۶۹۲۴۳
۶۲ نظر
۵۰۰۷
۶۲ نظر
۵۰۰۷
پ

عذرخواهی اوباما از روحانی

دیشب در آخرین لحظاتی که روحانی و هیات همراهش در حال ترک خاک امریکا بودند اولین گفتگوی بی‌واسطه مقامات ایرانی و امریکایی بعد از ۳۰ سال انجام شد.

مجله مهر: دیشب در آخرین لحظاتی که روحانی و هیات همراهش در حال ترک خاک امریکا بودند اولین گفتگوی بی‌واسطه مقامات ایرانی و امریکایی بعد از ۳۰ سال انجام شد.

در حالی که دیشب روحانی و هیات همراه در حال ترک هتل به سمت فرودگاه نیویورک بودند، رئیس جمهور امریکا در تماس با روحانی از اراده امریکا برای حل سریع مساله هسته‌ای صحبت کرد و گفت امیدوار است زمینه‌ای برای حل موضوعات دیگر و همكاری در مسائل منطقه‌ای انجام شود.

اوباما حل مسائل ایران و امریکا را در حل مسائل منطقه و سوریه موثر دانست و گفت: «من احترام خودم را به مردم ایران ابراز می‌کنم. متقاعد شده‌ام که روابط بین ایران و آمریکا بشدت بر روی منطقه اثر خواهد گذاشت. اگر ما در مورد پرونده هسته ای پیشرفت کنیم، سایر معضلات از جمله سوریه نیز قطعاً حل خواهد شد.»

در پایان این گفتگوی ۱۵دقیقه‌ای، اوباما از روحانی به خاطر ترافیک نیویورک عذرخواهی کرد و گفت: «عذرخواهی می کنم اگر در ترافیک (وحشتناک) نیویورک گیر کرده اید و برایتان سفری امن و راحت آرزو دارم.»

این جملات در اکانت توییتر روحانی نقل شده بود که البته بعدتر پاک شد اما به گزارش نیویورک تایمز، یکی از مقامات رسمی کاخ سفید صحت آن را تایید کرده است.

در این توییت نوشته شده بود که روحانی در پایان مکالمه به زبان انگلیسی برای آقای اوباما آرزو کرده که روز خوبی داشته باشد و رئیس جمهوری آمریکا هم به فارسی گفته است: خداحافظ.

عذرخواهی اوباما از روحانی

توییتر روحانی خلاصه ای از گفتگوی روسای جمهور دو کشور را منتشر و دقایقی بعد آن را پاک کرد

عذرخواهی اوباما از روحانی
"
توییتر رسمی کاخ سفید این تصویر را از لحظه گفتگوی تلفنی باراک اوباما با روحانی منتشر کرده است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      واقعا بسی جای امید برای بهبود روابط می باشد به امید آینده روشن

    • babak

      وقتی که آقای اوباما چند سال پیش از صلح گفت و در پیام نوروزی خودش از ایرانیها خواست که به صلح بیندیشند آقای احمدی نژاد فقط پوزخند می زدند و اصلا به این فکر نکردند که شاید این شخص با دیگر روسای جمهور پیشین آمریکا فرق داشته باشه، بازهم خیلی از مردم افراطی گری کردند و هی مرگ برآمریکا گفتند، اما حالا با روی کار آمدن یک شخص اعتدال گرا زمینه صلح فراهم شده و این نوید بخش روزهای خوبی درآینده هست، کاش همیشه مسند قدرت دراختیار کسانی باشه که بخوان بعد از چهار یا هشت سال نام و یاد و خاطره خوبی از خودشون بجا بگذارند و در تاریخ نام آور بشن. ایران هیچگاه کسانی که به فکر مردم هستند رو فراموش نخواهد کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید که فکر کردم همین امریکا ما رو تحریم کرده کلی فقر با همین تحریم درست شد مگه نشد حرف های غیر منطقی نزنیم وقتی اوباما تخریم فروش نفت رو برداشت اون موقع قبول یادمه بوش گفته بود یا تحریم یا انژی هسته ای اون با پوزخند ته ته بی احترامی به همین ایرانی که میگی امریکا تا حالاش حسن نیت نداشت و این یه واقعیته

    • kami

      به امید پیشرفت
      امیدوارم بالاخره این تحریم ها برداشته شه که کمر خیلی ها رو خم کرده
      امیدوارم که این مشکلات تموم شه

    • زارع

      گویا انها از بعضی از مسوولین ما معرفت بیشتری دارند باعث شرمندگی است. ضمنا اقای روحانی ترس را کنار بگذارد او 18 میلیون رای پشت سر خوددارد. ومردم همه طرفدار اویند اگر چند میلیونی هم رای به اونداده اند گمان میکرده اند اوهم مانند بعضی از روحانیونی است که الان تحت عنوان تندرو شناخته میشوند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول داری

    • kami

      به امید پیشرفت
      امیدوارم بالاخره این تحریم ها برداشته شه که کمر خیلی ها رو خم کرده
      امیدوارم که این مشکلات تموم شه

    • محسن

      رابط با ام یکا را مگر در خواب ببینید مگر رزمند های دفاع مقدس مرده باشند

      پاسخ ها

      • aliblk

        فعلا که داره رابطه شکل میگیره. شما نارحتی میتونی چشم و گوشتو ببندی

      • بدون نام

        رزمنده هاي واقعي دفاع مقدس هم منافع مملكت رو به عقايد شخصي ترجيح ميدن. شمايي كه دم از رزمنده بودن ميزني وقتي دلار يه شبه سه برابر شد كجابودي ؟ وقتي پرايد 7 ميليوني شد 17 ميليون كجا بودي؟ وقتي سه هزار ميليارد دزديدن كجا بودي؟ وقتي بيمار رو بردن تو خيابون ول كردن جا بودي؟ وقتي آقاي ايكس 16 ميليارد از خزانه دولت واسه تاسيس دانشگاه خودش برداشت كرد كجا بودي؟ بازم بگم؟ يگم؟

      • نرگس

        لطفاً نظر شخصی خود را به همه تعمیم ندهید.
        1- رهبر معظم انقلاب به آقای روحانی اختیاراتی داده و با بیان نرمش قهرمانانه ایشان را در پیگیری حقوق هسته ای ایران در کنار نمایاندن صلح طلبی و وقار و عظمت ایران اسلامی حمایت کردند.
        2- ایران با عراق که مستقیماً 8 سال جنگ را به کشور تحمیل و عزیزان بسیاری را از ماگرفت بعد از صدام ارتباط برقرار کرد چون آقای نوری المالکی با صدام فرق دارد با آمریکا هم می تواند ارتباط داشته باشد اگر آقای اوباما با سایر رؤسای جمهور آمریکا فرق داشته باشد که حداقل تا به امروز نشانه هایی از این تفاوت دیده شده است.
        3- در صورتیکه بر اساس احترام متقابل این ارتباط شکل بگیرد اولین اشخاصی که بسیار متضرر خواهند شد صهیونیست ها هستند و بعد از آن برخی کشورهای عربی هم راستا با صهیونیستها که با این ارتباط منافعشان در خطر می افتد لذا بیشترین سعی خود را کرده و خواهند کرد تا از شکل گیری این ارتباط جلوگیری کرده و در این راه تنش ایجاد نمایند.
        پس : برادر یا خواهر محترم به جای آنکه از روی تعصب در این مورد صحبت نمایید کمی فکر کنید تا با صهیونیستها که مخالف این روابط هستند هم راستا نشوید.

      • بدون نام

        بروبابا خدا شفات بده محسن جان

      • زهره

        بابام یکی از همین رزمنده های دفاع مقدس که شما میگید هست و جانباز . الانم از شنیدن این اخبار به شدت خوشحالن
        دایی شهیدم هم مطمئنم خوشحاله

      • مجتبی

        به قول آقامحمودکه آب بریز اونجایی که می سوزه

      • ایرانی

        بنده بعنوان یک رزمنده دفاع مقدس خیلی هم از جناب آقای روحانی متشکرم و بعید میدانم شما رزمنده دفاع مقدس باشی،در ضمن ما در مقطعی کاری را برای وطنمان انجام دادیم دلیل نمیشود مردم ایران تا ابد گوش بفرمان ماباشند در ضمن هر کس دلسوز انقلاب و وطن باشد آقای روحانی و کارهایش را بهتر درک میکند ولی اگر منمافع شخصی و نفسانی در کار باشد فرق میکند فقط خواهشا برای توجیح تمایلات نفسانی خودتان از جبهه و شهدا مایه نگذارید

      • بحیرا

        آقا محسن چرا تند روی میکنی؟
        از رزمنده ها بعیده که مقابل فرمان و عقیده ی رهبری بایستند.من خودم بچه ی جنگم. پدرم ایثارگره-ولی هممون مید.ونیم که صلاح ملت و مملکت در ایجاد حسن رابطه با آمریکاست. خواهشا یه عده ی خواص و تند رو تمام رزمندگان-بسیجیان -جانبازان و ایثارگران رو بد نام نکنن. صلاح و ارامش ملت آرزوی قلبی تمام ما و تمام رزمندگان واقعی است.

      • جواد

        خدا نکنه رزمنده ها بمیرن ، ولی آقا محسن رابطه با آمریکا که حرام نیست بلکه در این زمان واجب است برای رفاه مردم و بازگشت عزت از دست رفته ایران و ایرانی که در 8 سال گذشته روی داد

      • غزل

        دفاع مقدس سالها پیش بوده و ما هر چی داریم از اون رزمنده هایی داریم که همه وجودشون رو گذاشتن برای دفاع از ایران و ایرانی و الان ملت ما نیاز به این رابطه داره، مثل اینکه شما از مسایل مالی و اقتصادی مردم بی اطلاعید،میدونی خیلی از مردم ما نون برا شب بچه هاشون ندارن و این رابطه میتونه تورم رو کاهش بده و مطمئنا همه مردم ایران خوشحالن به جز.......

      • جابر

        همین شما افراد تندرو هستید که چشمتونو بستید و فقط ادعای اسلام مداریتون میشه
        مگه شما بالاتر از امام حسن (ع) هستید که وقتی دید اسلام و مسلمین در خطر هستند با معاویه صلح کرد. دوتا کتاب بخون معلوماتت زیاد شه

    • مهرداد

      روحانی حداقل کاری که کرد آبرو و عزت رو به ایران برگردوند...درود بر ایران

    • بدون نام

      بزک نمیر بهارمیاد خربزه باخیارمیاد

      پاسخ ها

      • مجید

        ((زنده باد بهار ))دیگه مرد.هاله نور دیگه رفت.وقتی جیک جیک مستون بود یاد زمستونت نبود؟.حالا هرچی میخای بگو.

    • بدون نام

      البته باید واقع بین بود و مشخصه که هر کشوری به فکر منافع ملی خودشه. اما به نظر میشه با حفظ اصول و درنظر گیری منافع ملی با هرکشوری در بعضی موضوعات مذاکره کرد. کاری که همه از جمله روسیه و چین هم با آمریکا انجام میدن.

    • مانی

      واقعا خدا را بابت ایناتفاق زیبا شاکریم اتفاقی که میتواند ایران اسلامی را با آن پیشینه عظیم فرهنگی و ملی و صاحب تمدن غنی ، از انزوای سیاسی بیرون ببرد، انشاا. که در سایه زعامت و رهبری امام خامنه ای و ریاست جمهوری پرچمدار اعتدال و صلح جهانی جناب روحانی به زودی به آن چیزی که لایق هستیم و برایش بهی گرانقدری چون خون پاک شهدا رو دادیم برسیم و با آغاز این رابطه زیبا که قطعا از منظر عزت و اقتدار ما آغاز گردید به ایران و ایرانی بودن خود ببالیم و افتخار کنیم

    • میثم

      دو رییس جمهوری کاری کردند که باید چندین سال پیش انجام میشد درود بر آنها با دنیا باید صلح کرد.

    • بدون نام

      مبارک باشه

    • بدون نام

      احسن بر جناب روحانی او نشون داد که رئیس جمهور ایران قدرت و اختیار کافی دارد مهم روش استفاده از آن بود که روحانی خیلی خوب از اختیاراتش استفاده کرد و می کنه. یا حق

    • اوباما

      روحانی جونم دلم واست تنگ میشه.....نامه بنویس

      پاسخ ها

      • روحانی

        چشم عزیزم حتما

    • aliblk

      خداروشکر که روحانی رویس جمهور شد.
      هنوز فکر میکنم اگه جلیلی رئیس جمهور میشد چی میشد

      پاسخ ها

      • بحیرا

        حتی تصورش وحشتناکه.
        الان ایناییکه کفش پرت میکنن همشون رئیس روسا بودن!

      • بدون نام

        شک نکن الگه اون رییس جمهور میشد الان جنگ جهانی بود وما آواره بودیم اونم با نقاب بر صورت!!!!!!!1

    • بدون نام

      به امید احترام متقابل و عدم دخالت ویا کودتا در کشورها

    • محبي

      مااز روحاني تشكر ميكنيم كه توانست عزت واقتدار مردم رابدرستي به جهان نشان دهد به اميد روزهاي بهتر

    • بدون نام

      احسنت.تقبل الله

    • مجید

      خداراشکر،دارم اشگ شوق میریزم

      پاسخ ها

      • انصاف

        مواظب باش سکته نکنی در ضمن جوجه را آخر پاییز میشمارند هروقت صلح شد اون موقع خوشحال باش فعلا زوده البته من بدم نمیاد که صلح بشه ولی به اوباما امیدی نیست

      • بدون نام

        اخی عزیزم
        درکت میکنم واقعا جا داره که ادم زار زار گریه کنه!
        خود من هم هنوز باورم نمیشه! درود بر اوباما زنده باد روحانی

    • بدون نام

      پروردگار متعال را سپاس می گویم که عزت و احترام ایرانیان با سخنرانی بسیار زیبای آقای روحانی و حمایت های بمقام معظم رهبری از ایشان ، برای جهانیان ثابت شد. آنها دانستند که مردم ایران خواهان صلح و آرامش در جانند و در کنار آن از حقوق خود کوتاه نخواهن آمد. همچنین بزرذگواری و درایت رهبر معظم انقلاب در مورد حرام دانستن تولید و استفاده سلاح هسته ای به جهانیان اثبات کرد که اسلام واقعی و رهبران ایران به هیچ وجه از سلاح هسته ای استفاده نخواهند کرد .
      از رهبر معظم و بزرگوار و مدبر و ریاست جمهور متین و با شخصیت متشکرم

    • بدون نام

      توبه گرگ مرگه

    • بدون نام

      درود بر رهبر ایران که اجازه ی سفر را به آقای روحانی دادند. درود بر روحانی عزیز، ناجی ملت ایران

    • معصوم

      باسلام
      امیدوارم با تلاش همه جانبه دیپلماتیک رئیس جمهور محترم وباهدایت و حمایتهای مقام معظم رهبری و سایر سیاستمداران بتوانیم با رو سفیدی هر چه بیشتر از این رابطه حساس وتاریخی بیرون بیاییم و از هم وطن های عزیزم درخواست میکنم که کار را به کار دان بسپارند و با اعلام نظرهای غیرمسئولانه آب به آسیاب دشمن نریزند و در همه حال منافع ملی کشور زیبایمان را در اولویت قرار دهند، یادمان باشد که طرف مقابل آمریکاست و در سیاست خارجی آنها بدون حفظ منافع ملی شان به هر معاهده ای تن نمیدهند
      هیات ایرانی از زحمات بیدریغ شماها متشکریم -تبریز

    • علي

      هميشه يك سري افراد كوته فكر به دنبال هاشيه سازي براي مخالفت با خاسته عام هستند. بدونيد كه در اين مملكت هيج جاي نداريد. شما به اصتلاه مخالف ها دنبال منافع شخصي خودتان هستيد.شما تامين كننده منافع عربهاي خاعن هستد. درود بر روحاني قهرمان.و تشكر از رفتار انساني اقاي اوباما.

    • احمد محبی

      برادران عزیز وخواهران محترمه
      من یک پاسدار هستم.فرزندان شما در سپاه همیشه اماده اند تا در راه دفاع از انقلاب و کشور جانفشانی بکنند .اما هرگز آنها دنبال جنگ افروزی ودشمن تراشی نیستند. آمریکا صدمات به کشور وارد کرده ولی الان که خواستار گفتگو است مگر ما از گفتگو می ترسیم و یا مگر ما انقدر ضعیف هستیم که با یک مذاکره ازبین برو یم .مگر رسول خدا با ابوسفیان مذاکره نکرد .اصلا آمریکا به ما بیشتر صدمه زده یا صدام پس چرا با او صلح شد.
      مردم عزیز وانقلابی باید بدانند که این چند نفری که به رییس جمهور اهانت کردند در صد خیلی کم مردم هستند. با جرات می گویم که سپاه اصلا مخالف صلح ورابطه عزتمندانه با آمریکا نیست. از ملت می خواهیم که نطر چند قاچاقچی را به حساب فرزندان خود در سپاه خود نگذارند.گفتنش سخت است ولی آدمهایی را می شناسیم که از این جنگ بی دلیل ما با دنیا چه سودهایی می برند.

    • احسان

      احسنت اقای روحانی.درحال حاضر صهیونیست ها وبعضی ازکشورهای عربی ازاین رابطه بسیار نگران هستند چون میدانند که ایران میتواندجایگاه خودش را دنیا پیدا کندو نفوذش دوچندان شود واین درحالی است که بعضی ازافراطیون با دشمنان ایران همصدا شدندومنافع وعقاید شخصیشان برمنافع ملت وپیشرفت کشور غالب است.

    • ناشناس

      من رزمنده بسیجی دفاع مقدس حرف نرگس خانم این خواهر محترمه را درست ومتین ومدبرانه می دانم چون بی طرف گفتند اما اینکه ما بگویم احمدی نژاد25 ملیون رای اورد بقیه مردم دیگر هیچ ودکتر روحانی عزیز 18 ملیون رای اورد این حرفها یه حرف منافقانه است نه خدا قبول دارد نه ملت

    • محمود

      باسلام.با این که کشور امریکا سیاست دشمنی با نظام اسلامی رو داره شکی نیست.اسلام ستیزی توی سیاست کلی امریکاست ولی هم ایران و هم امریکا کشورهای مهم و تاثیر گذار توی دنیا هستند و میشه با احتیاط کامل و سیاست رابطه بر قرار کرد.این رابطه رابطه ای عمیق نخواهد شد ولی باید باشه.
      البته این نظر شخصیه منه.

    • ایرانی بااعتدال

      من بع عنوان برادرشهیدبه همه ی دوستانی که که رابطه ایران وآمریکابراشون ضررداره بگم که شایدشمامخالفین عزیزهمان مرفهین بی دردی باشین که ازبی ثباتی بازاروتنش میان ایران وامریکا چیزی گیرتون میادولی تورابه خدابه فکر90درصدمابقی هموطناتان هم باشیدتاشایدخداکمک بکنه درسایه صلح بتوانندازسایه فقروبدبختی وبیکاری جوانهایشان بیرون بیان.خداسایه مسئولین دلسوزوبامنطق وخیرخواه راازسرمردم کم نکنه.دوستان عزیزمخالف 18000000برای این صلح دررفراندوم رای دادندوخودرهبرعزیزهم به صلح آری گفتند

    • kerza

      شما ها این مسئله عذرخواهی را باور می کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله اون مرد با شعورتر از اونی هست که تو فکر می کنی

    • بدون نام

      اسرائيلي ها از موفقيت هاي سفر آقاي روحاني ، رئيس جمهور محبوب ايران به شدت عصباني شده اند . جالب است كه عده اي هم در ايران به بهانه دفاع از ارزشها ! به ايشان توهين مي كنند !؟

      پاسخ ها

      • ......

        اون عده کیان؟

    • نادر

      رابطه با عراق حرامه كه هشت سال با ما جنگ كرد حالا شدن برادران مردم ايران موشك بارانها كه يادتون نرفته

      پاسخ ها

      • خردادي

        منفي چرا ؟ مگه دروغ ميگه ؟

    • احمد

      باسلام بنده هم اگر خدا قبول کند یک رزمنده هستم وبدانید شهدا از دست دزدها وگرانی ناراحت هستند ودوستی با هر کشوری اگر استقلال وتمامیت ارضی مارا به خطر نیاندازد خیلی خیلی خوب است ودر عصر حاضر که دنیا مانند یک دهکده شده است رابطه با کشورها از جمله آمریکا برای منافع ملت واقتصاد کشور ضروری است بخواهم ونخواهیم ابر قدرت اقتصادی است واکثر کشورها با ساز آمریکا می رقصند حتی دوستان نا باب ما شوروی وچین که در این مدت فقط از ما سو استفاده کرده اندوخدا می داند پنهان واشکارا چقدر ثروت ما را به تاراج برده اند و خیلی وقت اگر دانا باشیم وحساب شده کار کنیم دشمن دانا بهتر از دوست نادان است ودراین سی سال دوستان نادان ما فقط ازما سو استفاده کرده اندوبه ما ضربه زدند واگر سوراخی را برای ما گرفتند در جای دیگر تنیل باز کردند ملت ما نیاز به نان دارد بس است نان ملت را در سفر ه دیگران نیاندازید واگر ملت پشتیبان ما باشد هیچ ابر قدرتی جرات تجاوز را نمی کند 32 سال به سفره دوستان ناباب چند سالی هم برای ملت خدمت کنیم انشاالله اگر گوش شنوا باشد

    • مصطفی نیکونژاد

      امام فرمودند امریکا شیطان بزرگ است شما با شیطان میخواهید رابطه برقرار کنید؟ همان شیطانی که خداوند در قران بار ها از عدو مبین از او یاد کرده؟
      امام نه اما اگر مسلمان هستیم بد نیست گاهی کتاب خاک خورده روی تاقچه اتقمان را برداریم نگاهی بیندازیم البته اگه تو خونه داریم تو همون قرآن نوشته خداوند هیچ راه نجاتی برای مومنین از طریق ارتباط با مشرکین و کافران قرار نداده

    • بدون نام

      وقتی انقلاب ازاسلامی بودن تهی شددیگه مهم نیست رابطه باشه یانباشه مابرای اسلام انقلاب کردیم نه برای رابطه داشتن باآمریکا یاقطع آن فعلاکه بجای اسلام ایران گرایی افراطی مطرح میشودمن خودم برای اسلام مدتهاجبهه بودم امابرای ایران حاضرنیستم حتی گرانی راتحمل کنم روحت شادخمینی کبیر که بعدازتوچه چیزهادیدیم وشنیدیم

    • رامین

      جناب آقای دکترروحانی خسته نباشیدامیدوارم درپیشبرداهداف مقدس کشورعزیزمان موفق و پیروز باشید.

    • مهرافزا سیدی

      عالی است آقاروحانی یک شخص عاقل و باتدبیری است و بادرایت که داردمطمینا اوضاع رابهترمی کند به آرزوی موفقیت ایشان سربلندی مردم شجاع ایران زمین . زنده باد روحانی عالیقدرو صلح خواه.

    • محمد

      سلام بر همه برادرها و خواهرهای خوب و انقلابیم.عرض بخدمتکه:توبه روباه مرگ است

      پاسخ ها

      • خردادي

        گرگ نه روباه .

    • برات علی

      اقای روحانی دست مریزاد ادامه دهید و از بد خواهان ملت و وطن گله نکنید که اگر می فهمیدند چنین حرکات و سخنانی بر زبان نمی اوردندخدا حفظتان کند که به فکر مردمید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج