۶۸۶۵۵۸
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

جهانگیری: باید جواب کارهای احمدی نژاد را بدهید

اسحاق جهانگیری در همایش استانداران، مدیران کل سیاسی و فرمانداران کل کشور به اقدامات احمدی نژاد واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: اسحاق جهانگیری در همایش استانداران، مدیران کل سیاسی و فرمانداران کل کشور به اقدامات احمدی نژاد واکنش نشان داد.

جهانگیری: باید جواب کارهای احمدی نژاد را بدهید

بخشی از سخنان جهانگیری را در ادامه می خوانید:

وقتی رشد اقتصادی منفی هفت درصد بود می‌گفتند دوره خوبی بود الان که رشد اقتصادی به شش درصد رسیده است می گویند رکود است . برادر عزیز می دانید رکود یعنی چه؟ یکبار رکود را برای مردم تعریف کنید.

راجع به دوره بد گذشته کشور خیلی صحبت کرده‌ام؛ اما از مقطعی توصیه شد که سکوت کنم و من هم گفتم چشم. اما الان سر تا پایین حکومت را به بحث گرفته‌اند و می‌گویند انتخابات زودهنگام و بدون مهندسی برگزار شود.

وقتی نگذاشتید اقدامات او (احمدی نژاد) گفته شود الان باید به این حرف‌ها جواب بدهید؛ البته اگر لازم باشد من موتور را مجدداً روشن می‌کنم.

اتفاقات دی ماه ۹۶ هم خسارات و هم منافع داشت همه شخصیت‌های سیاسی حتی از کسانی که انتظار نمی‌رفت گفتنداعتراض حق مردم است.

البته در برخی اعتراضات حرف‌هایی زده شد که برای ما قابل قبول نبود، اما همه به این نتیجه رسیدند باید صحبت مردم را شنید. آنچه ما را بایدنگران می‌کند نفرت، خشم و کینه مردم نسبت به مسئولان و نظام است.

دولت باید بداند از رای مردم برخواسته است و آنچه اکثریت می‌خواهند، را باید اجرا کند. اکثریت مردم هم دنبال اصلاح و بهبود اوضاع کشور هستند. دولت باید ارتباطش را با مردم قوی‌تر کرده و پاسخگوی جامعه منتقد و مطالبه‌گر هم باشد. مردم هم باید احساس کنند که دولت مدافع اساسی حقوق آنهاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کارهای شما رو. کی جواب بده فقط حرف حرف حرف و. دروغ

    • reza

      از همتون بیزارم

    • احمد

      درسته اوضاع بهتر از دولت احمدي نژاد ولي اين دولت هم رشد قابل توجه اي نداشته در كل اين كشور درست شدني نيست و دولتها تاثير زيادي در روند پيشرفتش ندارند

    • بدون نام

      دوره شما که از احمدی نژاد که بهتر نیست پس خودتان را سرزنش کنید. با دولت ابی گرم نمیشه.مردم باید از خودوشون شروع کنند.

    • بدون نام

      از صحبتهای شما مشخص می شود که شما قصد داشتید وقت خود را در این هشت سال صرف کوبیدن احمدی نژاد کنید و رفع مشکلات کشور اولویت شما نبود خوب لطفا استعفا بده برو یک شبکه بزن و۲۴ ساعت از عملکرد منفی دولت احمدی نژاد بگو واکر صلاح دانستی با او مناظره هم بکن

    • کامران

      ....میگوید احمدی نژاد باعث آن شده است!!
      ان آقایان هیچ مسئولیّت پذیر نیستند ، 6 سال است مملکت در دست این هاست ، در دوره احمدی نژاد گرانی بود ولی قدرت خرید هم بود، بازار مسکن رونق داشت، ازدواج رکود نداشت! و..و..

    • بدون نام

      خویشتن داری کنید اینقدر در فکر کوبیدن همدیگر نباشید بجای بهم پریدنها سعی کنید در عرصه سیاست واقتصاد همه با هم همکاری کنید

    • وحید

      نه این دولت نه دولتهای قبل کار خاصی برای مردم نکردن.
      اولویت اول آغایان جیب مبارکشان هست

    • بدون نام

      هیچ کاری برای مردم نکردید همه تون تویه سفره غذا می خورید بی خودی برای مردم دل نسوزونید زمانی میتونید این حرفا بزنید که برنج ده کیلویی بشه ده هزار تومن مرغ بشه کیلو هزار تومن تبعیض از بیین بره دزدی نباشه چوب وچماق رو سر مردم نباشه اینا همش حنگ زر گریه مردم هم خر حساب نکنید بسه دیگه اینا همش جنگ زرگریه این حرفا رو باید به ملتی بزنید که تجربه اولش باشه نه مردم ایران

    • سعیدی

      بجای اینکه موتورتو روشن کنی اون موتور تیزه زمین میخوری یه کم بفکر رونق اقتصادی باس...

    • ایثارگر

      الان پنج سال گذشته احمدی نژاد نیست شما خودتان برای مردم چکار کردیدن احمدی نژاد سپری برای خودتان قراردادی این حرفها بهانه بیش نیست خودتان بهتر از مردم می داند شما کارتان قرآنی نه حرف تان

    • ایثارگر

      الان پنج سال گذشته احمدی نژاد نیست شما خودتان برای مردم چکار کردیدن احمدی نژاد سپری برای خودتان قراردادی این حرفها بهانه بیش نیست خودتان بهتر از مردم می داند شما کارتان قرآنی نه حرف تان

    • بدون نام

      آقای جهانگیری، یک کلمه شمادرموردجوانان ده شصت گفتید، شده خوراک اخبار 24ساعته صداوسیما، امایکساله که احمدی نژادبه زمین وزمان بدوبیراه میگه، دریغ ازپخش یک کلمه ازحرفهای او... اقتدارگرایان هنوزهم قبول ندارندکه چه گندی زده اند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج