adexo3
۶۹۸۵۱۳
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

نامه نماینده آبادان به وزارت اطلاعات درباره آب

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: وضعیت آب شرب آبادان بغرنج است و باید فکری برای آن کرد.

خبرگزاری فارس: غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اکنون وضعیت شوری آب آبادان وحشتناک است.

وی افزود: وضعیت آب آبادان و چند شهر دیگر بسیار بغرنج است و به قدری ناجور است که در این دو، سه روز مرتب با ما تماس می‌گیرند که EC بالا رفته است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: شرایط به‌گونه‌ای است که حتی دستگاه‌های صنعتی که برای خنک کردن توربین‌های خود و یا شست‌وشوی لوله‌ها و ابزارآلات از آب استفاده می‌کنند، این آب با این مقدار نمک و آلودگی بالا به دستگاه‌ها هم ضرر می‌رساند و کتباً به شورای تأمین شهر و فرماندار شهر این موضوع اعلام شده است.

شرفی ادامه داد: نزدیک ۹ ماه است که به غیر از این دوسالی است که از ابتدای نمایندگی پیگیری کردیم مرتب یادآوری کردیم که در فصل گرما و شرایط نامناسب جوی قطعاً بر این فاجعه تأثیرگذار خواهد بود، بنابراین هوا که گرم‌تر شود وضعیت بدتر خواهد شد.

وی افزود: حال که هوا مقداری گرم شده است، شرایط آب این‌گونه است، اما خدا به داد مردم در چند ماه آینده برسد. بنده به وزارت اطلاعات هم نامه نوشتم و این موضوع را یادآور شدم که وضعیت آب شرب آبادان بغرنج است و عکس‌العمل مردم قابل‌کنترل نیست. به داد این مردم برسید.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۱۳ سال است که می‌خواهند آب‌رسانی به آبادان انجام شود و مشکل آب حل شود و ۱۶۰ هزار مترمکعب آب موردنیاز شهرستان آبادان حل شود، اما متأسفانه در این ۱۳ سال نمی‌دانم چه اما و اگری در کار است، گفت: چرا مسئولان نسبت به قول‌هایی که به مردم می‌دهند متعهد نیستند. بنده سیاسی حرف نمی‌زنم اما همه دولت‌هایی که دست‌اندرکار حل این مشکل مردم بودند چرا به داد مردم نمی‌رسند. به چه کسی باید فریاد بیاوریم.

شرفی همچنین تصریح کرد: مردم به بنده که نماینده هستم فریاد می‌آورند، من باید به چه کسی استغاثه کنم و دستم به دامن چه کسی باشد. با رئیس‌جمهور، معاون اول، دو وزیر نیرو، دو وزیر سابق و کنونی نیرو و دیگر مسئولان و همچنین رئیس مجلس در این رابطه جلسه برگزار کردیم. در جلسه مجمع نمایندگان خوزستان هم این مسئله مطرح شد اما متأسفانه فقط می‌گویند پیگیری می‌کنیم. همه می‌گویند این مسئله‌ای مهم و ملی است اما عملاً هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

وی اظهار داشت: طرح غدیر ۱۳ سال است که در دستورکار است اما متأسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است. حتی آب این منطقه برای استحمام و مصارف بهداشتی هم قابل استفاده نیست چه برسد به آب شرب، حتی تصفیه‌خانه‌های خانگی خراب شده است. مردم مدام در این رابطه تماس می‌گیرند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید به داد مردم رسید. باید مسئولان بگویند می‌خواهند چکار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجبا یکی پیدا شد دربارهٔ آب آبادان حرفی بزند

    • ایرانی

      اصلا خوزستان وخوزستانی برایشان معنایی ندارد مهم گاز ونفت است فقط !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای‌اینها‌فقط‌‌نفت‌و‌گاز‌‌خوزستان‌مهم‌است!!!!!

      • parnazerahimi

        اگر درآمد پالایشگاه توی همین شهر خرج بشه آبادان چی میشه.اگر بشه

    • بدون نام

      شبکه های اجتماعی و ماهواره ای معاند و ضد انقلاب و سلطنت طلبان و ضد دین های وهابی آمریکایی و شیعه لندنی انگلیسی برای کشور ما بسیار خطرسازشده است
      هم وطن عزیز و فهیم واگاه اخیرا استکبار جهانی باتمام توان خود با ایجاد شبهه های دروغین وجهت دار و طرح مسائل اختلاف برانگیز گوناگون وایجادجنگ روانی همه جانبه شدید در خصوص مسئولین کشورمان در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای به راه انداخته اند و میخواهند مارانسبت به مسئولین بدبین کرده و همبستگی داخلی ما را ازبین ببرند ومارا بجان هم بیاندازند وازاب گل الود ماهی بگیرند وبعد به کشور و ملیت ما دست اندازی کنند و ما را مثل کشورهای سوریه و عراق و لیبی و یمن و افغانستان دچار جنگ داخلی کند که به مراتب وضع ما بدتر و شدیدتر از آنها خواهد شد . پس بیائیم ارامش حال را دریابیم وبه عقاید هم احترام بگذاریم و مراقب همبستگی مان باشیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید مسیولین بخود بیاند که اگه انجوری بشه.
        جون سالم بدر نمیبرند

    • بدون نام

      عجب ادمین ازساعت۹و۳۰شب تا۱۰شب ابنترنت داشتم ولی توسایت شما نمیرفت ولی تویه سایت دیگه میرفت انهفته هم اینجوری شده بود

    • بدون نام

      اخر مسئولین هدفی جز از بین بردن مردم ایران ندارند مردم هوشیار باشید ...

    • بدون نام

      آقا شبکه های معاند وضد انقلاب چیه داداش ما داریم مار داخل استینمان پرورش میدهیم ،الان مازندران با کمبود آب مواجه شده اینم حتما کار آمریکا و اسراییل ومنافقین است؟چرا چرت وپرت میگید چاه‌های غیر مجاز از بین بردن جنگلها توسط همین نهادهای وابسته به دولت وچرای دام فزاینده،وکاشتن محصولات آب بر مانند هندوانه وخیار وچغندر در این چهل سال آب را از بین برده ،وقتی شما ماشین وکوچه را با آب شرب میشوری مگر آبی هم باقی خواهد ماند وحالا همه اینها را بزار کنار به قول خودت اهل خدا هستی یه سوال داشتم آیا فکر نمیکنی همانطوری که در قرآن آمده امتی که کارشان شده دروغ،تهمت،ربا،تبعیض،و....(مسولین)نه مردم آیا عذاب الهی نیست ؟واگر نیست پس چرا خشکسالی وفقر از ایران دور نمیشود؟!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج