۶۸۱۱۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۴۵ هزار شغل خانگی در نوبت تسهیلات قرار دارند

در حال حاضر ۴۵ هزار و ۵۰۰ طرح برای ایجاد کسب و کار خانگی در نوبت دریافت تسهیلات هستند که ۶۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای پاسخ به نیاز این متقاضیان مورد نیاز است.

مهر نوشت: در حال حاضر ۴۵ هزار و ۵۰۰ طرح برای ایجاد کسب و کار خانگی در نوبت دریافت تسهیلات هستند که ۶۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای پاسخ به نیاز این متقاضیان مورد نیاز است.

ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به عنوان بخش مهمی از سیاست‌های وزارت کار برای توسعه اشتغال هدفگذاری شده است که البته حمایت از ایجاد کسب و کارهای گروهی تحت عنوان فعالیت‌های پشتیبان، نسبت به کسب و کارهای مستقل در اولویت قرار دارند.

در همین راستا، سقف تسهیلات پرداختی برای اشخاص متقاضی ایجاد مشاغل خانگی «به صورت مستقل و فردی» از ۵ میلیون تومان، در سال جاری به ۲۰ میلیون تومان رسید اما برای متقاضیان ایجاد «کسب و کارهای گروهی» تحت عنوان فعالیت پشتیبان، سقف این تسهیلات از ۷۵ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان (در صورت ارائه طرح توجیهی) افزایش یافت.

اما در حال حاضر ۴۵ هزار و ۵۰۰ طرح برای ایجاد کسب و کار خانگی در نوبت دریافت تسهیلات هستند که ۶۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای پاسخ به نیاز این متقاضیان مورد نیاز است.

۳۳ هزار و ۸۰۰ طرح باقیمانده از سال های ۹۴ و ۹۵ نیز در نوبت دریافت تسهیلات قرار دارند و ۵۰۷۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز برای این طرح‌های مورد نیاز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج