اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۵۸۲۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

سه اولویت مدیریت شهری تهران در سال جدید

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران سه اولویت مدیریت شهری در سال جدید را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران سه اولویت مدیریت شهری در سال جدید را تشریح کرد.

حجت نظری در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح اولویت‌های مدیریت شهری در سال جدید، گفت: قطعا یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری در سال ۹۷، توجه به حوزه حمل و نقل و ترافیک است.

وی با بیان اینکه در بحث حمل و نقل بخصوص ریلی باید جدی‌تر وارد شویم، گفت: با اینکه نیازمند احداث خطوط جدید مترو هستیم اما اولویت ما باید تجهیز و به‌روزرسانی خطوط فعلی باشد چرا که در حال حاضر فاصله حرکت قطارها در برخی خطوط زیاد است و این مساله علاوه بر افزایش تراکم مسافر، موجبات نارضایتی مردم را نیز فراهم کرده است و بر همین اساس لازم است به سمتی پیش رویم که قطارها افزایش یابند و قطارهای فعلی نیز نوسازی شوند.

وی با بیان اینکه لازم است که ناوگان اتوبوسرانی نیز نوسازی و افزایش یابد، گفت: متاسفانه حدود نیمی از اتوبوس‌های موجود فرسوده است و حدود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس کم داریم و امیدواریم بتوانیم در سال جاری تا حد قابل توجهی این کاستی‌ها را جبران کنیم.

نظری با بیان اینکه توجه ویژه به مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر در دستور کار قرار خواهد گرفت، گفت: ما در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی رویکرد متفاوتی داشتیم و اتفاقاتی که در راستای خواست عمومی بود رخ نداده و شهرداری عمدتا در گذشته کارهایی را انجام می‌داده که در حیطه وظایف و ماموریت‌های شهرداری نبوده است و بیشتر شهرداری مایل بود که در حوزه‌های ماموریتی بهزیستی، وزارت ارشاد، میراث فرهنگی و ... وارد شود و این مساله عملا باعث شد که شهرداری را از پرداختن به ماموریت‌های اصلی فرهنگی باز دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری باید در حوزه فرهنگی به ریل اصلی خود برگردد، گفت: در این راستا لازم است شهرداری به بحث سلامت جسم و روان جامعه توجه ویژه‌ای کند و از طریق توسعه ورزش، نشاط اجتماعی و جلب مشارکت بیشتر مردم زمینه را برای کارهای فرهنگی فراهم کند.

وی با بیان اینکه اصلاح ساختار و چارت اداری شهرداری تهران از دیگر ماموریت‌های مدیریت شهری در سال جدید است، گفت: متاسفانه شاهدیم در بخش‌هایی از شهرداری تهران موازی‌کاری صورت می‌گیرد مثلا در حوزه فرهنگی هم معاونت فرهنگی و اجتماعی فعال است و هم سازمان فرهنگی و هنری و این در حالی است که در حوزه حمل و نقل نیز علاوه بر معاونت حمل و نقل، سازمان ترافیک نیز فعال است و این موازی‌کاری‌ها تا حد زیادی شهرداری را دچار اصطلاک درونی کرده است که می‌توان با اصلاح ساختار، هزینه‌ها را کاهش داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخر سال
      میبینم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج