adexo3
۶۸۳۳۶۹
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

تقدیر روحانی از سردار سلیمانی

رئیس جمهور در پیامی به همایش ادبی سوختگان وصل"سلام سردار"، از تلاش موفق و خدمات ماندگار فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

خبرگزاری ایلنا: رئیس جمهور در پیامی به همایش ادبی سوختگان وصل"سلام سردار"، از تلاش موفق و خدمات ماندگار فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این همایش که عصر سه شنبه و در تجلیل از سردار پر افتخار اسلام و مجاهد فی سبیل الله حاج قاسم سلیمانی در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

تاریخ پر فراز و نشیب ایران، قهرمانان بزرگی را به خود دیده است که در میدانهای نبرد، صحنه های بدیع از حماسه و پیروزی خلق کرده اند. در تاریخ معاصر ایران اسلامی شاهد ظهور و درخشش دلیرمردانی هستیم که در اوج بهره ‌مندی از سجایای اخلاقی، حماسه سازند و در سایه الطاف و نصرت الهی و به مدد تقوا و تزکیه نفس و اطاعت از ولی فقیه، با مومنان فروتن و خوش رفتار و در مصاف با سلطه جویان سخت گیر و پر صلابت اند. هم ایشان هستند که در دل آزادگان و مظلومان جهان جایی جاودان دارند. شهدای عالی مقام دفاع مقدس، مدافعان پر افتخار حرم، جانبازان مقاوم و خستگی ناپذیر و آزادگان صبور پیشگامان این حرکت عزت آفرین می باشند.

سردار پر افتخار اسلام و مجاهد فی سبیل الله، سرلشکر قاسم سلیمانی، در برهه ای بسیار حساس از تاریخ ایران و جهان با مجاهدتی غرور آفرین و اخلاصی ناب در راه دفاع از جان و نوامیس مسلمانان و مقدسات آنان به حمایت مردم و ارتش عراق و سوریه برخاست، تا شجره خبیثه داعش ریشه کن شود که موجب خدمتی بزرگ به ملتهای منطقه و بشریت شد.

اینجانب برگزاری همایش سوختگان وصل را فرصتی مناسب در راستای حفظ و نشر ارزشهای ایثار، مقاومت و شهادت می‌دانم و بدین مناسبت از تلاش موفق و خدمات ماندگار فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر و تقدیر نموده، از درگاه خداوند سبحان برای این عزیز و تمامی خدمتگزاران صادق اسلام و مجاهدان راه خدا سعادت، عزت و پیروزی مسئلت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرداردلیرایران دوستت داریم

    • بدون نام

      افتخار ایران عزیز سردار قاسم سلیمانی زنده باشی و پایدار

      پاسخ ها

      • حیدر کرار

        روحانی برای اینکه خودش تودل ملت جا بکنه داره فکر میکنه میتونه بااین کارا چیزی پیش ببره اقا ،اونوقت که این سردار ۶موشک به قلب داعش زد کجا بود که تقدیر کنه خوابش برده بود،دریغ از اینکه مالک اشتر ایران دست پرورده رهبر عزیزمون سید علی بااین چیزها پاش نمیلرزه ودلش سست نمیشه چون کاراش برای رضای خدا میکنه ،نیازی به تعریف وتمجیدای نداره

    • ناشناس

      خدا وند حافظ و نگهدارت باشه اجرتون باسیدالشهدا. سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ایشالله که همیشه صحیح و سلامت باشی

    • یکتا

      گول نخورید روحانی بارها علیه سپاه سخن پراکنی کرده

      پاسخ ها

      • میثم

        روحانی آسیب شدیدی به نیروهای مسلح وارد کرد ... همان طور به مردم و کشور .
        ______ ‌ دم از اسلام و درستکار بودن میزنند .. ۹۰٪ مردم از روحانی ناراضی .....

      • اسد

        تویک نفری ازجانب خودتت حرف بزن اون رئیس جمهور با رای بالاست اگه یادتت رفته خواستم بدونی در ممکلت ما رئیس جمهورهمه کاره نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج