جاباما
۶۹۰۱۹۲
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

واتیکان برای کشیش‌ها دوره جن‌گیری می‌گذارد!

واتیکان قصد برگزاری یک دوره فشرده یک هفته ای را برای کشیش های کاتولیک با عنوان «هنر جن گیری و تعقل درباره شیطان پرستی» دارد.

خبرگزاری ایرنا: واتیکان قصد برگزاری یک دوره فشرده یک هفته ای را برای کشیش های کاتولیک با عنوان «هنر جن گیری و تعقل درباره شیطان پرستی» دارد.

این دوره آموزشی فشرده در ماه آوریل (فروردین) آینده در دانشگاه 'رجینا اپوستولوروم' در شهر رم برگزار می شود. هدف از این دوره آموزشی، ایجاد شمار کافی از کشیش هایی است که بتوانند با این پدیده مقابله کنند. عمل جنگیری به کشیش هایی واگذار می شود که دارای تعادل روانی و روحی باشند.

واتیکان مقر کلیسای کاتولیک می گوید که برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون پدیده جن زدگی در ایتالیا، تصمیم به تشکیل و راه اندازی این دوره کرده است.

گفته می شود که موارد جن زدگی در ایتالیا در سال های اخیر سه برابر شده است و واتیکان سالانه ۵۰۰ هزار درخواست برای موارد جن گیری دریافت می کند. جن گیری یک عمل به رسمیت شناخته شده در قوانین کلیسای کاتولیک است و تنها می تواند با داشتن یک مجوز که از سوی اسقف و فقط در داخل کلیسا اعطا شود، صورت بگیرد.

انجمن بین المللی جن گیران تاسیس سال ۱۹۹۰ میلادی که توسط واتیکان به رسمیت شناخت شده است، به بیش از ۲۰۰ عضو در سراسر جهان مجوز جن گیری داده است.

جالب اینکه علاقه به این مراسم پس از اکران فیلم 'جن گیر' در سال ۱۹۷۳ به کارگردانی 'ویلیام فریدکین' دوباره پدیدار شد. پس از این فیلم درخواست ها برای جنگیری در شیکاگو در آمریکا بشدت افزایش پیدا کرد تا جایی که اسقف شهر مجبور به منصوب کردن جنگیرها برای پاسخ به این درخواست ها شد.

'بنینگو پالیلا' جن گیر و کشیش ایتالیایی در رادیو واتیکان اظهار داشت که هدف از تشکیل این دوره فشرده آموزشی، تامل غنی و متنوع در باره موضوعی است که برخی اوقات، ناگفته و بحث برانگیز است.

وی با تاکید بر اینکه سالانه حدود نیم میلیون مورد درخواست جنگیری در ایتالیا وجود دارد گفت: در این همایش یک هفته ای در باره موضوعات داغ، از فرقه های مرتبط با شیطان پرستی تا تاریخ رهایی آنها و جن زدگی بحث می شود .همچنین توجه خاصی به تعریف میان موارد جن زدگی شیطانی و موارد مرتبط با بیماری های روانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پدیده در حال رشد است، بر لزوم آمادگی کشیش ها در تشخیص دقیق این مساله و مقابله با آن تاکید کرد و افزود: یک جن گیر خود آموز ممکن است اشتباه کند. ما کشیش ها اغلب نمی دانیم چگونه با این موارد مقابله کنیم اما در این دوره اموزشی در این باره صحبت خواهیم کرد.

ژان پل دوم پاپ اسبق نیز بر اهمیت این نوع مراسم تاکید داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو ایرانم خوبه دوره ی ژن گیری بزارن...ژن های خوب رو بگیرن البته

      پاسخ ها

      • امیرحسین

        در عوض اینجا دارن هرروز مردمو میگیرن بدون کلاسهای فشرده و مردمم بخاطر عذاب وجدان خودکشی میشن

    • بدون نام

      واتیکان برای جن گیری ما برای شفا گرفتن!!!

    • بدون نام

      جن گیر نگو
      بگو انسان گیری

    • محمد

      همش بهانه است که جیب مردم رو خالی کنند مثل سرماخوردگی و سردرد که با تکنولوژی ایجاد میکنند

    • بهروز

      اگه درست به کتب الهی توجه کنیم همه یکی هستن و در مواردی خداوند یا همان نیروی برتر رمز ورموز هستی را از طریق وحی به انسانی که دارای ژن بهتر میباشد ودر سلب ورحم پاکان قرار میدهد که بتوانند در برابر شیطان اگاهی بخشی کند در قران مسلمانان سوره ای به همین موضوع موجود میباشد اگرمفسرین قران تحققات وامو زهای خودرا روی جن وموجودات ماواری متمرکز کنند چه بسا بسیاری ازمشکلات اخلاقی بدون حضور به پزشک ودارو حل شودها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج