adexo3
۶۹۱۳۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آغاز چاپ کتب درسی پایه دوازدهم از فروردین ۹۷

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از چاپ سپاری و تکمیل کتب درسی تا پایه یازدهم خبر داد و گفت: چاپ بخشی از کتب پایه یازدهم و کتب پایه دوازدهم بعد از تعطیلات نوروزی آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از چاپ سپاری و تکمیل کتب درسی تا پایه یازدهم خبر داد و گفت: چاپ بخشی از کتب پایه یازدهم و کتب پایه دوازدهم بعد از تعطیلات نوروزی آغاز می‌شود.

سید حسین طلایی زواره با بیان اینکه چاپ و نشر کتب درسی تا پایه یازدهم انجام شده است اظهار کرد: مراحل نهایی چاپ سپاری تا کتب پایه یازدهم انجام و روند آماده سازی آنها تکمیل شده است.

وی افزود: بعد از عید تمام هم و غم ما این است که تولید و چاپ کتب یازدهم و دوازدهم را انجام دهیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه البته بخشی از کتب یازدهم تولید شده است اظهار کرد: مولفین روی برخی موارد کتب پایه یازدهم اصلاحاتی انجام داده‌اند که چاپ این بخش از کتب را از ابتدای سال جدید و بعد از تعطیلات عید نوروز شروع می‌کنیم.

طلایی زواره افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و به روال سال‌های اخیر، تمام کتب درسی را تا اول مهرماه ۱۳۹۷ در مدارس کل کشور توزیع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کتب پایه دوازدهم جدیدالتالیف هستند و سال آینده پایه دوازدهم در ساختار جدید نظام آموزشی مستقر می‌شود گفت: تدوین کتب جدید مراحل نهایی را طی می‌کند و چاپ آنها نیز بعد از نوروز ۹۷ آغاز خواهد شد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره تیراژ کتب درسی سال آینده نیز اظهار کرد: منتظریم سامانه سناد را باز کنند تا آمار را پیش بینی و به تناسب عناوین کتب درسی، شمارگان را مشخص و بعد از عید اعلام کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج