۶۹۸۴۷۱
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

بهره‌برداری از تونل اربعین تا پایان شهریور ۹۷

استاندار ایلام در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی استان و شهرستان ایوان گفت: ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل تونل اربعین اختصاص یافته و تا پایان شهریورماه شاهد بهره‌برداری از این تونل خواهیم بود.

خبرگزاری ایسنا: استاندار ایلام در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی استان و شهرستان ایوان گفت: ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل تونل اربعین اختصاص یافته و تا پایان شهریورماه شاهد بهره‌برداری از این تونل خواهیم بود.

به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی در سفر به شهرستان ایوان و در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ایوان، اظهار کرد: شهرستان ایوان از فرصت‌های خوبی برای اشتغالزایی برخوردار است و برای استفاده از این فرصت‌ها باید نسبت به جذب سرمایه‌گذاران در استان و شهرستان‌ها اقدام کنیم و موانع حضور آنان را در استان برداریم.

وی به مشکلات و مسائل موجود در شهرستان ایوان اشاره کرد و گفت: برنامه سفر استاندار به شهرستان‌ها که به همراه مدیران کل مرتبط برگزار می‌شود با برگزاری جلسات هماهنگی و بررسی مسائل و مشکلات هر شهرستان در معاون عمرانی شکل می‌گیرد و در سفر به هر شهرستان با حضور در مزار شهدا و ادای احترام به این عزیزان و حضور در جمع مردم و شنیدن سخنان مردم انجام می‌شود و در ادامه با برگزاری جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی استان و هر شهرستان نسبت به تصویب راهکارهای رفع مسائل و مشکلات این شهرستان اقدام می‌شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: در همین راستا مشکلات شهر ایوان به طور کامل مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته و در این جلسه نتایج بررسی‌ها مطرح شده و راهکار رفع آنها به عنوان مصوبه شورای برنامه‌ریزی لازم الاجرا خواهد بود.

سلیمانی دشتکی در این جلسه و در حین بررسی مشکلات شهرستان ایوان با برقراری چندین تماس تلفنی در خصوص تأمین اعتبار برای اجرای پروژه‌های این شهرستان نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی خاک تو سر ما

    • بدون نام

      من هنگ کردم یکی بگه یعنی چی تونل اربعین یعنی چهلمین تونل ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      مسخره است چه اشتغالی یه شهرستان بن بست کوچک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج