هم والا برای اینکه از زندگی مسخره ای که پدرای عقده ایشون براشون درست کردن حاضرن سمت شما ها بیان وگرنه فقط قوانین کشورای پیشرفته است که میتونه حال شما مردا رو بگیره
        نظر منم تاکید کن دستم شکست از بس تایپ میکنم تایید نمیکنی

      • بدون نام

        بدون نام 20:33 افغانستانی به ایرانی دختر نمیده
        بره اروپایی آمریکایی آفریقایی بگیره بحثی نیست ولی افغانستانی امکان نداری دختر به ایرانی بده

    • مانی

      موجود نر دو پا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مانی اینا فقط خداوند، هستی،طبیعت یک نرینگی به آنها داده و فکر میکنند تمام دنیا مال آنهاست و هرچی بخوان باید بدست بیارن حالا چطوری و چجوری، و حلال. حرام، حق و ناحق نمی شناسند باید اون زوری که ادعا دارند را از آنها گرفت تا یه موجود بی مصرف بشن؟

      • بدون نام

        مانی اسمت که مردونه اس ولی چرا این حرف رو میزنی نمیدونم به هر حال خدا شفاتون بده هم شما رو هم اون خانم رو و هم جناب همون اولی رو
        همیشه برای شفتون دعا خواهم کرد

      • بدون نام

        من نمیدونم این که همیشه با پرچم هلند نظر میذاره که الان اسمش رو گذاشته مانی از دست مرد یا مردها چی کشیده که هیچ وقت هیچ مطلبی نمیذاره مگر در اینجور مواقع که بحث مرد و زن پیش بیاد فقط هم یه کلمه نر بلده تو همه خبرها میاد میگه نر خخخخخ

      • بدون نام

        نر نر نر آدم نیستین لیاقت همتون مرگه بدبختا

    • بیحوصله

      خاک تو سرت زن کثیف تو بخاطر اعتیاد شوهرت نقشه قتلشو نکشیدی بخاطر کثافت کاری اینکارو کردی ادم وقتی ذاتش کثیف باشه اگه تو نازو نعمت باشه و بهترینها رو واسش فراهم کنی اخرش خودشو تو کثافت کاری میندازه
      طلاقو واسه چی گذاشتن زن خیانتکارو
      چقد بی وفایی و خیانت واسه همه عادی شده...

      پاسخ ها

      • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

        باریک ...

      • بدون نام

        مرد معتاد بی غیرت لیاقتش مرگه باریک الله به این شیر زن

    • بدون نام

      زن هم شریک جرم هست
      فقط اعدام

    • بدون نام

      رسول 10ساله ازتهران 14/30 تو افغانی هستی فقط میخوای ایرانی ها رو بد جلوه بدی.متاسفم برات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم براتون که واقعا خودخواهی رو از حد گذروندین
        هر چی بد بود مال دیگرانه هر چی خوب بود مال شماست ولی خب ماه رو با دو انگشت نمیشه پوشوند

      • بدون نام

        مگه نیازی هست کسی ایرانی ها رو بد جلوه بده؟؟!!

        تو همین صفحه ایرانی ها حسابی خودشون رو جلوه دادن فقط کافیه یه کپی از این صفحه تو دنیا منتشر بشه تا ایرانی ها اون جوری که هستن شناخته بشن

        التماس تفکر

    • احمدی

      سلام،بانظر تازا کاملا موافقم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربرساعت 12درفضای مجازی نمیشه به هویت واقعی افرادپی بردکه ایرانیه یاخارجیه کار یه نفر هست توهین میکنه یاکارصدنفر،چیزی که شما اشاره داشتید به دردهیچ کسی نمیخوره سعی کن قبل حرف زدن فکرکن

    • مانی

      بدون نام عزیز ممنون از نظر شما کاملا با شما موافقم

      پاسخ ها

      • بهزاد

        من حوصله ندارم چند روز پیش بستری بودم وخیلی عصبی هستم قاطی کرده ام

    • بدون نام

      زنهای مدافع حقوق زنان لطفا بیاید خانم رو محکوم کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا افکار تون در حدی کوچک هست که انتظاری جز این نمیشه ازتون داشت ما همیشه بدی رو محکوم کردیم و می کنیم ولی شماهایی که هیچ وقت بدی رو در مردان نمی بینین و همیشه زن رو مقصر میدونین نظراتتون رو دادین و مثل همیشه مرد قاتل کنار گذاشته شده و همه گیر دادین به زنه ولی نه زنه قابل دفاع هست نه مرده دوتا انسان کثیف هستن و به جزای عملشون خواهند و با در نظر گرفتن این مطلب که مثل همیشه قاتل یه مرد هست یه مرد که هم زنا کاره هم خائن و هم قاتل

      • بدون نام

        به فکر مردای هرزه باشن بیشتر به نفع جامعست

      • بدون نام

        بی نام ۳۳:۰۸ کوته فکری شما اینه که همیشه دوست دارید مردها رو همه کاره جلوه بدین و از نقش زن چشم پوشی کنید بالاخره این زن متعهد به یک زندگی مشترک بوده.جز تاسف نمیشه چیزی گفت به شما

      • بدون نام

        الان کاملا مشخصه که زنها چقدر ناقص العقلن.الان مرد ستیزی کلاس داره اینام چشم عقل نداشتشون رو بستن از زنان خائن دفاع میکنن

      • بدون نام

        زنها اگه قرار بود آدم باشن که دیشون نصف مردا نبود

      • بدون نام

        لیاقت مردا فقط سکوته بهترین راه برای بستن دهن گشاد موجودایی که عقلشون فقط توی مسایل جنسی و کثافت کاری کار میکنه آخه چه انتظاری میشه از موجودات هرزه و نفهم داشت نرید دیگه آدم نیستین اگه آدم بودید عقلتون برای مسایل خونه و بچه و زندگی و تعهد هم کار میکرد نه اینکه تو کوچه خیابون زبونتو بیرون باشه

      • بدون نام

        این قانون دیه فقط تو ایرانه از برکت وجود مردان گند ذهن و جاهلی مثل شما

    • بدون نام

      همه زنها کثیفن شاید از هر 20 میلیون یکی سالم باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه مردا هم پست و هرزه و سادیسمی‌ و ظاهر بین و بی احساس و بی عاطفه و نفرت انگیز و بی غیرت و بی مسئولیت و ننر و کثافتن شاید از صد میلیون یکی سالم باشه

      • بینام

        پس مادر وخواهر ت هم توشند در بیست میلیون

      • بدون نام

        خدا رو شکر خواهر و مادر ما جزو اون یکی از بیست میلیون هستن تو فکر خودت باش.پس اگه اینطوریه برادر و پدر تو هم جزو همونهان

      • بدون نام

        همه زنها هم رذل و مکار و دو به هم زن و حسود حیله گر هستن از هر دویست میلیون شاید یکی سالم باشه

      • بدون نام

        آره مشخصه کی کثافت کاری جنایت تجاوز کلاه برداری و قتل و هر چه گند دنیاست انجام میده خیلی رو میخواد کسی اخبار همین برترین ها رو بخونه بعد بگه زنها کثیفن یعنی کثافت انقد برای شما عادی شده که دیگه نمیبینینش بوی تعفن تون دنیا رو گرفته ولی چیزی که هست روتون زیاده

      • بدون نام

        همه مردا کثافتن آشغالن اصلا نمیفهمن زندگی تعهد مسئولیت یعنی چی عقل تو کلشون نیست فقط از روی هوس تصمیم گیری میکنن خدا همتون رو شفا بده همتون هرزه و روانی و سادیسمی و نر هستین آدم نیستین

      • بدون نام

        اصلا مرد درست حسابی وجود نداره که یخوام بگم از چند میلیارد نفر یکی آدم باشه همتون از دم هرزه و بدبختین بیچاره ها براتون متاسفم

      • بدون نام

        پشت پرده خیلی کثافت کاریا موجودات ماده دو پا هستن

      • بدون نام

        بابا یکی بیاد این همه فرهنگ و تمدن رو جمع کنه خخخ دعوای آدم و هوا

      • بدون نام

        واقعا برای نر ها متاسفم جامعه رو به گند کشیدین بسه دیگه اصلا با چه رویی حرف میزنید برید به هرزگی هاتون برسید زن و بچه تعهد و مسئولیت میخواد که شما نر ها هیچ کدوم ندارید از بست پست و حقیرین

    • بدون نام

      برای مکر این زنان که صحنه گردان ماجرا می شوند هم فکری کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیشه فکری کرد چون برای مردایی که عقل و شعور ندارن یکی باید باشه که هدایت شون کنه

      • بدون نام

        پس قبول دارید که زنها به بدی هدایت میکنن اینطور که همتون شیطانید

      • بدون نام

        واقعا مردا خیلی کثیف و بدبختن لیاقت دلسوزی هم ندارید مردا پستی و هرزگی از وجودشون میباره حالا واسه من زبون دراوردن ببند بابا

    • محمدعلی عباسی

      کاربر محترم به فرموده خودتون(درغگو) همه به خودشون حق میدن وجدانی که گفتم قدیم بهش احترام میزاشتیم ولی الان فقط یک کلمه است بخدا قسم مردهمسایه میرفت مسافرت به همسایه میسپرد که مدتی نیستم مواظب خونه ماباش شب پسرهمسایه میرفت اونجا میخوابید انگارکه پیش خواهرومادرخودش خوابیده من اون وجدان روگفتم نه اینکه این مرد احمق چون ثروت داشته با این گیسوبرده دست به قتل زدن اگه اینها بوی از انسانییت میبردن اینکار روانجام تمیدانن دیگه برای بعضی وجدان معنا نداره

    • کی؟

      اینقدر بدم میاد از این زنهایی که تا یه همچین خبری میشه سریع میاند میگن ما هم مشکل داریم ولی این کارو نکردیم.خب که چی؟بیام کارت صدآفرین بهت بدم
      زن لوس ننر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم موندم والا مثلا فکر میکنن که خیلی اهل زندگی و خانواده ان در صورتی لیاقت مرد معتاد یا مرگ یا طلاق

      • بدون نام

        کاربر کی؟، حقیقت رو گفته واسه چی ناراحتی؟زن ومرد خوب هم درموقع خوشی وهم درموقع مشکلات در کنارهم باقی میمونن منتظر یکی مثل شما نیس که بیاد براش صد آفرین بده واقعا امثال شماها به غیراز توهین به کسی چی از دوست داشتن میدونند

      • محمدعلی عباسی

        نه ترا خدا تو هم برو انجام بده تعارف نکن خاک تو سراون زنی که حتی این حرفها به ذهنش هم برسه خدایا هرچی زنه که یک در صد هم فکر پلید به سرشون میزنه ازروی زمین محو کن مثل بعضیها

      • بدون نام

        خدا همه مردا رو شفا بده که همه مردا مملکتو به گند کشیدین لیاقتتون مرگه

    • بهزاد

      من چند روز دیگر به خاطر بیماری کامنت نمی گذارم دوستان برام دعا کنید

      پاسخ ها

      • کلاغ افسرده

        خیلی بی نمکی رسول، متاسفم به تربیتت

      • مری

        سلام. رسول شیطون معلومه خودتی. مردم رو اذیت نکن!!! طنز قشنگی داری و هراز گاهی خوبه باشی من گاهی کلی میخندم ولی کسی رو آزار نده. واما این خانم ، هیچکس نمیتونه بگه چه شرایطی بوده و چرا اینجوری شده. کار زن و مرد قاتل کاملا مردوده. اما هیچوقت سریع قضاوت نکنیم. خدا به همه عاقبت بخیری بده.

      • بدون نام

        بهزاد تقلبی برات دعا میکنیم

      • بدون نام

        فکر کنم این رسول همون توپولوف باشه . بی مزه ننر

      • بهزاد

        دوستان ممنون بابت شناختتون.بقرآن من نه نظر مسخره میذارم نه از بیماری و... میگم و نه به دیگران اهانت میکنم.فقط نظر خودمو درمورد خبر میذارم.امیدوارم خدا خودش کاری کنه که کسایی که اینجارو بهم ریختن هدایت شن و همگی کنار هم نظرات مفید بذاریم

      • بدون نام

        فریاد
        جان توهین نکن.زنهای نکبت .فاسد.وحتی اخیرا معتاد زیاد شدند .قاتل مردان همین
        زن معتادبوده شیشه می زده عقده ای روانپر
        یش.

      • بدون نام

        مرد معتاد لیاقتش مرگه اون مرتیکه احمق عوضی عقده ای خاک تو سر اگه لیاقت زنشو داشت الان زنده بود نه سینه قبرستون همتون عین هم احمق و روانی و سادیسمی هستین

    • بدون نام

      شوهر من معتاد نیست، خائن هم نیست ولی فوق العاده بددهن هتاک و بی شعوره و دست بزن هم داره (البته به قول خودش فقط ضربه به سر میزنه تا کبود نشه و تنها اثرش دیوونگیم باشه) دائم هم درحال کوبوندن اعتماد به نفسمه ولی اینا دلیل محکمه پسند واسه جدایی نیس.
      یکی دو نفر هم بهم ابراز علاقه کردند ها ولی هیچ کدوم پیشنهاد قتل شوهرمو نداده وگرنه قول میدادم هرگز تحت هیچ تحقیقات تخصصی و غیرتخصصی اونو لو ندم.خخخ
      هیچی دیگه...خعلی دلم میخواد ببینم این زنها مگه چه شکلیند و چی دارند که یه مرد حاضر میشه بخاطرشون آدم بکشه؟ منم یاد بگیرم

      پاسخ ها

      • فریاد

        شوهر من خیلی عصبی ویه دنده وفوق العاده ادم عوضی است در ۱۸ سالی که زندگی کردم اگر بگم که یا بار فقط به حرفم گوش نداده باور نمی کنید فقط حرف خودش است بر سر کوچکترین حرفی داد فریاد می کند به خاطر اینکه اعصاب من وبچه ها خراب نشه حرف نمی زنم دست بزن هم دارد وخیلی خییس است اگر از خاطرات وبدیهای این مرد بنویسم یه کتاب می شود وگریه می کنند به حال من با این همه چند بار از جانب مردان برام طرح دوستی شده ولی من قبول نکرده ام وسعی کرده ام که دیکه انها را نبینم

      • بدون نام

        دلیل محکمه پسند برای جدایی نیست؟اگه تو یه کشوری بودی که حقوق بشر توش اجرا میشد الان دادگاه طلاقتو که میگرفت هیچ بیمه هم بهت میداد تا خونه و شغل برای خودت پیدا کنی به شوهرت هم اجازه نمیداد تا چند کیلومتریت پیداش بشه.و در ضمن واقعا برای تو و زن هایی مثل تو متاسفم شماها واقعا چرا انقدر مرد پرستید آدم حالش از آدمای بی عرضه ای که چمیدونم طلاق بگیرم بچم چی میشه آخ کجا برم وای مردم چی میگن به هم میخوره شماها همتون مقصرین

      • بدون نام

        رازواون مهتاب مردستیز
        خدالعنت کند
        مرموزانه چندکامنت تند می نویسند.بعدمثل
        گربه کمین نشسته و بازخوردمی
        گیرند.ترابه جان مادرتان مردم رابجان هم نند
        ازید.

      • بدون نام

        خدا خودتو لعنت کنه همتون عین همین دیگه پست و بدبختین چرا به اون مرد ستیز نمیگی خدا لعنت کنه

      • بدون نام

        بدون نام 5:37 خدا لعنت کنه کسی رو که ندانشته به دیگران تهمت میزنه من راز هستم کاش میشد و این برترین ها کامنت گذار ها رو رو میکرد تا همه بفهمند کی چه نظری داده
        من از حق و حقوق زن ها دفاع کردم و می کنم ولی اینجا انقد حرف های کثیف و زشتی زده میشه که آدم خجالت میکشه از انسان بودنش من چنر بار به اون خانم که از کلمه نر استفاده می کنه تذکر دادم و حتی کسی در جواب از کلمه ماده استفاده کرده بودم
        ما ها اگه انسان هستیم بیایم مشکلات مون رو مثا انسانهای عاقل و تمدن حل کنیم توهین کردن فحاشی و تهمت زن کار من یکی میست آقای محترم کمی به خودتون بیاین و انسانی تر به مسائل نگاه کنید و چشم بسته به دیگران انگ و تهمت نزنید
        انقد فرهنگمون پایین و حقیر هست که حتی میترسیم از کامنت گذاشتن با اسم و رسم و فقط میتونم بگم متاسفم
        شخصیت من در حدی نیست که بشینم به دیگران فحاشی کنم

        راز« »

    • بدون نام

      زن فاسدعقده ایی بایدبدرک واصل شود.لطفا
      برخی خانم های مردستیز کامنت بدهنداگر
      حرفی برای گفتن دارید.قبل ازان لعنت به
      این خیانت کاربی شرف بفرستید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت به هر چه مرد کثیف بی جربزه معتاد و برعکسش خشن بد دهن عصبی جاهل یه نده و ظالم زن اگر از مرد متنفر نباشه خیانت نمی کنه
        پشت خیانت هر زن باید دنبال دلایل نفرتش از مرد باشیم

      • بدون نام

        لعنت به مردای هرز پست معتاد

    • سبحان.زاهدان

      لعنت. خدابرتوای زن کثیف..چرا طلاق نگرفتی..بخاطرپول کریم شوهرکارگرت را کشتی...مفسد.کثافت..شهیدش کردی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کریم کشتش عزیزم جوش نزن
        اسم شهید رو هر کسی نمیشه گذاشت

      • بدون نام

        شهید؟همچین تو آتیش جهنم بسوزه که .......

    • راش

      طلاق گرفتن از ی معتاد چقدر سخته مگه؟ یا شوهر بویی برده بوده البته شاید

      پاسخ ها

      • آرش

        شاید اصلا معتاد نبوده داره بهانه میاره واسه تبرئه خودش

      • بدون نام

        مرد معتاد پست فطرت بی غیرت لیاقتش همینه

    • خدا ...عاشقتم

      خب میرفتی طلاق میگرفتی احمق..راحت میشه از یک.ادم معتاد جدا شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اصلاً هم راحت نیست کی گفته اعتیاد میتونه دلیل طلاق باشه

      • بدون نام

        اینا سطح اطلاعاتشون فیلمای سینماست فکر کردن بگی شوهرم معتاده برگه طلاقو بهت میدن

    • بدون نام

      کاربر23:2 ازچی ترسیدی ها؟ چرابرای من متاسفی اما برای اون افغانی متاسف نیستی! تو یا نسبتی با این ها داری یا افغانی هستی،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای تو متاسفم که بدون اطلاع از وضعیت یه روانی به یه ملیت دیگه توهین می کنی خدا نکنه من نسبتی با اینها داشته باشم من با افتخار افغان هستم و چون افغان هستم میفهمم دلقک بازی این روانی و لهجه ی کثیفی که به عنوان افغان ازش استفاده می کنه مربوط میشه به همین دلقک های کثیفی که با استفاده از لحجه و توهین به زبان زیبای دری فکر می کنن خیلی با مزه هستن
        ولی نه این لحجه مسخره دری هست نه این کثافت دلقک افغان از قدیم گفتن مال بد بیخ ریش صاحبش رسول دیوانه به هیچ عنوان افغان نیست و این رو با
        اطمینان صد در صد میگم پس حالا هر چقدر دلتون میخواد به ملیتش توهین کنید از طرفی شخصیت خودتون رو نشون میدین و از طرفی توهین ها برمیگرده به خودتون م

      • بدون نام

        اگه همون کاربر هستی جناب عالی به جای حل مشکلاتت این زندگی و اون مرد عصبی رو حق خودت میدونی انگار. هه هه دلیل محکمه پسندی نیست واقعا متاسفم برو رو پای خودت وایسا نه اینکه آویزون یه مرد بی اخلاق بی فرهنگ باشی

    • بدون نام

      این زنهایی که میگن از هر صد میلیون مرد یکی سالمه حتما برادر و پدرشون هم جزو اونان و اگه تحت تربیت همچین پدری بودن باید تاسف خورد واسشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید به حال مردای نفهمی که تربیت بچه و همسرداری بلد نیستن تاسف خورد که مملکتو همون مرد نفهم به گند کشیده

      • بدون نام

        به این میگن اصل مطلب

      • بدون نام

        این چرخه رو مردای هرزه و بی مسئولیت شروع کردن حالا خودشون هم تمومش کنن اگه تواناییش رو دارن و هرزگی کردناشون تموم شده هه هه

    • بدون نام

      فلک از مکر زن اندیشه دارد.زنان خائن پست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردان هوس باز پست ظاهر بین سطحی نگر و کثافت

    • بدون نام

      باید هممون برا رسول افغانی متاسفم باشیم که میاد خودشو قاطی ایرانیا میکنه......بنظرم فرقی نمیکنه مرد و زن ولی هرکه خلافکار وخیانتکار و کثافتکار باشه باید بره همونجا که عرب نی انداخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رسول افغان نیست ولی اگر شما مطمئن هستید پس من میگم لعنت به خودش و هموطناش که همشون کثیف خود بزرگ بین و متوهم هستن از داخل پوچ و تو خالی ولی پر از ادعا

    • بدون نام

      منظورت دقیقا از ۲۳:۲ کیه؟اگه منم والا من از چیزی نترسیدم.در ضمن من همچنان برای زنای سرزمینم که مثل اون خانوم انقدر تحقیر میشن و هیچ کاری نمیکنن به خاطر دلایل مسخره و به خاطر مردم و زنای مرد پرست کشورم که فکر میکنن اگه مردی کنارشون نباشه بدبخت میشن متاسفم.تو سطح تفکرت به افغانی ها بیشتر میخوره

    • وحید

      قوانین دست و پای طلاق در این قتل موثر بوده است.

    • آرش

      مشکل اینجاست که بعضی از دخترایی که تو خانواده های سنتی زندگی میکنن برای فرار از محدودیت های پدر و مادر و بعضی از دخترهایی که تو خانواده های سطح مالی متوسط و پایین زندگی میکنن برای براورده شدن ارزوهای مادی خودشون با اولین خواستگارهایی که بیاد سراغشون ازدواج میکنن و بعد از ازدواج اگر دیدن شوهر هم محدودشون میکنه یا توقعات مادی مثل طلا و لباس و ماشین و خونه و وسایل خونه گرون قیمت رو براشون فراهم نمیکنه میگردن دنبال یه مرد پولدار و وقتی پیداکنن دیگه شوهره از چشمشون میفته و میخوان سر به تنش نباشه مشکل عقده های مادی اون زن هست که تو خانواده اش دیده و حالا به شوهرش به چشم غول چراغ جادو واسه براورده کردن ارزوهاش نگاه میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و بزرگتربن دلیلش پدر اون دختر هست یه نفر باید باشه که با از خود گذشتگی یا پدری کردن با محبت و با عاطفه کاری کنه که دخترش عقده نداشته باشه باور کن خیلی ها برای کمبود عاطفه از خانواده ها فراری اند شاید یه کم پول براشون مهم باشه واقعا مردای جامعه ما بلد نیستن دختر تربیت کنن و جامعه هم که وضعش معلومه و این چرخه تا ابد تکرار میشه

      • بدون نام

        تافتنه های مثل راز.مهتاب (اصلی).رهاودیگر
        زن های بقول مهتاب ماده هستند بایدشاهد
        قتل.غارت.وخیانت به شوهر.مادرشوهر.پدر
        شوهر.وغیره بود.لعنت برهمتون .بی خردان
        مرد ستیز.دیگر حتی بهزاد فمنیست هم از
        شما نااهلان دفاع نمی کند.

      • بدون نام

        اصلن شما مردا که همتون دنبال هرزگی کردنین یا دنبال تیغ زدن پدر زن و مادر زن پولدار تقصیری هم ندارین ذاتتون خرابه پدر مادرتون هم که بلد نبودن تربیتتون کنن اون دختر بنده خدایی هم که زن شما میشه هم باید شمارو تربیت کنه هم پدر شوهر مادر شوهر بی مسئولیتشو شما نر ها هیچی نگین و دهنتون بسته باشه مطمئن باش کشور به آبادانی میرسه خدا همتون رو لعنت کنه

      • بدون نام

        یادم رفت بگم بدون نام 00:05 آخرین کامنت که گذاشتم ساعت 7:24 دقیقه امروز صبح بود برو بخون و اگر لازم دونستی کمی تفکر کن در مورد تهمتی که زدی

        راز

      • بدون نام

        خب برترین ها لطف فرمودن و کامنت اول منو سانسور کردن شاید چون گفتم انقد حرف ها اینجا زشت و زننده اس که آدم خجالت میکشه از خوندنش
        به هر حال من راز هستم و هیچ وقت توهینی نکردم و در شخصیت خودم نمیدونم که چنین حرفهایی بزنم
        انسان ها منطق دارن میتونن مشکلاتشون رو منطقی حل کنن بدون توهین و فحاشی
        من به عنوان زن از حق و حقوق زنان دفاع می کنم و فحاشی و توهین اونم در این حد نه
        و البته یه تذکر به جناب 5 دقیقه بامداد که حرفاشون نسبت به من فقط میتونه تهمت محسوب بشه چون ناحق هست
        خواهشا برترین ها سانسور نکن

    • رسول 10 ساله از افغانستان

      افغانی چیه من آمریکایی هستم

    • بدون نام

      خب طلاق میگرفتی

    • همسر بهزاد

      این بهزاد از بس حرص وجوش می خورد می ترسم بیفته بمیرد

      پاسخ ها

      • شیدا ...۱۷ساله ....خوزسـتان

        رسووووول کمتر از طرف اینو اون نظربزار

    • بدون نام

      این ماده های بی عقل روی شیطان بزرگ را سفیدکرده اند،خاک عالم بر سرشان،اگه این بی ناموس ولجن خیانت نمیکرد قتلی صورت نمیگرفت ،عامل بدبختی جامعه خیانت زنان هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز یه نر دیگه شروع کرد شما چشمای هرزتو ببند به زن شوهر دار چشم ندوز آدم باش از عقل نداشتت استفاده کن ونرینگی رو پایان بده عامل بدبختی جامعه هرزگی مرد های بدون مدیریته

      • شش ساله

        شیداجون توقصه نخور بالام.برات ضرردارد.

    • محسن

      از طرز نظر دادن بعضی ها میشه دونست داریم. به کجا میریم.قایقی خواهم ساخت....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        محسن
        توفیلسوفی کافی است.همه شمای بظاهر رمتمدن زن ستیزید

    • بدون نام

      افغانستانی ها آدم های خوب ومهربان هستند بنظرم ماباید به فکری درمان باشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه روی داری

    • بدون نام

      فکر می کنم واقعا این جور الفاظ درست نیست هیچ مردی بدون زن و هیچ زنی بدون مرد نمیتونن زندگی کنن منظورم فقط ازدواج نیست کل رابطه انسانی هست همه ما مرد ها و زن هایی رو تو زندگی مون به اندازه دنیا دوست داریم همیشه اختلاف بین زن و مرد بوده و خواهد بود ولی از بین بردن حرمت ها کار احمقانه و بدور از عقل هست من نمیدونم اصلا نمیتونم بفهمم دلیل این همه دشمنی چی هست تو جامعه ای زندگی می کنیم که برعکس کشور های غربی آرزو و اولویت زن و مرد مون ازدواج هست ولی جالب اینه که این همه هم از هم منتفر هستن اصلا آدم میمونه به خلقت این ملت
      فکر کنم خدا خودش هم از این همه تضاد تعجب کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکرکنم فقط کار یکی دو نفر هست که دارن درصفحه های مخثلف به همدیگه توهین وعقده هاشون رو خالی میکنن

    • كريم

      دقيقا حرف عاقلانه و منطقي زده كشوري كه مدام آرزوي مرگ براي امريكا ميكنه دشمن اون كشور است .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش تاپیک رو اشتباه اومدی:-)

    • بدون نام

      رازتو هم کلکی؟؟

    • بلو کراون

      خانم محترمی که کلی کامنت گذاشتی و به مردا از یک کنار فحش دادی و توهین کردی و اونا رو نر خوندی و گفتی همشون لجن هستن، مگه شما همه رو امتحان کردی که اینقدر تو کامنتات جمع میبندی...؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تنها چیزی که میشه از کامنتای آقایون فهمید توهین و اینکه حق دارند هرچند تا زن میخوان بگیرن و هرزگی رو حق خودشون میدونن.دیگه امتحان کردن نمیخواد که همه چیز روشنه.مثلا من خودم اگه همه مردا رو عین اولین مرد زندگیم یعنی پدرم بدونم با شجاعت میگم که همه هرزه ... هستن مگر اینکه خلافش واقعیه واقعی ثابت بشه واقعی ها نه الکی اگه پدرم آدم حسابی بود به سهم خودش این چرخه بدبینی رو پایان میداد ولی متاسفانه........

    • بدون نام

      .....پس با منطق شما اگه زنی به شوهرش خیانت کرد شوهره باید بگه کل زنا هرزه و خائن و کثیف هستن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از نظر من که همه مردا هرزه و کثیف هستن مگر اینکه خلافش ثابت بشه طرز تفکر اون مرد به من ربطی نداره.حالا یه سوال واقعا مگه شما مردا فکر هم میکنین؟من نظرم این بود فکرتون کلا تو هرزگی میچرخه شاید تفکراتم رو کمی تغییر دادم خب یه کم منطقیه شاید هنوز مرد خوب وجود داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج