اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۵۵۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

رابطه روحانی با رهبری امیدوارکننده است

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس با محکوم کردن اهانت به رییس‌جمهور از سوی عده‌ای در فرودگاه مهرآباد در حاشیه بازگشت از سفر نیویورک که برای حضور در سازمان ملل انجام شده بود، اظهار کرد: جامعه ما همیشه از دو موضوع افراط و تفریط لطمه و صدمه دیده است.

ایسنا: دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس با محکوم کردن اهانت به رییس‌جمهور از سوی عده‌ای در فرودگاه مهرآباد در حاشیه بازگشت از سفر نیویورک که برای حضور در سازمان ملل انجام شده بود، اظهار کرد: جامعه ما همیشه از دو موضوع افراط و تفریط لطمه و صدمه دیده است.

محسن کوهکن با بیان اینکه چنین حرکت‌هایی زیبنده کسانی نیست که ادعای دفاع از چارچوب فکری نظام دارند، گفت: در مورد تحولات اخیر در پی سفر رییس‌جمهور به نیویورک، دو دسته اشتباه می‌کنند؛ دسته اول کسانی هستند که فکر می‌کنند با یک گفت‌وگو‌ی تلفنی یا ملاقات وزرای خارجه ایران و آمریکا، ارزش‌ها و آرمان‌ها از بین رفته است که این تصور صحیح نیست. از سوی دیگر عده‌ای هستند که بسیار خوش‌بینانه فکر می‌کنند و تصور دارند که با این اتفاقات تمام مشکلات حل می‌شود و اتفاق رخ داده را تبریک می‌گویند؛ البته من معتقدم که حرکت دسته دوم بدتر است، چراکه موجب جریحه‌دار شدن احساسات دسته اول می‌شود.

وی با بیان اینکه "واکنش‌ها در مورد تحولات کشور باید منطقی و مبتنی بر چارچوب‌ها باشد و از افراط و تفریط خودداری شود"، تاکید کرد: این دو نگاه که با یک تلفن، ارزش‌ها از بین رفته یا تمام مشکلات حل می‌شود، اشتباه و غیرکارشناسی است و باید از واکنش‌هایی که مبتنی بر اینگونه نگاه‌هاست خودداری کرد.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه "قانوناً و شرعاً باید حرمت رییس‌جمهور نگه داشته شود"، گفت: با توجه به شناختی که از آقای روحانی دارم، ایشان از ابتدا در طول مبارزات همراه امام(ره) بودند، رابطه‌شان با رهبری تعریف شده، خوب و امیدوارکننده است و با توجه به شناختی که ایشان از ارزش‌ها و چارچوب نظام دارند، قدمی خلاف مصالح نظام برنمی‌دارند و اینگونه برخوردها با رییس‌جمهور جای تأسف دارد و باید همه عقلای قوم این اقدام را محکوم کنند.

کوهکن همچنین با تاکید بر اینکه "اگر نقدی هم وجود دارد باید عالمانه باشد"،‌ تصریح کرد: نقد عالمانه نیز باید مبتنی بر اطلاعات درست باشد. اطلاعاتی که بر پایه "می‌گویند"ها و "گفته می‌شود"ها مطرح می‌شود، کافی نیست. کسی که نقد می‌کند، باید یک موضوع را از جنبه‌های مختلف بررسی کرده، مطالب را شنیده باشد و سپس اقدام به نقد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • eli

      chera benazaretoon mosbat fekr kardan bade benazar man in yek omid hast na khosh biny va dastehaye ke efratghar hastand bayad mojazat beshan. maghar hazarat mohamad ba hame in gone raftar mikard.kasany ke khalafkar bodan jaza midad.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج