adexo3
۶۹۶۸۸۹
۴ نظر
۵۰۲۳
۴ نظر
۵۰۲۳
پ

۵ کشته در سقوط پراید در استخر طبیعی لنگرود

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: بر اثر ‌سقوط یک دستگاه خودرو پراید در استخر طبیعی واقع در منطقه لیلاکوه لنگرود ۵ نفر فوت کردند.

تسنیم: پیمان اسدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان اظهار داشت:‌ بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی پراید در داخل استخر طبیعی واقع در منطقه لیلاکوه شهرستان لنگرود ۵ نفر از ۶ سرنشین خودروی مذکور فوت کردند.

وی افزود:‌ وقوع این حادثه در ساعت ۱۹:۵۲ دقیقه امروز به مرکز پیام مرکز فوریت‌های پز‌شکی شهرستان لنگرود اطلاع داده شد که سریعاً تیم‌های پزشکی به محل مورد نظر اعزام شدند.

اسدی خاطرنشان کرد:‌ پس از آن‌که پرسنل مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان لنگرود موفق به نجات یکی از مصدومان حادثه شدند خودروی حادثه دیده با ۵ سرنشین دیگر خود در گل‌و لای و لجن استخر فرو رفته و گرفتار می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان بیان داشت:‌ پس از گرفتار شدن خودروی مذکور در گل و لای، پرسنل آتش‌نشانی منطقه در محل حاضر و اقدامات لازم جهت بیرون کشیدن و نجات سرنشینان خودرو را انجام دادند.

اسدی به اعزام ۶ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اشاره کرد و اظهار داشت:‌ پس از خارج کردن ۵ سرنشین باقیمانده در خودروی حادثه دیده توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی ‌سریعاً مصدومان حادثه توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان عنوان کرد:‌ ۲ نفر از سرنشینان خودروی پراید مرد و ۴ نفر دیگر زن بودند که بر اثر این حادثه ۲ مرد و ۳ زن فوت کردند و تنها یک ‌نفر از آنان که زن بود از این سانحه نجات پیدا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر سخت میشه برای بازمانده این حادثه

    • محمد

      چقدر دردناکه

    • بدون نام

      نکبت گرفته کشور

    • بدون نام

      خودروی ملی همینه از جاده منحرف میشه ،با کمی وزش باد پرواز می کنه با چندتا دست انداز تو جاد ه پهن میشه ووووو افتخار کنیم به تولید ملی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج