۶۸۷۷۲۲
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

داعش به مسلمانان جهان: به افغانستان بیایید

داعش در افغانستان همزمان با تلاش‌ها برای توسعه جایگاهش در این کشور جنگ‌زده از تمامی مسلمانان سراسر جهان دعوت کرد تا اگر نمی‌توانند خود را به سوریه و عراق برسانند؛ به کشور افغانستان بیایند.

خبرگزاری ایسنا: داعش در افغانستان همزمان با تلاش‌ها برای توسعه جایگاهش در این کشور جنگ‌زده از تمامی مسلمانان سراسر جهان دعوت کرد تا اگر نمی‌توانند خود را به سوریه و عراق برسانند؛ به کشور افغانستان بیایند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه نظارتی SITE که بر فعالیت‌های تروریستی نظارت دارد، گفت: یک فیلم تحقیقاتی ۲۵ دقیقه‌ای توسط داعش در ولایت خراسان در تاریخ چهار مارس سال جاری میلادی منتشر شده که تاکید دارد پناهگاه‌های داعش در شمال و شرق افغانستان گزینه خوبی برای مهاجرت هستند.

یکی از شبه‌نظامیان داعش در این فیلم گفت: از تمامی مسلمانان سراسر جهان دعوت می‌کنیم تا به خراسان مهاجرت کنند. اگر شما نمی‌توانید به عراق و سوریه مهاجرت کنیم، به خراسان بیایید. نام خراسان به یک منطقه تاریخی اشاره دارد که شامل بخش‌هایی از افغانستان، پاکستان و کشورهای همسایه است.

این ویدوئو در بحبوحه افزایش نگرانی‌ها نسبت به فرار شبه‌نظامیان داعش از میدان‌های جنگ در سوریه و عراق و راهی شدنشان به سمت افغانستان منتشر شده است؛ افغانستان کشوری که داعش در آن حضور اندک اما قوی دارد.

خبرگزاری فرانسه اخیرا گزارش داده بود که شبه‌نظامیانی از فرانسه و الجزایر از سوریه به داعش در ولایت جوزجان افغانستان پیوسته‌اند.

در این فیلم داعش نیروهایی را نشان می‌دهد که پیام‌هایی را به زبان پشتو، فارسی و ازبک مطرح می‌کنند. در این فیلم همچنین وعده دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای نابود کردن داعش در افغانستان به سخره گرفته شده و اعدام‌های زندانیان و آموزش کودک سربازان نیز به نمایش گذاشته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر داعش

    • بدون نام

      باشه.من اومدم

    • بدون نام

      این داعش و طالبان و المقاعده،دلشون به چی خوشه

    • بدون نام

      افغانیاحقشون اینقدربزدلن وترسوموزی مفت خوربه جای فرارودفاع ازوطن وهم وطنانشون فرارمیکنن پاکستان وایران واندازعراق وسوریه هم نیستن ولی عقل وباعث قوی شدن تروریستهاشدن وخودافغانیاافراطی وتندروهستن وباخراه ونفرین ملت ایران گرفتشون اومدیم ثواب کنیم داریم کباب میشیم حدود۱۶ملیون اینجاچیکاردارن وباس چی راه میدین ومنابع کشوروشغلهارواشغال ومصرف میکنن وایرانیارودارید نفرت دارن به خاطر تعداد یادشون وزیادوسودشم توایران مهمان هم حدواندازه خودش وبایدبدون واخرصابخانه گوشش ومیگیرمیندازبیرون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین افغانیهای بقول تو بزدل و ترسو،ابرقدرت(شوروی سابق) دنیا رو شکست دادند،آمپر بیسوادی و نژادپرستیت داد میزنه.جنگ اونا جربزه و شهامت میخواد که در تو سراغ نداریم چون باد هوا هستی

    • بدون نام

      دنبال گشودن جبهه ی جدید در همسایگی ایران هستند..
      ااگر داعش بتوند در افغانستان جون بگیرد بخاطر وضعیت حاد افغانستان برچیدنش جز محاله و برای همیشه ماندنی.
      چون این زمینه را دارد ..
      از موقعی ائتلاف عربی افغانی در دوره دولت ببرک کارمل ..
      و دخالتهایی بیجا و خود سر
      سرویس امنیتی پاکستان(lSl)
      و خلق طالبان که مایه افتخار خود میدانستند اما بعد کار از دستشون در رفت و آن تشکیلات پیچیده که بزرگترین سرویس امنیتی جهان با ۳۵۰هزار پرسنل .
      طالبان مخوف تری از پاکستان متولد که در حقیقت داعشی
      خشن تر هرگز خاموش نمیشود و هر موقع خواسته به اعتبار پاکستان لطمه وارد کرده..
      افعانستان آنقدر پیچیدگی دارد .که کلکسیونی از تروریست هایی در خود جا داده..
      امیدوارم هند چین روسیه پاکستان و کشورهای قفقاز‌.با همفکری این نطفه
      نامشروع از تن رنجور. افغانستان بچینند

    • بـــــی نــــــــــام

      بسم الله... ما آماده ایم برای اینکه اینبار در افغانستان کتک مفصلی بهتان بزنیم و از آنجا هم بیرونتان کنیم، تا زمانی که تا هزار کیلومتری مرزهای جمهوری اسلامی ایران باشید در امان نخواهید بود... جان میدهیم،یک سانتیمتر خاک نمیدهیم، یا علی

    • بدون نام

      مردم افغانستان ،مثل شوروی سابق آنها را نیز از کشورشان خارج خواهند کرد و به گورستان خواهند فرستاد،در ضمن هوشیاری ایران در این زمینه لازم است.

    • بدون نام

      عجب داستانی شده.همون عراق و سوریه بودن بهتر بود حداقل مردمش میرفتن اروپا.فردا روز برادران افغان لشکر کشی میکنن به طرف ایران برای کار و همین یه مقدار کار رو هم تسخیر میکنن.این داعشم مث علف هرز میمونن لامصب.از یه جا میکنیش از جای دیگه سر در میاره میاد بالا.

    • بدون نام

      بابا همه‌ش فیلمه.بعضی دلواپسان میخوان مردم خودمونو به بهانه‌های مختلف بکشونن اونجا چون باید کل همسایه‌های ایران زیر نظر خودمون باشن.خوشبختانه حرم و بارگاهی اونجا نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنازم به تفسیر تو یکی

      • امیر

        با این عقیده ی پوچی که داری مصداق داعش وطنی هستی، برو افغانستان توام پول خوبی بهت میده داعش!!

    • حسین

      صهیونیستها ی حاکم بر کنگره ومراکز تصمیم گیری آمریکا با هزینه کردن از بودجه وامکانات آمریکا ونوکران آمریکا در منطقه داعش راجهت نابودی ارتشهاوزیرساختهای کشورهای اسلامی مخصوصا جبهه مقاومت ودرراس آن ایران ایجاد نمودند که باشکست آنها درسوریه وعراق آمریکا سران داعش رابه افغانستان منتقل کرد ودرحال جذب نیرو وساماندهی آنها برای حمله به هدف اصلی (ایران)یا بقول خودشان سر مآر میباشند تا دریک حمله غافلگیرانه به یکی از شهرهای هم مرز با افغانستان حمله نمایند مانند اشغال موصل درعراق تا ازاین راه بتواننددرگیریها را به داخل مرزهای ایران بکشانند که باحمله به محلهای حضورشان درافغانستان(باهماهنگی بادولت افغانستان)نقشه درنطفه خفه شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج