۶۸۱۳۴۸
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

این عکسِ اجساد، متعلق به یاسوج نیست!

اخیرا کاربران شبکه های اجتماعی، برخی رسانه های داخلی و خارجی با انتشار تصویری مدعی شده اند که « پیدا شدن اجساد تعدادی از سرنشینان هواپیمای مسیر تهران-یاسوج که اول هفته در ارتفاعات یاسوج سقوط کرد، این گمانه‌زنی را تقویت کرد که دستکم شماری از سرنشینان پس از سقوط هواپیما زنده ماندند اما در نهایت در اثر سرما، جان باختند.

عصرایران: اخیرا کاربران شبکه های اجتماعی، برخی رسانه های داخلی و خارجی با انتشار تصویری از عصرایران مدعی شده اند که « پیدا شدن اجساد تعدادی از سرنشینان هواپیمای مسیر تهران-یاسوج که اول هفته در ارتفاعات یاسوج سقوط کرد، این گمانه‌زنی را تقویت کرد که دستکم شماری از سرنشینان پس از سقوط هواپیما زنده ماندند اما در نهایت در اثر سرما، جان باختند.

سایت عصر ایران تصویری از اجساد تعدادی از قربانیان سقوط هواپیما منتشر کرده که بدنشان آسیب ندیده است و حتی به دور خود پتو پیچیده بودند، اما به نظر می‌رسد در مقابل سرما دوام نیاوردند. »

این عکسِ اجساد، متعلق به یاسوج نیست!

با دقت در تصویر مشخص می شود که افرادی در کنار اجساد هستند مرد عادی با کفش معمولی هستند در حالی که باید افرادی باشند با تجهیزات کوه نوردی و پوتین و ... از طرف دیگر با بررسی های خبرنگار عصرایران مشخص شد که این تصویر که در حال بازنشر در شبکه های اجتماعی، رسانه ها داخلی و به خصوص خارجی است متعلق به سقوط هواپیمای مسافربری ایران ایر در 19 دی ماه سال 89 است نه پرواز یاسوج.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      خوب آقا قبول چرا همون زمان زود نرفتن تا این بندگان خدا یخ زدن؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      حالا یا این پرواز یا اون پرواز به هر حال همه عزیزان فوت کردن و روحشون شاد به نظر من بهتره که از نشر اینجور عکسها خودداری کنند و خانواده های داغدارو بیشتر از این عذاب ندن

    • بیطرف

      کاملا درست نباید گول بعضی هز رسانه ها رو خورد..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باهات موافقم :)

    • بدون نام

      خب چرا انتشار ش دادید بفکر خانواده هاشون هم باشید ..ماها که نسبتی نداریم باشون به عنوان یه هموطن روح و روانمون بهم ریخت ..خدا صبرشون بده

    • بدون نام

      فرقی نداره خدا لعنت کنه کسانی که انتشار می دن

    • محمدرضا بختیار

      تو را خدا دروغ گفتن هم حد و حدودی دارد و استدلال با سفسطه گرایی متفاوت هستند کمی اندیشیدن در افکار جای خالی دارد در کشیدن تصاویر فکاهی که گیر درگیر جدایی دارد به خیال انتزاعی

    • مریم باقری کوتاهی از خانماریا حیدریواده امیر حسین بود تربیت بد بوده بیشتر مواصب بچه ها باشید پدر مادر عزیز بچهای که رفتار بدی ازش دیدی هتمن به یک روان شناس ببرین

      واقعا این عکس‌ها چی گناه داره

    • بدون نام

      کلا هر چیزی عکس، فیلم ،صوت و .. فرقی نمیکنه در فضای مجازی دیدین و شنیدین سریعا باور نکنید. اگر حوصله دارین در موردش تحقیق و بررسی کنید در غیر اینصورت جدی نگیرید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج