اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لباس فرم براي دانشجويان، کارگران و ...

سرپرست اداره ترويج فرهنگ عفاف و حجاب مركز امور اجتماعي وزارت كشور گفت: رايزني‌هاي لازم براي تشكيل كميته لباس مشاغل را با وزارت ارشاد انجام داده‌ايم و دستورالعمل كميته در حال آماده‌سازي است.

سرپرست اداره ترويج فرهنگ عفاف و حجاب مركز امور اجتماعي وزارت كشور گفت: رايزني‌هاي لازم براي تشكيل كميته لباس مشاغل را با وزارت ارشاد انجام داده‌ايم و دستورالعمل كميته در حال آماده‌سازي است.

طهورا نوروزي با اعلام اينكه طراحي لباس فرم مشاغل براي گروه‌هاي اصلي نظير گروه‌هاي كارمندي، كارگري، كادر بيمارستان‌ها، مهمانداران و پرسنل شركت‌هاي هواپيمايي، بانك‌ها و دانشجويان مي‌شود، افزود: اين كميته توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي كه مجري قانون مد و لباس است و وزارت كشور كه مسووليت ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوقي شهروندي را به عهده دارد، تشكيل مي‌شود.

نوروزي اعضاي اصلي كميته مذكور را نمايندگان وزارتخانه‌هاي ارشاد و كشور و همچنين نماينده‌ دستگاه مربوطه كه طراحي لباسش در دست بررسي است، عنوان و نيز اضافه كرد: از كارشناسان ديني، روانشناسان و نيز كارشناساني كه در حوزه مد و لباس تجربه دارند براي شركت در جلسات كميته لباس مشاغل دعوت به عمل خواهد آمد.

سرپرست اداره عفاف و حجاب وزارت كشور مراحل عملكرد اين كميته را اين طور تشريح كرد: ابتدا دستورالعملي با دو امضاي وزراي كشور و ارشاد به دستگاه‌هاي مربوطه ارسال مي‌شود، پس از آن دستگاه مورد نظر مدل‌هاي مدنظر خود و ژورنال‌هاي مربوطه را در جلسه كميته ارائه مي‌كند و پس از بررسي‌ها، مدل مناسب براي فرم آن دستگاه انتخاب و پس از تاييد ابلاغ مي‌شود. نوروزي ادامه داد: پس از تشكيل اين كميته، دستگاه‌هاي دولتي و نهادهاي عمومي ديگر نمي‌توانند راسا فرم خود را انتخاب كنند، بلكه فرم انتخابي بايد به تاييد كميته پوشش مشاغل برسد.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

لباس فرم براي دانشجويان، کارگران و ...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج