۶۹۴۶۱۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

خرید تضمینی گندم از فردا آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از فردا در استان سیستان و بلوچستان آغاز می شود.

ایرنا: یزدان سیف روز یکشنبه در دیدار نوروزی وزیر جهاد کشاورزی با مدیران،کارشناسان و فعالان بخش کشاورزی از آغاز خرید تضمینی گندم سال زراعی جاری از ششم فروردین در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی گفت: گندم با قیمت سال گذشته به صورت علی الحساب خریداری و از کشاورزان با ابلاغ قیمت های خرید تضمینی سال زراعی جاری، مابه التفاوت آن به کشاورزان پرداخت خواهد شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی پیش بینی کرد: امسال ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تن تا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شود.

به گزارش ایرنا، در سال گذشته در خرید تضمینی نزدیک ۹ میلیون تن گندم به ارزش بیش از ۱۱۴ هزار میلیارد ریال از گندمکاران سراسر کشور خریداری شد که با توجه به ذخایر سال قبل از آن، همچنان خودکفایی در تولید این محصول راهبردی استمرار پیدا کرد.

پارسال براساس مصوبه شورای اقتصاد هر کیلوگرم گندم معمولی (نان) با افت مفید چهار درصد و افت غیرمفید ۲درصد به مبلغ ۱۳ هزار ریال (۱۳۰۰ تومان) و گندم دوروم ۱۳ هزار و ۳۰۰ریال (۱۳۳۰ تومان) خریداری شده بود.
شورای اقتصاد هنوز نرخ خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری که از ابتدای هر ماه 96 آغاز شده را اعلام نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتراست هر چه زودتر پول تولیدکنندگان گندم،این کالای استراتژیک و تولید داخل را هر چه زودتر پرداخت کنید.

    • محمدرضا بختیار

      مسئولین عزیز کشوری اگر در تامین آب شرب ملت توهم افزایش تعرفه ها را ندارید تیتر زدن خبر تضمینی گندم نه افتخار ندارد بلکه تاسف دارد چقدر آب در جهت کشت به هدر می رود گندم وارداتی هم کیفیت بالا وهم هزینه کمتری را در بر دارد و با استفاده از بیمه های کشوری از ضرر کردن کشاورزان و خانواده های آنها جلوگیری شود کار بسیار راحتی است ولی .....

    • بدون نام

      لطفا همه چیز بر اساس قیمت سال قبل باشد.مگه ما کشاورزان چقدر دیگه میتونیم کشاورزی کنیم.ایا تا به حال فکری به حال آینده کشاورزان کردیم.خدایی بیایید به جای تولیدات کشاورزی آب ما را بخرید.آخه با این قیمت محصولات حیف این آبهای سفرهای زیر زمینی نیست. آب هدر میدهیم زحمت و هزینه مالی هم هدر میدهیم اونوقت اگر برداشت نکنیم کمتر ضرر میکنیم. وقتی محصولاتمان قیمت و بازار ندارد دلم به حال آبهای که در طول یکسال به زراعتمان داده ایم میسوزه. خدایا خودت رحم خانواده ما کشاورزان رو بکن.آمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج