اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۰۷۹۹
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

نامه قدردانی وزیر راه به لاریجانی

وزیر راه و شهرسازی با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اعتماد دوباره نمایندگان به وی، این اتفاق را به مفهوم ارج‌گذاری مجلس به زحمات بی‌شائبه خانواده وزارت راه و شهرسازی دانست.

خبرگزاری ایرنا: وزیر راه و شهرسازی با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اعتماد دوباره نمایندگان به وی، این اتفاق را به مفهوم ارج‌گذاری مجلس به زحمات بی‌شائبه خانواده وزارت راه و شهرسازی دانست.

عباس آخوندی در این نامه تاکید کرده، «وظیفه دارم مراتب سپاس خود را بابت اعتماد دوباره نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام دارم.»

«نمایندگانی که به استیضاح رأی مخالف دادند به یقین برپایه قناعت شان از توضیحات ارائه شده از سوی اینجانب و با رعایت منافع ملی بود. همچنین نمایندگانی که به استیضاح رأی موافق دادند نیز براساس تشخیص‌شان بوده است.»

«بی‌گمان، رأی نمایندگان به تداوم مدیریت وزارتخانه به مفهوم ارج‌گذاری مجلس شورای اسلامی به زحمات بی‌شائبه همکارانم در وزارتخانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه بوده است.»

نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیروز(سه شنبه) به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی رای اعتماد دادند و وی با ۱۵۲ رای مخالف استیضاح، همچنان سکاندار وزارت راه و شهرسازی باقی ماند.

در این رای گیری از مجموع ۲۴۶ رای ماخوذه، ۹۲ نماینده رای موافق استیضاح ، ۱۵۲نماینده رای مخالف استیضاح و ۲ نماینده رای ممتنع بود.

آخوندی در ۲۹ مرداد ۹۶ با ۱۸۸ رای موافق، ۷۵ رای مخالف و ۱۴رای ممتنع وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم شد. در این رای گیری یک رای باطله بود. وی در دولت های یازدهم و همچنین در هفت ماه عمر دولت دوازدهم سه بار استیضاح شده است؛ یک بار در مجلس نهم و دو بار در مجلس دهم.

۱۴ مهر ۱۳۹۴، نخستین جلسه استیضاح عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در نهایت استیضاح وی با ۷۲ رأی موافق، ۱۷۵ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۲ رأی مأخوذه را کسب کرد و رأی نیاورد.

آخوندی در اول اسفند ۱۳۹۵ و یک سال بعد از روی کار آمدن مجلس دهم، بار دیگر استیضاح و به مجلس فراخوانده شد؛ اما این بار نیز با ۷۴ رأی موافق، ۱۷۶ رأی مخالف و ۵ ممتنع از مجموع ۲۵۷ نماینده حاضر در جلسه، در این مسئولیت باقی ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخوندی ضعیف

    • pepero

      حساب بانکیش دلمو کباب کرد
      نمایندگان مجلس مدیون مردم و ملت هستن

    • بدون نام

      داداش حساب ما هم خالیه

    • بدون نام

      اقای اخوندی نامه تشکر کم است شما الان فاتح قله اورست شده اید میتوانید از راه دیگر تشکر کنید چون هنوز کارهای نا تما م زیاد دارید گندی که احمدی نژاد بابت مسکن مهر است ادامه دارد تا کشور را به باد ندهید ول کن معامله نیستید

    • علی

      سلام، این استیضاح ها یه بازی سیاسی که دولت رو بی ثبات نشون بدن و همچنین دو روز از وقت مسجد تلف شد در صورتی که این دو روز میتونستن لایحه دوفوریتی اعاده اموال نا مشروع رو بررسی کنن، بعضی متاسفانه بخاطر مسایل حزبی و بازیهایی سیاسی ار هیچ کاری دریغ نمیکنن، جلسه ربیعی واقعا تاسف بار بود و سرشار از تهمت و افترا، وزیر زمانی باید استیضاح بشه که واقعاً بشه اونو جابجا کرد و نیروی جدیدی وارد کار کرد که محقق نشد و معلوم شد هدف چیز دیگه ایه،، نمایندگان محترم تو رو بخدا به فکر مشکلات مردم باشید از خدا بترسید و بازیهای سیاسی رو کنار بذارید..

    • بدون نام

      جانم هنوز سفره پهنه بخور نوش جونت

    • بدون نام

      دلم سیت میسوزه که تو حسابت ۴.۵ میلیون تومان بیشتر نبوده،باید به کمیته امداد بگیم وامی برات جور کنه.

    • بدون نام

      از عباس اخوندی وزیر نمی شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج