adexo3
۶۹۶۳۵۷
۲۶ نظر
۵۰۰۸
۲۶ نظر
۵۰۰۸
پ

بلوای فیلتر تلگرام؛ عبدی: عاقلانه نیست، صادقی: مصوبه‌ای نداشته‌ایم، پزشکیان: با واقعیت کنار بیاییم

در حالی که از دولت روحانی انتظار نمی رفت به محدودیت ها دامن بزند خبر فیلتر تلگرام از دیروز جدی تر شده و تقریبا تمام کارشناسان برخوردی منفی با احتمال فیلتر تلگرام داشته اند.

برترین ها: در حالی که از دولت روحانی انتظار نمی رفت به محدودیت ها دامن بزند خبر فیلتر تلگرام از دیروز جدی تر شده و تقریبا تمام کارشناسان برخوردی منفی با احتمال فیلتر تلگرام داشته اند.

عباس عبدی در همین زمینه می گوید : مسئولیت عمومی هر نوع تصمیمی در خصوص فیلتر تلگرام متوجه کلیت سیستم است و نه این مدیر و آن مدیر.

عبدی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه رييس جمهور مدام حرف از مخالفت با فيلترینگ می زند اما شورایعالی مجازی و شورای عالی امنیت ملی با وجود ریاست او بر آنها، دائم از فیلتر تلگرام صحبت می کنند، پس چه کسی نقش بیشتری در فیلتر تلگرام دارد گفت: «اگر مدار تصمیم گیری بر محور خِرَد و عقلانیت باشد در این صورت نه تنها بسوی فیلترینگ تلگرام یا هر چیز دیگری از این نوع نخواهند رفت بلکه در این باره حرف هم نمی زنند و حتی فکری هم به مُخَیّله خود راه نمی دهند. و اگر عقلانیتی در میان نباشد پرسش شما هم بلاموضوع می شود چون به راحتی زیر قانون و مصوبات خواهند زد.

او در پاسخ به این پرسش که «مسئولیت فیلترینگ با کیست؟ مثلا با وزیر ارتباطات است یا رئیس جمهور یا دیگران؟» اظهار داشت: «در هر حال مسئولیت عمومی هر نوع تصمیماتی از این نوع متوجه کلیت سیستم است و نه این مدیر و آن مدیر.»

محمود صادقی نماینده مردم تهران در صفحه توییتر خود نوشت: «طبق اطلاعات حاصل از تماس با مسئولان ذی‌ربط، تا کنون نه شورای‌عالی فضای مجازی نه هیچ مرجع دیگری مصوبه ای درباره فیلترینگ تلگرام نداشته است.»

مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس با بیان اینکه در مواجهه با فضای مجازی باید قوانین کشور به نحوی اصلاح شود که در عین اینکه بستر امنی برای کاربران مهیا شود از صدمات و خطرات فضای مجازی جلوگیری شود، گفت: واقعیت این است که امروز زندگی بشر به این فضا گره خورده است و ما باید با واقعیت کنار بیاییم؛ امروز دیگر نمی‌توان این فضا را به روی مردم بست.

ناظر مجلس در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه گفت: ز مان فیلتر تلگرام زمان دقیقی نیست و نباید اخباری به جامعه پمپاژ شود که امنیت روانی مردم را مخدوش کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تلگرام بسته بشه من حتما ماهواره میخرم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خسته نباشی

      • بدون نام

        دمت گرم داداش

      • بدون نام

        چه ربطی داره؟

      • بدون نام

        به پیام رسان سروش مراجعه کن

    • بدون نام

      با فیلتر تلگرام نمایندگان و مسئولین فقط خودشون و بده می کنن چون مثل دفعه قبل مردم با فیلترشکن از تلگرام استفاده می کنن

    • بدون نام

      این اخباررادوست داشتم انتقادسازنده هم مینوشتم ولی ازبس سانسورکردیدازشماواخبارتان هم زده شدم شایددیگه نه نگاه کنم نه بنویسم

    • سید

      مخالفین فقط صراحتا بگویند قطع تلگرام چه مضرات دارد و به نفع چه کسانی نیست
      هر آدم عاقلی نباید اجازه دهد منافع و امنیت ملی کشور در دستان سیستم خارجی باشد
      از چیز می ترسند مخالفان که اطلاعاتشان در پیام رسانه ای داخلی را بار گذاری نمیکنند و دوست دارند در اختیار بیگانه باشد
      مگر همین تلگرام باعث آشوبهای سازمان یافته علیه امنیت کشور نبود
      آخه کی گفته چند آدم کم خرد از طرف کل کشور نمایندگی کنند شما حرف خودت رو بزن و البته تصمیم نهایی با شورای امنیت ملی خواهد بود

    • بدون نام

      بقدری پشیمان هستم که به روحانی بی اختیار رای داده ام به هیچ کدام از وعده های خود عمل نکرد ایشان برای جمع کردن رای خدعه کردنند و بزرگترین کاری که انجام دادند به ما فهماندن که پس از این اعتماد به هیچ کس نکنیم ودیگر هرگز پای صندق رای نرویم که همشان خدعه ونیرنگ بازند

    • بدون نام

      دوباره دارن به مرگ میگیرن که مردم به تب راضی بشن. سیاستی کهنه و قدیمی اما هنوز کارا. به این شکل و به اشکال و اخبار پوششی مشابه ، گرانی آتی ارز و طلا که دوباره و هر چه بیشتر که در اثر بن بست سیاسی در پیش رو داریم پوشش داده خواهد شد و کمی نیز خنثی خواهد گشت و نیز اثر افزایشی اخیر قیمت ارز بر کالاها که تا به حال به شکل فرمایشی و دستوری تا حدی کنترل شده بود. یه سر که به فروشگاهها بزنید متوجه خواهید شد که کالاها توقف فروش شده یا تغییر قیمت دارد. احسنت بر ملت همیشه در صحنه

    • بدون نام

      نرم افزار هاي داخلي حتي اگر ضعيف هم باشن ساخت بروبچه هاي همين كشوره و انقدر استفاده ميكنيم تا هر روز از ديروز بهتر بشه و مشكلاتش حل شه

    • حسین

      بنظر میرسد عده ای از اینکه روی اعصاب مردم با پوتین راهپیمایی کنند احساس شعف وبزرگ بینی می کنند مملکت این همه مشگل داره رها کردید بدنبال مسایل بی اهمیت میروید فقر وفساد واختلاس وبیکاری وتبعيض ویژه خواری را ازبین ببرید دیگر نگران بخطر افتادن پست ومقام و منصب ود نباشید وگرنه همیشه نگرانی باید داشته باشید

    • بدون نام

      سالی که نکوست از بهارش پیداست.
      اول پارازیت دوم فیلترینگ

    • بدون نام

      فیاترشکن عشقه

    • بدون نام

      سر و ته یه کرباس رمان خوبیه

    • بدون نام

      آقا ی برترین ها ی جوری میگه از دولت روحانب انتظار نمی رفت
      که ادم فکر میکنه تو بهشت زندگی میکنه
      عزیزم همه چی باید به هم بخوره

    • بدون نام

      اقایان مسول چه اهدافی را درست تصمیم میگیرند که این یکی درست باشد چرا وبه چه منظور این کار میکنند ما که نفهمیدیم به جز خفقان وجلوگیری از ازادی حقوق شهروندی چیز دیگری ندارد ادمها را یگیر وبند کم بود حال فضای مجازی

    • بدون نام

      خدایا اینها عادت دارند هرچند وقتی یه انگشتی به ما بزنند بابا برید فکر ملت و معیشت و توسعه باشید اخه چیکار دارین .

    • بدون نام

      نمایندگان محترم مجلس بستن تلگرام هنر نیست اصلاح فرهنگ مردم هنراست کشور زیر فشاراقتصادی داره نابود میشه شما دنبال چی هستید .

    • بدون نام

      واااا...بگو برو بمیر دیگه

    • محمد زمانی

      هیچ استقبالی از تلگرام ایرانی نمیشه،یه بازی ساده میسازن،سرعت نداره هیچ ده بار هنگ میکنه یا وسط بازی قطع میشه.

    • بدون نام

      من ففط "سروش "میخام ...تلگرام نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقایونی که اسمشون سروش هست فکر بد نکنن . منظور بدی نداشت

    • علی

      اینا دارند نظر مردم رو به محک میکشند ابتدا این خبر را اعلام میکنند ببینند عکس العمل مردم چیه وقتی دیدند صدای مردم مثل همیشه در نیامد شروع کنند به فیلتر تلگرام بهترین راه این هست مردم در مقابل این عمل مقاومت کنند و اعتراضات خود را به گوش مسئولین برسانند اگر مردم یکپارچه شوند و در مقابل این عمل ایستادگی کنند دولت هرگز جرات همچین کاری را نخواهد داشت

    • علی از اهواز

      بالفرض هم که تلگرام بد باشه چرا با حذف صورت مساله میخواهد فیلترش کنین اگه حرف شما حق باشه که نباید از چیزی بترسید چون اکثریت مردم به سمت حق میان.
      زمان پیامبر(ص) مشرکین به مردم می‌گفتند گوشتون بگیرید که سخنانش را نشنوید با این حال در نهایت مردم به سمت حق رفتند.

    • nazanin

      کسانی که کار قانونی و فعالیت اقتصادی میکنند هیچ مشکلی ندارند راحت میتونند از پیام رسان داخلی مثل ایتا استفاده کنند که مشابه تلگرامه فقط کسانی که کارهای غیرقانونی و خلاف میکنند از فیلتر تلگرام عصبانی هستند،خیلی از کانال های مستهجن در تلگرام وجود داره که نظارتی بر روی اونها وجود نداره و فیلتر هم نیستند و متاسفافه خیلی از نوجوان ها و جوان ها رو به دام خودش میکشه حالا به غیر از کانال هایی که امنیت کشور رو هدف قرار گرفتند، در صورتی که خیلی از کشورها به خاطر مسائل تروریستی و امنیتی این پیام رسان رو فیلتر کردند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج