۶۸۶۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

گوسفندانی که به كراك تبدیل شدند

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان سمنان با بيان اين مطلب گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام و طيور در مناطق پايين شهر سمنان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان سمنان با بيان اين مطلب گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام و طيور در مناطق پايين شهر سمنان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.


سرهنگ جلال آقاخاني در خصوص جزئيات اين خبرگفت: در پي دستگيري فردي مظنون در حوالي يكي از دامداري‌هاي منطقه پايين شهر سمنان توسط عوامل گشت كلانتري۱۱ شهدا و دلالت وي به اين پليس، طي هماهنگي‌هاي به‌عمل آمده با مقام قضايي فرد مظنون به‌نام (غ.ل) كه اهل زابل و ساكن سمنان مي‌باشد تحت بازجويي‌هاي فني و پليسي كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

آقاخاني در ادامه افزود: نامبرده كه در ابتدا منكر هر گونه جرم مرتكبه‌اي شد نهايتاً با پيگيري‌هاي افسر پرونده لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: همراه دوستش (ن.ق) اقدام به سرقت احشام مي‌نموده.

وي انگيزه سارق را اينگونه بيان نمود: با توجه به اينكه سارق معتاد به مواد مخدر از نوع كراك بوده احشام را پس از سرقت به دونفر در قبال دريافت مواد مخدر مي‌فروخته است.

سرهنگ آقاخاني گفت: پس از هماهنگي با مقام قضايي طي يك عمليات غافلگيرانه پليسي متهم رديف دوم (ن.ق) و دو نفر مالخر نيز كه تبعه افغان بودند دستگير شدند.

رئيس پليس اگاهي استان سمنان در پايان افزود: پس از تكميل پرونده نهايتاً متهمان به ۸ فقره سرقت احشام اعتراف و تمامي صحنه‌هاي سرقت توسط آنان تشريح شد كه متهمان پس از سير مراحل قانوني با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ جلال آقاخاني يكي از دلايل وقوع اينگونه سرقت‌ها را رهابودن احشام در خانه باغ‌ها و عدم حضور مالكان اعلام كرد و گفت: سارقان از اين فرصت سوء استفاده و اقدام به سرقت و اعمال مجرمانه خود مي‌نمايند و نگهداري اينگونه احشام باعث آلودگي بهداشتي و مزاحمت براي همسايگان نيز مي‌شود كه خواستار جمع‌آوري و عدم نگهداري احشام در اينگونه اماكن شد.

منبع: جهان

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

گوسفندانی که به كراك تبدیل شدند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون افغانیها که از مرز زابل وارد ایران شدن اون زابلی بیچاره رو را معتاد ومثل خودشان سرقت احشام را یاد وآموزش دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج