۶۹۳۹۶۷
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

قالیباف در ابتدای یک راه سیاسی جدید

قالیباف روحیه خود را از دست نداده است. قالیباف اکنون در حالی تحرکات انتخاباتی خود را آغاز کرده است که هنوز از شکست قبلی چند ماه بیشتر نگذشته و مقر چندین ساله یعنی شهرداری تهران را نیز دیگر در اختیار ندارد.

نامه‌ نیوز نوشت: قالیباف روحیه خود را از دست نداده است. قالیباف اکنون در حالی تحرکات انتخاباتی خود را آغاز کرده است که هنوز از شکست قبلی چند ماه بیشتر نگذشته و مقر چندین ساله یعنی شهرداری تهران را نیز دیگر در اختیار ندارد.

به اعتقاد تحليل‌گران قاليباف موضع نواصولگرایی را از سر تنهايي اتخاذ كرد. در حالی قاليباف و هم‌فكرانش بر راي بالاي خود مي‌بالند و گمان مي‌كنند كه در انتخابات بعدي موفق خواهند بود كه برخي از تحليل‌گران در انتخابات ۹۶ نيز كنارگيري‌ او را چندان موثر نمي‌دانستند. نمونه اش حسام الدين آشنا، مشاور فرهنگي روحاني كه با اشاره به ريزش آراي قاليباف در نظرسنجي ها ،انصراف او را به نذر كردن روغن ريخته پاي امامزاده تشبيه كرد.

كناره گيري قاليباف در نهایت نتوانست نفعي به جناح راست برساند. شايد همين هم بود كه سبب شد تا در اقدامي نادر، قاليباف دست به قلم ببرد و از جوانان كمك بخواهد؛ از نو شدن اصولگرايي بگويد و اين پرسش را مطرح كند كه «جایگاه مردم در نواصولگرایی چگونه باید باشد؟ آیا ما نیازمند بازگشت به مردم و توجه به مطالبات و نقش آن ها در اداره همه امور نیستیم؟ چگونه می‌توان بدون چشم‌پوشی از آرمان‌ها با واقعیتِ تغییرِ سبکِ زندگیِ طبقه متوسط کنار آمد؟»

با اينحال تلاش قاليباف با طرح مساله نو اصولگرايي فقط به همان نامه خلاصه شد و مرد جهادي نو اصولگرايي را مطرح نكرده رها كرد تا مساله آسيب شناسي جناح باز هم به فراموشي سپرده شود.شاید سال ۹۷ سالی متفاوت برای قالیباف باشد، شاید او مسیر نواصولگرایی که در ابتدای آن قرار گرفته است را به آرامی شروع به طی کردن کند، شاید قالیباف اینبار با دست فرمانی متفاوت تر وارد انتخابات ۱۴۰۰ شود. عزم او برای رسیدن به پاستور گویا هنوز هم جزم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط در باره قالیباف و رفتار و حرکاتش باید گفت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      خیلی زحمت کشیده که.....سیاست را در همه چیز دخالت ندهید....اگر ایشان در شهرداری تهران و پلیس ، زحمت کشیده ، لطفا آنها راهم بیان کنید....

    • حسن عباس زاده

      اخباری که قبلا در رابطه با اختلافات مالی در شهرداریها و آقای قالیباف مطرح بود به چه نتیجه ای منجر شد ؟

    • بدون نام

      روحانی که مملکت رو با برجام گل مال کرد تحریم ها هم که برداشته نشد هیچ بیشتر هم شد چه کسی میداند شاید قالیباف مردانه تر وصادقانه تر میتوانست مملکت داری کند

    • بدون نام

      درود بر قالیباف

    • بدون نام

      درود بر قالیباف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج