۶۹۵۶۵۶
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

آران و بیدگل زیرساخت گردشگری ندارد

نایب رییس شورای شهر آران و بیدگل گفت: آران و بیدگل از مستعدترین شهرها در زمینه گردشگری است ولی اگر بدون هدف و اصولی نباشد جز تخریب چیزی ندارد.

خبرگزاری ایسنا: نایب رییس شورای شهر آران و بیدگل گفت: آران و بیدگل از مستعدترین شهرها در زمینه گردشگری است ولی اگر بدون هدف و اصولی نباشد جز تخریب چیزی ندارد.

علی اکبر قندانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا در آران و بیدگل، در خصوص گردشگری چالش‌ها و فرصت‌ها اظهار کرد: به همان اندازه که گردشگری می‌تواند به رشد، توسعه شهر و اقتصاد کمک کند، می‌تواند مخرب و زیان آور نیز باشد و باید سعی شود با فرهنگ سازی عمومی بهترین استفاده را از ظرفیت‌های گردشگری به عمل آورد و گردشگری مسئولانه را تعمیم داد.

وی افزود: گردشگری با برنامه و اصولی ضمن گردش مالی خوب به اشتغال و رشد گردشگری کمک می‌کند واگر درست مدیریت شود به درآمد زایی پایدار برای جامعه هدف کمک می‌کند که در آن تمام قشرها از آن سود می‌برند و خود را در رشد و پیشرفت گردشگری سهیم می‌کنند.

نایب رییس شورای شهر آران و بیدگل گفت: وجود جاذبه‌های طبیعی و آثار فرهنگی و تاریخی کم نظیر در سطح شهرستان روزانه هزاران نفر گردشگر داخلی و خارجی را مجذوب خود می‌کند، ولی به دلیل نبود زیرساخت‌ها و امکانات اولیه بازدهی مناسبی ندارد و گاهی به ایجاد مشکلات فرهنگی و زیست محیطی ختم می‌شود.

قندانی تصریح کرد: روشن‌ترین نمونه این مساله، مدیریت منطقه نمونه گردشگری مرنجاب است که با وجود بالاترین جاذبه‌های گردشگری به دلیل سوء مدیریت و عدم ساماندهی برای مردم و دوست داران طبیعت مشکلاتی را پدید آورده است و مردم و دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی خواستار مشارکت و واگذاری منطقه مرنجاب به شهرداری آران و بیدگل هستند تا با ساماندهی سریع این منطقه ویژه شاهد رشد اقتصادی و فرهنگی در کل شهرستان باشیم و به رشد گردشگری شهرستان کمک کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ندارد چکار کنیم مردمان دانا== کشور آباد

    • بدون نام

      عجب اگه همه مشکلات برطرف بشه مملکت گل وبلبلی میشه حالا محیط زیست یه طرف برنامه های اینا هم یه طرف

    • بدون نام

      مدیران نادان == کشور ویران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج