۶۹۵۸۶۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

دیدار ولیعهد عربستان با بیل کلینتون در نیویورک

ولیعهد عربستان با رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در نیویورک دیدار و گفت‌وگو کرد. طبق گزارش‌ها، مناسبات دوجانبه محور رایزنی‌ها بوده است.

خبرگزاری ایسنا: ولیعهد عربستان با رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در نیویورک دیدار و گفت‌وگو کرد. طبق گزارش‌ها، مناسبات دوجانبه محور رایزنی‌ها بوده است.

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و وزیر دفاع این کشور پنج‌شنبه در اقامتگاهش در شهر نیویورک با بیل کلینتون، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا دیدار و گفت‌وگو کرد.

طبق گزارش واس، در این دیدار خالد بن سلمان بن عبد العزیز، سفیر عربستان در آمریکا و عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان هم حضور داشتند. طبق این گزارش، طرفین در جلسه مذکور گفت‌وگوهای دوستانه‌ای با تاکید بر روابط دوجانبه میان کشورهایشان داشتند. با این حال جزئیات بیشتری از این دیدار در دست نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رحیم جاوید

      من پیشنهاد میکنم بعنوان یک سرباز کهنه ایران که سی ودوسال در نیروی هوائی ودر زمان جنگ بطور مستقیم ومستمر خدمت کردم وبه اندازه موهای سرم هواپیمای جنگی حاضر وپرواز دادم قبل از اینکه این دیوانه یعنی سلمان کاری دست ایران بده مثل صدام ترتیبش و بدن تا اینبار باز یک میلیون جوان ایران در جنگ بااین دشمن سرسخت ایران ازبین بره که بد جوری به این درو آن در میزند وبدجوری تو نخ ایرانه تا ایران را مثل صدام بزمین بزند هزار دوست ولی یک دشمن زیاده حواستون هست با همه زدوبند میکنه وبا نفوذ دلارهای باد آورده اهداف خصمانه اش را پیش می برد خواب نباشید اصل غافلگیری را فراموش نکنید ببینید یکدفعه رسیدند به دوشهر دزفول واندیمشک وعنقریب دارند میگیرند من آنجا بودم هوانیروز ونیرو هوائی از سقوط این دو شهر جلو گیری کردند

    • بدون نام

      تا آخرین قطره خون در مقابل این عربهای نفهم میجنگیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج