۶۹۴۱۱۲
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

امام‌جمعه بندرعباس:مسئولان از اشرافیت دوری کنند

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: امرور نشستی به پا نمی شود مگر آن که حرفی از ایران باشد این نشانه اقتدار ماست.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه موقت بندرعباس گفت: امرور نشستی به پا نمی شود مگر آن که حرفی از ایران باشد این نشانه اقتدار ماست.

حجت الاسلام سید علی حسینی پور در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: ماه رجب ماه مناجات است و از مهمترین اعمال روزه رجب است. باید به خوبی از ماه رجب استفاده کنیم تا وارد شعبان شویم و پس از آن به خوبی رمضان را دریابیم.

امام جمعه موقت بندرعباس تصریح کرد: انسان موحد به چیزی نگاه نمی کند مگر اینکه خدا را ببیند و ایمانش قوی شود.

حجت الاسلام حسینی پور ادامه داد: همه عالم توحید است و همه آن محضر خداست هر سکوتی که در آن فکر نباشد باطل است. باید توجه داشته باشیم که کجا هستیم، به کجا میرویم و به کجا می‌خواهیم برسیم.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: در سال ۴۲ رژیم شاه طلبه ها را شهید کرد، قرآن ها را پاره کردند، خون ریختند و هزار کماندو را با اسم کشاورز آوردند، این نمونه ای از وحشیگری آنان در دوم فروردین بود.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بعد از آن گفت رژیم گور خودش را کند و امروز الحمدالله به جایگاه مستحکمی درسراسر عالم رسیدیم، بیان کرد: امرور نشستی به پا نمی شود مگر آن که حرفی از ایران باشد این نشانه اقتدار ماست.

حجت الاسلام حسینی پور ادامه داد: ایران جایگاهش را از اسلام و قرآن به دست آورده است این ایران همان است و ذخایرش بیشتر نشده است.

وی افزود: جامعه باید از حیث اقتصادی در جایگاه مطلوبی قرار بگیرد با آنکه پیشرفت داشته ایم اما هنوز هم بعضی از مردم در سختی هستند.

امام جمعه موقت بندرعباس تصریح کرد: شعار امسال حمایت از کالای ایرانی است و مقام معظم رهبری نخسن از آحاد ملت خواستند چرا که بسیاری از مسئولان به تولید ملی اعتقادی ندارند.

وی با بیان اینکه باید اجناس و کالای ایرانی بخیریم تا این پول به جیب مردم خودمان برود و البته سازنده هم باید با کیفیت تولید کند، اظهار کرد: اکنون برخی پیش دبستانی ها و مهدکودک های ما را نشانه رفته اند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: مسئولان باید از اشرافیت دوری کنند زیرا در شان دولتمردان جمهوری اسلامی نیست و مردم و نظام آنها را قبول ندارند.

وی با اشاره به اینکه جوانان را درک کنید و اگر آینده ایران را می‌خواهید ببینید به حال جوانان نگاه کنید، خاطرنشان کرد: تصیمم بگیریم قله های معنویت را فتح کنیم و ارزش ها و ضدارزش ها را یادداشت کرده و نارسایی ها را حذف کنیم.

امام جمعه موقت بندرعباس در پایان با اشاره به برگزاری راهیان نور دریایی در ایام نوروز سالجاری، گفت: راهیان نور می تواند برای ما پیام های والایی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صدای دهل شنیدن از دور خوشه

    • سعید کایا

      کاش این حرفو به امام‌جمعه ایلام بزنید

    • بدون نام

      چشم، تو جلسه مطرح می کنیم از 14 فروردین اجرایی بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج