۶۸۵۶۴۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

بیانیه فرانسه در آستانه سفر لودریان به تهران

وزارت امورخارجه فرانسه با انتشار بیانیه‌ای در آستانه سفر وزیر خارجه این کشور به تهران به طرح ادعاهایی علیه کشورمان پرداخت و تاکید کرد که برنامه موشکی ایران یک نگرانی بزرگ است.

خبرگزاری ایسنا: وزارت امورخارجه فرانسه روز یک‌شنبه (امروز) بیانیه‌ای صادر کرد و در آن، برنامه موشکی بالستیک ایران را یک نگرانی بزرگ توصیف کرد.

در این بیانیه که در آستانه سفر ژان ایو لودریان وزیر امورخارجه فرانسه به تهران صادر شده، از ایران خواسته شده است تا برای حل بحران‌های کنونی در منطقه به‌شکلی مثبت همکاری کند.

همچنین در این بیانیه آمده است: در جریان این سفر، به‌طور ویژه بحران سوریه و وضعیت انسانی کنونی در این کشور و بعلاوه دیگر مسائل منطقه‌ای که ایران در آن نقش دارد (یمن، عراق، لیبی) مورد بحث و رایزنی قرار خواهد گرفت.

وزارت امور خارجه فرانسه در ادامه بیانیه خود هدف از سفر لودریان به تهران را گسترش روابط میان دو کشور و بر طبق چاچوب سفر روحانی به پاریس که در سال ۲۰۱۶ انجام شد، عنوان کرده است.

به نظرمی‌آید فرانسه تلاش دارد همزمان با سفر وزیر امورخارجه‌اش به ایران، در ادامه رویکرد غرب و آمریکا به تکرار ادعاهای بی‌اساس خود علیه کشورمان بپردازد تا بتواند تهران را تحت فشار قرار دهد و در نهایت این کشورها بنوانند به اهداف مورد نظر خود در منطقه برای تضعیف جایگاه ایران دست یابند.

این موضع‌گیری تند نیز در حالی از سوی پاریس صورت گرفته است که لودریان قرار است امشب وارد تهران شود و با حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان، محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه و دیگر مقامات ارشد ایرانی دیدار کند.

مقامات کشورمان در پاسخ به موضع‌گیری غرب و آمریکا درخصوص برنامه موشکی کشورمان و ادعاهای بی‌اساس آن‌ها در این زمینه همواره تاکید می‌کنند که موشک‌های جمهوری اسلامی بخشی از توان دفاعی ایران برای محافظت از خاک خود در برابر تهدیدات و دشمنان است؛ علاوه‌براین، ایران همچون هر کشور دیگری این حق مشروع را دارد که ظرفیت‌های دفاعی خود را گسترش دهد و از این رو، برنامه موشکی ایران قابل مسامحه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایران هم حق دارد بگوید فرانسه و انگلیس وآمریکا نگران همان ایده قدیمی این کشورها دراستعمار کشورها دیگر با رویکرد جدید است که درآن از دیگران آنچه خود خبلی بیستر از آنها دارند میخوان که نداشته باشن و خود بیشا از 200ساله که درکل دنیا دخالت میکنتد و کسانی را هم که درهمسایگیشان قتل وکشتار توسط عوامل ساختگی سازمانهای اطلاعاتی خود این استعمارگران هستند میخوان از بین ببرن دخالت نگران کننده میگویند و 1000ران موشک قاره پیمای اتمی خودرا یک حق مسلم برای خود وبدون هیچ پاسخگویی همان استعمار جدید نگران کننده نمب دانند وحتی جیغی از کسی درییاد قبول نمیکتند ولی اسلحه های متعارف کشورها که احتمالاامانعی در بخاک و خون کشیدن کشورها میشودرا نگران کننده میدانند

    • بدون نام

      دولت خودش باید مشکلات اقتصادی کشور را با اتکا به ظرفیتهای داخلی برطرف کنند وگرنه فرانسه و سایر کشورهای اروپایی با آمریکا همدستند و دشمن ایران هستند.

    • م الف ش

      فرش قرمز براشون بندازید باهمه بد عهدیا نامردیاشون

    • بدون نام

      خجالت بکش لودریان ..
      هرکه بخواد در این موضع (توان دفاعی کشور)
      حتی یک درصد به مذاکره فکر کند..
      خائن به کشور و ملت و به احتمال قوی نفوذی دشمن می باشد ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج