۷۰۰۲۵۲
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

نشانه‌هایی از ورود بحران آب به تهران

استاندار تهران با اشاره به کمبود منابع آبی با توجه به کاهش بارش‌ها گفت: امسال با مشکلاتی به دلیل کمبود بارش‌ها مواجه هستیم و لازم است تا کشاورزان را به کشت محصولاتی با نیاز کمتر به آب ترغیب کنیم و در این راه فکر، همراهی همه دستگاه‌ها و همدلی در شرایط بحرانی ضروری است.

خبرگزاری ایسنا: استاندار تهران با اشاره به کمبود منابع آبی با توجه به کاهش بارش‌ها گفت: امسال با مشکلاتی به دلیل کمبود بارش‌ها مواجه هستیم و لازم است تا کشاورزان را به کشت محصولاتی با نیاز کمتر به آب ترغیب کنیم و در این راه فکر، همراهی همه دستگاه‌ها و همدلی در شرایط بحرانی ضروری است.

محمدحسین مقیمی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان تهران با تقدیر از اقدامات دستگاه‌های استان در تنظیم بازارشب عید گفت: تنظیم بازار در ایام پایانی سال گذشته در شرایطی انجام شد که تعداد زیادی از تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ با مشکل آنفولانزا مواجه بودند اما در سطح کشور و استان تهران با برنامه ریزی صحیح موضوعات مدیریت شد.

وی افزود: سال گذشته با سرما زدگی محصولات میوه در شمال کشور رو به رو شدیم و بخش زیادی از میوه‌ها به بازار نرسید اما همراهی دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی ها موجب شد تا هم میوه خوب در بازار تأمین شد و هم کشاورزان زیان ندیدند.

استاندار تهران به همراهی خوب و اثرگذار شهرداری با دولت در تأمین و توزیع اقلام تنظیم بازار شب عید نیز اشاره کرد.

مقیمی گفت: امسال با مشکلاتی به دلیل کمبود بارش ها مواجه هستیم و لازم است تا کشاورزان را به کشت محصولاتی با نیاز کمتر به آب ترغیب کنیم و در این راه فکر،همراهی همه دستگاه ها و همدلی در شرایط بحرانی ضروری است.

همچنین در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش تأمین و توزیع میوه تنظیم بازار در ایام پایانی سال ٩٦ و نوروز ٩٧ از سوی مدیرکل جهادکشاورزی استان ارائه شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه امسال با کمترین میزان ضایعات و هدر رفت میوه در ایام تنظیم بازار شب عید مواجه بودیم عنوان کرد: در تأمین مایحتاج شب عید در اقلام برنج،مرغ و تخم مرغ به خوبی اقدام شد و ٩ هزار تن برنج ذخیره سازی شد که از این میزان با ٤١٥٠ تن برنج نیاز استان تأمین شد و ٦٠٠ تن مرغ گرم ، دو هزار تن مرغ منجمد ، ٣٧٠ تن گوشت گوساله و ٢٨٠٠ تن گوشت گوسفند ذخیره و توزیع شد.

ذوالفقاری در ادامه ارائه این گزارش گفت: در ایام پایانی سال ٩٦ و نوروز ٩٧ ، حدود دو هزار تن سیب تا قیمت ٢٧٠٠ تومان و چهار هزار تن پرتقال تا ١٨٠٠ تومان به قیمت تنظیم بازار در این ایام تأمین و ذخیره سازی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تنها

      کمتر اب معدنی به کشور های عربی صادر کنین همه چی درست می شه

    • بدون نام

      وقتی ۱۰ملیون شغل میدین به افغانیا وو۱۶ملیون افغانی داریم هرروزخرج ومنابع کشوروخرجش میکنید نتیجش این میش ایرانیانبایدکشاورزی کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج