adexo3
۶۸۴۱۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد از دخالت های معاون اول روحانی

نماینده مردم شبستر در مجلس ضمن انتقاد از آنچه اقدام معاون اول رئیس جمهور در تعیین استاندار آذربایجان شرقی خواند، گفت: این اقدام بی توجهی به تصمیماتی است که در جلسه مشترک بین مجمع نمایندگان استان و وزیر کشور اتخاذ شده است.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم شبستر در مجلس ضمن انتقاد از آنچه اقدام معاون اول رئیس جمهور در تعیین استاندار آذربایجان شرقی خواند، گفت: این اقدام بی توجهی به تصمیماتی است که در جلسه مشترک بین مجمع نمایندگان استان و وزیر کشور اتخاذ شده است.

علی علیلو نماینده مردم شبستر ضمن انتقاد از روش دولت در تعیین استانداران گفت: در جلسه مشترکی که اخیراً اعضای مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با وزیر کشور در خصوص انتخاب استاندار داشتند با پیشنهاد آقای رحمانی فضلی مجمع افرادی را برای استانداری معرفی کرد و در بین این گزینه ها با نظر وزیر کشور افرادی مشخص شدند.

نماینده مردم شبستر در ادامه اظهار داشت: اما مطلع شدیم که معاون اول رئیس جمهور بدون توجه به نظر وزیر کشور و اعضای مجمع نمایندگان استان فردی را برای استانداری این استان انتخاب کرده است که نه مورد تایید نمایندگان استان است و نه مورد تایید نماینده ولی فقیه.

وی با بیان اینکه معمولاً برای انتخاب استاندار مثلث نمایندگان استان، نماینده ولی فقیه و دولت تصمیم گیری می کنند و البته اختیار با دولت است، گفت: ما با پیشنهاد دولت و وزیر کشور جلسه ای را برگزار و گزینه هایی را معرفی کردیم اما توجهی به این جلسات مشترک نشد.

علیلو خاطرنشان کرد: حتی وزیر کشور نیز در جلسه با رئیس مجمع استان آذربایجان شرقی در خصوص این تصمیم معاون اول گفت در این مورد من بی تقصیرم.

وی در پاسخ به این سوال که گزینه مورد نظر دولت چه شخصی است، گفت: ظاهراً آقای سبحان الهی که یک اصلاح طلب است به عنوان گزینه دولت برای استانداری انتخاب شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای نماینده محترم اصولگرا شما باید بدانید که این دولت یک دولت اعتدالگرا و اصلاح طلب بوده و با رای حامیان اصلاح طلبی و بخاطر حمایت آقای خاتمی و کناره گیری آقای عارف به قدرت رسیده، پس همانطور که اصولگرایان توقع داشتند که استانداران دولت احمدی نژاد اصولگرا باشند، الآن هم مردم و اصلاح طلبان انتظار دارند که استانداران و مدیران این دولت اصلاح طلب باشند و شما حق نداری در تصمیمات این دولت غیر اصولگرا دخالت کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج