۶۸۶۴۸۶
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

ملاقات با مدل ۲۰۱۹ محبوب‌ترین کراس‌اوور جهان

طرح جدید تویوتا راو ۴ لو رفت

آن گونه که موتور۱ آمریکا افشا کرده تویوتا در حال طراحی و تولید مدل ۲۰۱۹ شاسی بلند راو۴ است و بر اساس برخی اخبار و رندرهای دیجیتالی منتشره ، نسل جدید این خودرو از سبک طراحی شارپ و تیز با بدنه استخوانی و خشن مشابه آنچه در طراحی محصولات جدید لکسوس می‌بینیم‌ برخوردار خواهد بود.

وبسایت فرادید: آن گونه که موتور۱ آمریکا افشا کرده تویوتا در حال طراحی و تولید مدل ۲۰۱۹ شاسی بلند راو۴ است و بر اساس برخی اخبار و رندرهای دیجیتالی منتشره ، نسل جدید این خودرو از سبک طراحی شارپ و تیز با بدنه استخوانی و خشن مشابه آنچه در طراحی محصولات جدید لکسوس می‌بینیم‌ برخوردار خواهد بود.

کراس‌اوورها امروزه بهترین فروش ممکن را در بازار جهانی تجربه می‌کنند، فرقی هم نمی‌کند این محصولات قدیمی، جدید و یا مشهور باشند. این بخش که در سطحی بالا به لحاظ فشدگی رقبا قرار دارد، احتمالا به زودی شاهد ورود نسل کاملا جدید تویوتا راو۴ باشد که در بین نمونه ژاپنی کراس اوور در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد.

طرح جدید تویوتا راو ۴ لو رفت

دیدگاه‌های مختلفی درباره شیوه طراحی تویوتا در سری جدید راو4 وجود دارد که هر کدام بنا به اطلاعاتی که دارند طرح نهایی راو4 بعدی را خشن یا محافظه‌کارانه می‌دانند. در عین حال آن گونه که موتور1 آمریکا افشا کرده تویوتا در حال طراحی و تولید مدل 2019 شاسی بلند راو4 است و بر اساس برخی اخبار و رندرهای دیجیتالی منتشره ، نسل جدید این خودرو از سبک طراحی شارپ و تیز با بدنه استخوانی و خشن مشابه آنچه در طراحی محصولات جدید لکسوس می‌بینیم‌ برخوردار خواهد بود.

طرح جدید تویوتا راو ۴ لو رفت

البته فعلا جاسوسان صنعتی موفق نشده‌اند تصویر واضحی از خطوط بدنه تویوتا راو۴ به دست آورند اما منابع آگاه از استودیو طراحی تویوتا تایید کرده‌ند که راو۴ مدل ۲۰۱۹ یک خودروی کاملا جدید است. برخی منابع خبری هم اعلام کرده‌اند راو۴ جدید طرحی نزدیک به کانسپت FT-AC دارد که یان کارتبیانو سرطراح گروه تویوتا-لکسوس ان را چندی پیش در نمایشگاه لس‌آنجلس معرفی کرد.

طرح جدید تویوتا راو ۴ لو رفت

گفته می‌شود راو4 جدید علاوه بر فرم تازه و متفاوت با سری فعلی، از یک معماری جدید فنی هم سود می‌برد که حاصل به کارگیری پلتفرم جهانی تویوتا با نام Toyota TNGA Platform است که با توجه به مشخصات آن احتمالا راو4 را وارد عصر جدیدی به لحاظ کارکرد و سطح سواری می‌کند.

طرح جدید تویوتا راو ۴ لو رفت

این خودرو که امسال تنها در آمریکا ۴۰۷ هزار دستگاه فروش داشته، در مقایسه با سال ۲۰۱۶ رشدی ۱۵ درصدی را تجربه کرده ضمن اینکه فروش جهانی خود را در پایان سال ۲۰۱۷ به بیش از ۸۵۰ هزار دستگاه رسانده است. نسل فعلی که نخستین بار در تابستان ۲۰۱۲ در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس رونمایی شد از اواسط سال ۲۰۱۸ با یک فیس‌لیف عمیق در جلوپنجره و بخش عقب خود مواجه شده و به نظر روزهای پایانی تولید خود را می‌گذراند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید از تویوتا و کشور استکباری ژاپن شکایت بشه،چرا از پراید کپی برداری میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج