جاباما
۶۹۱۲۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آغاز پروازهای فوق‌العاده نوروزی فرودگاه امام

عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام با اعلام آعاز پروازهای فوق العاده نوروزی این فرودگاه از نظارت ۲۴ ساعته تیم‌های نظارتی در راستای خدمات رسانی به مردم خبر داد و گفت: خدمات فرودگاهی در نوروز ۹۷ گران نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم: علی رستمی درباره جدیدترین وضعیت فرودگاه امام در آستانه تعطیلات نوروزی اظهار کرد: با توجه به جلسات برگزار شده و تأکیدات سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت‌های هواپیمایی خواستیم تا در جهت رسیدگی به بروز تأخیرات پروازی در این ایام تدابیری را اندیشیده و ضمن برخورداری از هواپیماهای پشتیبان برای سفرها، افرادی را جهت پاسخگویی و اطلاع‌رسانی به مردم در داخل ترمینال‌ها مستقر کنند.

وی با اشاره به اهمیت ویژه رعایت حقوق مسافران تصریح کرد: در این مدت بخش نامه سازمان هواپیمایی درخصوص حقوق مسافرین به صورت بنر در ترمینال‌ها و در دید عموم افراد قرار گرفته و مسافران عزیز همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت نیز از این حقوق آگاه شوند.

وی افزود: طبق این بخش‌نامه اگر تأخیرهای پروازی کمتر از ۴ ساعت باشد باید از سوی شرکت‌های هواپیمایی اطلاع‌رسانی و پذیرایی شده و اگر بیش از این باشد با توجه به توافق‌نامه‌های امضا شده بین شرکت‌های مذکور و هتل‌های نزدیک فرودگاه باید در این اماکن تا زمان انجام پرواز اسکان داده شوند.

عضو هیئت مدیر شهر فرودگاهی امام خاطرنشان کرد: پروازهای فوق‌العاده فرودگاه امام از ۲۴ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین‌ سال آینده ادامه خواهد داشت.

رستمی با پیش بینی افزایش ۵درصدی سفرها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزود: اقدام متفاوت و ویژه‌ای که در سال جاری نسبت به سنوات گذشته در فرودگاه امام (ره) انجام گرفته است تأکید بر بحث نظارت بر تمامی خدماتی است که مسافران از بدو ورود به فرودگاه تا لحظه خروج از فرودگاه باید از آن برخوردار باشند.

به گفته وی، تیم‌های نظارتی به صورت ۲۴ ساعته جهت رفع مشکلات و نظارت بر کیفیت خدمات به مسافران در فرودگاه حضور داشته و به محض مشاهده هرگونه تخلف ضمن گزارش و ضبط، با آن برخورد خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه در ایام نوروزی خدمات داخل فرودگاه هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت گفت: تیم مخصوص نظارت بر قیمت‌ها نیز در این مدت در فرودگاه حضور داشته و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

رستمی همچنین از خدمات‌رسانی ۲۴ ساعته مترو تا فرودگاه امام خمینی در این ایام خبر داد و گفت: مسافرین در این مدت می توانند شکایات و نظرات خود را از طریق مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی شهر فرودگاهی پیگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج