adexo3
۶۹۲۵۲۰
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

نظر رئیسی درباره گفتگوی ملی و ناآرامی‌های اخیر

ابراهیم رئیسی گفت: مشکلاتی که در رابطه با مؤسسات مالی و بعضی از مراکز هست، اگر به صورت مسالمت آمیز و کاملا قانونمند مطرح شود، این کار قانونمند می تواند حساسیت و پیگیری مسئولان را هم به دنبال داشته باشد. اما ناامنی و آشوب به نفع هیچ کس در کشور نیست.

جماران نویشت: ابراهیم رئیسی گفت: مشکلاتی که در رابطه با مؤسسات مالی و بعضی از مراکز هست، اگر به صورت مسالمت آمیز و کاملا قانونمند مطرح شود، این کار قانونمند می تواند حساسیت و پیگیری مسئولان را هم به دنبال داشته باشد. اما ناامنی و آشوب به نفع هیچ کس در کشور نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر محور قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در گفت و گوی ملی، گفت: اگر همه توافق کنند بر اینکه با هر نگاه سیاسی و با هر ایده و اندیشه ای در جهت رفع فقر و فساد و تبعیض، اجرای عدالت اجتماعی و اندیشیدن به پیشرفت تلاش کنند، فکر می کنم مهمترین محور برای ایجاد وفاق و انسجام ملی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در مورد مهمترین شرایط و لوازم گفت و گوی ملی اظهار داشت: من فکر می کنم که محور قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری مهمترین شرط است و همه جریانات سیاسی و فعالان عرصه اجتماعی باید خودشان را موظف بدانند که نظرات راهگشای ایشان برای کشور و ملت را اجرایی کنند. چون در آن نظرات وحدت و انسجام ملی و همچنین گره گشایی از آسیب های اجتماعی و مشکلات اقتصادی وجود دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه همگان باید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری و دغدغه های مردم توافق کنند، افزود: واقعا دغدغه مردم چیست؟ سازمان ها و مؤسسات مختلف سنجش افکار در کشور ما وجود دارد. الآن مهمترین دغدغه های مردم مسأله معیشت، رفع بیکاری و مبارزه با تبعیض و فساد و فقر است. اگر همه توافق کنند بر اینکه با هر نگاه سیاسی و با هر ایده و اندیشه ای در جهت رفع فقر و فساد و تبعیض، اجرای عدالت اجتماعی و اندیشیدن به پیشرفت تلاش کنند، فکر می کنم مهمترین محور برای ایجاد وفاق و انسجام ملی است.

وی با اشاره به ناآرامی های دی ماه سال جاری گفت: آشوب و ناامنی در هیچ جای عالم پذیرفته نیست. در کشور ما نیز ایجاد ناامنی به هیچ عنوان از ناحیه هیچ کس پذیرفته نیست. اما باید زمینه کاملا فراهم شود تا افراد بتوانند خواسته و حرف خود را بیان کنند و هم این خواسته ها پیگیری و رفع مشکل شود؛ این مهم است.

رئیسی ادامه داد: مشکلاتی که در رابطه با مؤسسات مالی و بعضی از مراکز هست، اگر به صورت مسالمت آمیز و کاملا قانونمند مطرح شود، این کار قانونمند می تواند حساسیت و پیگیری مسئولان را هم به دنبال داشته باشد. اما ناامنی و آشوب به نفع هیچ کس در کشور نیست. قطعا دشمنان می خواهند کشور ما را به عنوان یک کشور امن در جهان و منطقه ناامن جلوه دهند؛ باید کاری نکرد که این کشور امن، ناامن جلوه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای رئیسی حرفاتون کاملا درسته.ولی این موارد در کشور ما صدق نمی کنه.

    • بدون نام

      قربون قدوبالات نیستی
      کجابودی از تتلو چه خبر
      خوش میگذره
      میگم زیاد به خودت فشار نیار سیاست ببوس بزار کنار با تتلو باشی در کار هنر موفق تری

    • بدون نام

      از تتلو وججلو چه خبر

    • بدون نام

      میخوای یه باردیگه تعدا د ارایی که داشتی بدونی چند تا بود
      اونم با حمایت تتلو وججلو

    • بدون نام

      تا دیروز یار ویاور احمدی نژاد بودی
      حالا......

    • بدون نام

      کاش شما رییس جمهور شده بودی حداقل همه ارگان ها هماهنگ بودن و وضعیت مردم بهتر میشد

    • بدون نام

      اقای رییسی درست میفرماید ولی کو گوش شنوا .

    • ۰

      بابا حداقل هشت سال با دوستاتون همه کاره کشوربودین این بلای خانمانسوز را برسراین ملت و کشور آوردید دیگه توروخدا بسه بذاربه دردخودمون بمیریم شماهاهم غارت کنین

    • محمد زمانی

      اقای رئیسی فرمایش شما صحیح،،ولی همه نمیدونم چرا از فرمایشات رهبر مایه میزارن ولی در عمل ما شاهد عکس ان هستیم ،والله شب عید از بی پولی سعی میکنیم کمتر تو خونه افتابی بشیم.

    • بهزاد

      خخخخخخ بما چه....

    • ایرانی اصل

      آقا چه کسی از شما نظر خواسته؟ حال تتلو خوبه؟

    • بدون نام

      از این حرفها زیاد زده شده ولی اجرا نمیشه

    • بدون نام

      این هم شد راه حل ....برای حل مشکلات مردم باید بیشتر فکر کنی این تکنیک ابدوغ خیاری شما به دو ریال هم نمیارزد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج