۶۹۶۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

مسیری که احمدی‌نژاد پیش گرفته در تناقض با عدالت است

استاندار اسبق گیلان با اشاره به اقدامات اخیر احمدی‌نژاد گفت: عدالت طلبی در حیطه‌ای که من آن را قبول دارم و برخلاف قوانین است، دیگر عدالت طلبی نیست. ادعای عدالت طلبی داشتن و خلاف مجاری قانون حرکت کردن، دیگر عدالت نیست.

خبرگزاری فارس: کیهان هاشم‌نیا استاندار گیلان در دولت احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به اقدامات ساختارشکنانه اخیر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق اظهار داشت: خدماتی که ایشان در دولت خود مخصوصاً در شش سال اوّل داشتند، من را به این تحلیل می‌رساند که بعید است این رفتارها، به اراده خودش باشد.

وی حمایت‌های گسترده و بی‌سابقه مقام معظّم رهبری و دغدغه‌مندان دین و انقلاب از احمدی‌نژاد را سرمایه‌ای بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: هیچ عاقلی در شرایط عادی، به این همه ثروت پشت پا نمی‌زند.

هاشم‌نیا با بیان اینکه تصور من این است که خارج از اراده است که کسی همه این سرمایه را به پای دو نفر بریزد، تصریح کرد: من احمدی‌نژاد را فرد باهوشی می‌دانم و مثل کروبی نیست که تابع مطلق یک یا دو نفر باشد. آنچه شاهد هستیم، اتفاق پیچیده‌ای است و وضع را به جایی رسانده که حتی حاضر نیستیم از اقدامات خوب خود دفاع کنیم، و این اتفاقی شگفت آور است.

استاندار اسبق گیلان ادامه داد: نکته‌ای که می‌تواند برای ما و ایشان درس باشد، این است که فقه شیعه از هزار سال گذشته به ما یاد داده که اگر راه راست را بلد باشیم، آن را طی کنیم، اما اگر در تیرگی فضا قرار گرفتیم، به دنبال کسی باشیم که مؤید از طرف خداست.

هاشم‌نیا با بیان اینکه ما ولایت را داریم و جایی که راه را نمی‌دانیم، به ولایت اقتدا می‌کنیم، تصریح کرد: هر کس این کار را نکرد زاویه می‌گیرد و هر چه زمان بگذرد این فاصله و زاویه بیشتر می‌شود.

وی افزود: امیدواریم احمدی‌نژاد به حرمت آن همه خدمتی که به کشور شد و حمایت‌هایی که از ایشان شد، به مسیر برگردد و به نقطه‌ای نرسد که غیرقابل بازگشت باشد.

استاندار گیلان در دولت احمدی‌نژاد تصریح کرد: به عنوان کسی که در مجموعه دولت سابق کار کرده‌ام و می‌دانم چه خدماتی انجام شد،‌ بسیار غمگین می‌شوم وقتی می‌بینم همه آن خدمات، به پای یک یا دو نفر ریخته می‌شود.

هاشم‌نیا با اشاره به کسانی که اوایل انقلاب گفتند قانون و قانونگذار اشکار دارد، اظهار داشت: امام فرمایش درخشان و نورانی دارند و آن اینکه خطاب به این افراد فرمودند که شما اشکال دارید؛ قانون اشکال ندارد.

وی ادامه داد: قانون توسط بشر وضع شده است و ممکن است نواقصی هم داشته باشد، امّا اطاعت کردن از یک قانون بد، بهتر از این است که بی قانونی را تسری دهیم، و وقتی این کار را بکنیم، به معنای آن است که من، قدرت را خارج از قواعد آن می‌طلبم.

هاشم‌نیا با بیان اینکه معمولاً این افراد، در زیر سایه هواداران خود عمل می‌کنند چون به شخصه نمی‌توانند کاری انجام دهند، اظهار داشت: بنابراین آن‌ها به مجرایی وارد می‌شوند که قانون نیست؛ یعنی کف خیابان. ما این صدمه را در سال ۸۸، ۷۸ و ۶۰ دیدیم. برای این مسیرها هزینه کرده‌ایم و انسان‌های فرهیخته‌ای را از دست داده‌ایم.

وی با بیان اینکه این مسیر، مسیر درستی نیست و اساساً در تناقض با عدالت است تصریح کرد: کسی که بخواهد عدالت طلبی را از مسیر غیر قانونی انجام دهد، برخلاف عدالت عمل کرده است.

هاشم‌نیا ادامه داد: عدالت طلبی در حیطه‌ای که من آن را قبول دارم و برخلاف قوانین است، دیگر عدالت طلبی نیست. ادعای عدالت طلبی داشتن و خلاف مجاری قانون حرکت کردن، دیگر عدالت نیست.

وی اضافه کرد: من معتقد نیستم احمدی‌نژاد به نظام معتقد نیست؛ وی به نظام معتقد است و ارکان نظام را قبول دارد امّا وقتی عصبانیت پیش می‌آید، به قول امام صادق(ع) ذهن تعطیل می‌شود. الان این تعطیلی یا خاموشی ذهن را باید روشن کرد؛ حالا این یا با دعا انجام می‌شود یا یک اتفاق.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نون به نرخ روزخوراحمدی نژادمردباغیرت وطن وهم وطن پرست ۱۰۰برابرکشورزمان احمدی نژادتوهمه زمینها بهتربود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جوك خوبي بود خيلي خنديديم

    • بدون نام

      احمدی نژاد خدا هدایتش گنه وگرنه خودش که هیچ کسانی که اورا همراهی میکنن بزودی جز گروه فتنه خواهند شد واقعا با این کارهایی که اینا میکنن اگر پیعمبر هم بیاد غسلشون بده از نجاست در نمیان ما در عصری هستیم که نفاق وجهل بدتر از دوره پیامبر حکم فرماست اگر ما نفس راحت و ایران ارام داریم افتخار ما از برکت خط امام و وجود رهبر اگاست احمدی نژاد چی میخواد چی میخواد بگه کسی اشتباهن ۸سال ریاست مملکتی مثل ایران بدست گرفت بعداز اتمام ریاستش دیگه باید چرخش چرخ مملکت کمک باشه نه سنگ در لای کچرخ یکی از کارهای بسیار زشتش بر کنار کردن وزیر امور خارجه در حین ماموریت خارجی جناب اقای متکی بود واقعا این مرد متین جای تحسین داره هیچ وقت زبان به گله باز نکرد ما از قانون میخواهیم دهن این فرد ببنده و بزاره عقلا وافراد کار دان کار خودش انجام بدن

    • بدون نام

      اینجانب محبعلی شبانکاره ....می باشداگر احمدی نژاد نبود همین یارانه هم گیر مردم نمی امد خجالت بکشین دست از ایشان بر دارید که سر مایه مملکت میبرند خارج بولوکه کردن خارج و خون مردم را کردن توی شیشه

      پاسخ ها

      • ایرانی سربلند

        آقای شبانکاره شما که عرضه کار کردن نداری و تو خونه خوابيدي فقط چشمت به یارانه هست همین یارانه روزگار مردم را سیاه کرد با این گرانی که با دادن 45000 هزار یارانه ببار آمد ميبايست هر نفر 500000 هزار تومان داده شود متاسفم برات تو و امثال تو

    • بدون نام

      عجیب است هنوز هم ازکارهای احمدی نژاد دفاع میکنند
      بس کنید دیگه این شخص به همه لطمه زد بخود هم نمیاد

    • ایرانی سربلند

      ننگ بر احمدی نژاد که آب به آسیاب دشمن میریزد

    • زهرا

      اقای‌احمد‌نژاد‌بهترین‌رئیس‌جمهور‌بود

      پاسخ ها

      • ایرانی سربلند

        آره واقعا بهترین رئیس جمهور بود چون هیچکس مثل اون نمیتونست کشور را ویران کند این که همه میدانند

    • کارمند

      کدام عدالت؟.... چرا من بعداز۱۷سال درس خواندن باید۲میلیون حقوق بگیرم وآغازاده ها بدون مدرک معتبر....حقوق چند ده میلیونی بگیرندوبارانت و اختلاس یک شبه میلیاردر شوند وامثال من درحسرت یک مسافرت داخلی بسوزند و شرمنده خانواده بشوند...

    • نوید

      کدام همه خدمت؟؟؟؟زمان ا ح م د ی ن ژ ا د ،،

    • محمدرضا بختیار

      جناب من خودم یکی ازمخالف های سرسخت آقای احمدی نژاد هستم ولی در افکار ایشان هیچ تناقضی با عدالت که نمی بینم هیچ تازه عین دفاع از حق خودمی دانم ...

    • ع

      عجب حالامن چه بگم تنهاچیزی که پیدانیست عدالت

    • بدون نام

      حرف و حرکت و کار و فعل احمدی‌نژاد همان عدالت هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج