۶۹۶۹۰۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

انجام ۱۸۷ هزار ماموریت اورژانس در نوروز

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: اورژانس ۱۱۵ کشور از ابتدای طرح سلامت نوروزی(۲۴ اسفند۹۶) تا کنون، ۱۸۷ هزار و ۲۹۸ ماموریت انجام داده است.

مهر: سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: اورژانس ۱۱۵ کشور از ابتدای طرح سلامت نوروزی(۲۴ اسفند۹۶) تا کنون، ۱۸۷ هزار و ۲۹۸ ماموریت انجام داده است.

پیرحسین کولیوند، افزود: اورژانس ۱۱۵ در ماموریت های خود در طرح سلامت نوروزی توانسته ۳۵ هزار و ۶۸۰ مصدوم حوادث ترافیکی و ۶۰ هزار و ۷۹۰ بیمار حوادث غیرترافیکی را به بیمارستان ها منتقل، سه هزار و ۷۰۹ نفر از مصدومین حوادث ترافیکی و ۳۱ هزار و ۵۹۱ بیمار حوادث غیرترافیکی را در محل درمان کند.

وی تصریح کرد: در طرح سلامت نوروزی تا کنون، ۴۵ هزار و ۵۹۳ نفر به ایستگاه های سلامت در سطح کشور مراجعه کرده اند. همچنین پرسنل اورژانس مستقر در این ایستگاه ها موفق به انجام دو هزار و ۴۵۰ ماموریت ترافیکی و ۴۳ هزار و ۱۴۳ ماموریت غیرترافیکی شدند که در مجموع، یک هزار و ۳۲۶ مصدوم و بیمار را به بیمارستانها منتقل و ۴۳ هزار و ۹۵۹ نفر را نیز در محل، درمان کنند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور، تعداد ماموریت های اورژانس هوایی در طرح سلامت نوروزی را ۲۰۰ ماموریت عنوان کرد و افزود: اورژانس هوایی در این مدت توانست ۳۳۷ بیمار و مصدوم را به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل کند که ۲۱۳ نفر مربوط به حوادث ترافیکی و ۱۲۴ نفر نیز مربوط به حوادث غیرترافیکی بودند.

کولیوند در خصوص عملکرد اورژانس بیمارستانها در طرح سلامت نوروزی، گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا کنون، دو میلیون و ۱۳۸ هزار و ۳۹ نفر به اورژانس بیمارستانهای دولتی مراجعه کرده اند و برای آنها ۳۲ هزار و ۶۵۶ عمل جراحی اورژانسی و ۲۱ هزار و ۳۱۱ عمل جراحی غیراورژانسی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در مدت یاد شده، ۴۶ هزار و ۴۰۷ بیمار قلبی، ۳۰ هزار و ۵۰۵ بیمار تنفسی، ۴ هزار و ۸۴۳ بیمار دچار سکته مغزی و ۳۵ هزار و ۲۴۸ بیمار با مسمومیت گوارشی در بیمارستانهای کشور پذیرش شده اند که ۸۰ هزار و ۶۴۶ نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری و ۸۴ هزار و ۳۱۴ نفر نیز در سایر بخش های بیمارستانی، بستری شده اند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به انجام ۷۶۱ هزار و ۶۱۴ بازدید توسط اکیپ های بازرسی بهداشت محیط وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: این اکیپ های بازرسی، ۲۷ هزار و ۹۴ مورد بازرسی از اماکن بین راهی انجام داده اند.

کولیوند یادآور شد: در بازرسی های اکیپ های بهداشت محیط وزارت بهداشت، ۱۰ هزار و ۶۰ مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی و دو هزار و ۶۸ مرکز متخلف نیز پلمپ شده اند.

به گفته سرپرست سازمان اورژانس کشور، از ابتدای طرح سلامت نوروزی بهداشت محیط(۱۵ اسفند۹۶) تا کنون، یک هزار و ۳۴۱ تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی، معدوم شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج