اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۷۸۸۰
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

نتانیاهو: اجازه غنی سازی را از ایران بگیرید

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در فرافکنی جدید خود علیه ایران، گفت که تنها راه جلوگیری از اشاعه تسلیحات هسته‌ای در خاورمیانه آن است که اجازه غنی‌سازی به ایران داده نشود.

خبرگزاری ایسنا: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در فرافکنی جدید خود علیه ایران، گفت که تنها راه جلوگیری از اشاعه تسلیحات هسته‌ای در خاورمیانه آن است که اجازه غنی‌سازی به ایران داده نشود.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه در دیدار با نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل، گفت: در واشنگتن از من سوالی پرسیده شد که موضع اسرائیل در مورد خواست کشورهای خاورمیانه برای غنی‌سازی اورانیوم چیست؟ من معتقدم این کشورها از زمانی که توافق هسته‌ای به ایران اجازه غنی‌سازی را داد چنین خواسته‌ای دارند.

وی همچنین در ادامه مدعی شد: بهترین راه جلوگیری از اشاعه تسلیحات هسته‌ای در خاورمیانه، اصلاح کامل برجام یا رد آن است. این تنها راه جلوگیری از توسعه فناوری و تسلیحات هسته‌ای در میان کشورهای خاورمیانه است.

ادعاهای نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی بنابر اعلام بسیاری از سازمان‌ها و کارشناسان بین‌المللی هم‌اکنون دارای ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای است و تنها کشوری در خاورمیانه محسوب می‌شود که از تسلیحات هسته‌ای برخوردار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      اسرائیل ،اگر غنی سازی بده چرا خودش کلاهک هسته ایی داره به این تعداد.

    • بدون نام

      خیالاتان تخت است زدوبندی با ترامپ کردید وسعودی امارات ومتاسفانه پاکستان را خریدید مانور11روزه با آمریکا انجام میدهید برای نقشه نهایی هجوم به ایران والبته وتوی بی خاصیت روسیه که بعنوان ممتنع حساب میاورید وتو چندمنظوره که درظاهر رای مثبت نداده باشد درحضور ایران در سوریه کارشکنی کند..کاری که فعلا با حرب الله لبنان نمیتوانید بکند چون بدلیل نزدیکی به اسراییل هرگونه انفجار هسته ای بسرعت دریا وخاک وگیاه را آلوده با عث جهش ژنتیکی نوزادان ناقص الخلقه وحیوانات..نسلتان را دچار میکند..از تهدیدات کره شمالی راحت شدید چون روسیه وچین پشتش هستند.میخواهید نوروز وسال نو را بکام مردم دل شکسته ایران زهر بکنید.امیداست درقبال شما دستی از غیب بر آید وکاری بکند ودچار انواع زلزله وصاعقه بشوید.ما که هیچ متحد قدرتمندی نداریم با کارت ما بازی کردند بکام خودسان..یگانه شاهزاده وپادشاه دنیا حضرت حجت خلیفه خداست و ناظر بر مکر طاغوتها با ملتهای مظلوم با هر دین ومسلک.*

    • بدون نام

      دوباره این انتر یابو زر زر کرد
      مرگ بر اسرائیل

    • بدون نام

      بد بخت جنایتکار کاری از دست اربابت نمی اید چه برسه به تو.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج