جاباما
۶۹۶۱۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علیرضا قربانی در «شنژن» خواند

گروه موسیقی «اشتیاق» به خوانندگی علیرضا قربانی در فستیوال بین المللی «شنژن» کشور چین رپرتواری از آثار منتخب موسیقی ایرانی را برای مخاطبان اجرا کرد.

خبرگزاری مهر: گروه موسیقی «اشتیاق» به خوانندگی علیرضا قربانی در فستیوال بین المللی «شنژن» کشور چین رپرتواری از آثار منتخب موسیقی ایرانی را برای مخاطبان اجرا کرد.

زکریا یوسفی نوازنده سازهای کوبه ای و یکی از اعضای گروه «اشتیاق» با اشاره به حضور این مجموعه در فستیوال بین المللی «شنژن» بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته بود گروه موسیقی «اشتیاق» چندی پیش به منظور شرکت در فستیوال «شنژن» به کشور چین سفر کرد. در این کنسرت که در یکی از سالن های معروف شهر «شنژن» برگزار شد گروه نوازندگان متشکل از سامان صمیمی، پویا سرایی، میلاد محمدی، بابک غسالی، آوا رستمیان، نازنین پورثانی و بنده قطعات منتخبی از آلبوم های «فروغ» و «سودایی» را به خوانندگی علیرضا قربانی اجرا کردیم.

علیرضا قربانی در «شنژن» خواند

وی ادامه داد: گروه ضمن اجرای قطعات یاد شده، تصانیف دیگری را نیز با صدای علیرضا قربانی اجرا کرد که خوشبختانه با توجه به حال و هوای برنامه و کیفیت اجرا، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان ایرانی مقیم کشور چین و همچنین مخاطبان چینی مواجه شد. این در حالی است که برای خودمان هم جالب بود که تماشاگران چینی اینچنین از اجرای یک کنسرت موسیقی ایرانی استقبال کرده اند.

یوسفی گفت: یکی از بخش هایی که به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت مربوط به اجرای بداهه گروه بود که در برگیرنده یک تم خراسانی بود که ابتدا با نوازندگی سامان صمیمی آغاز شد و به تناسب وقتی که برای این قطعه در نظر گرفته شده بود با سازهای دیگر ادامه پیدا کرد، البته در حین اجرا نیز علیرضا قربانی قطعاتی را به صورت بداهه همراه با گروه خواند که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج