۷۰۰۴۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مک پرو ماژولار سال ۲۰۱۹ از راه می‌رسد

برخی از مسئولان اپل در مصاحبه با وب سایت «تک کرانچ» تأیید کردند که مک پرو ماژولار به عنوان نسخه بازطراحی شده این دستگاه سال آینده معرفی می شود.

وبسایت کلیک - مهدی ده نبی: برخی از مسئولان اپل در مصاحبه با وب سایت «تک کرانچ» تأیید کردند که مک پرو ماژولار به عنوان نسخه بازطراحی شده این دستگاه سال آینده معرفی می شود.

مک پرو ماژولار سال ۲۰۱۹ از راه می‌رسد

آقای Matthew Panzarino به عنوان نماینده وب سایت TechCrunch اخیرا با چهار نفر از مقامات اپل به نام های Jud Coplan ،Tom Boger ،John Ternus و Xander Soren که به ترتیب مدیر ارشد بخش مهندسی سخت افزار، مدیر بخش سخت افزار محصولات، مدیر بخش نرم افزارهای ویدئویی و مدیر بخش اپلیکیشن های مرتبط با موزیک هستند، ملاقاتی داشت و در مورد برنامه های آینده اهالی کوپرتینو گفت و گویی را ترتیب داد.

آقای Boger طی این مصاحبه گفت:

ما می خواهیم با مشتریان و کاربران حرفه ای خود همواره شفاف و صریح صحبت کنیم. پس باید بگوییم که مک پرو ماژولار در سال 2019 عرضه خواهد شد. مطمئنا بسیاری از افراد تصمیم گرفته اند تا آیمک پرو را خریداری کنند. ما به آنها پیشنهاد می کنیم که تا معرفی مک پرو ماژولار منتظر بمانند. مطمئنا از این تصمیم پشیمان نمی شوند.

برای آنکه روند تولید محصولات با بهبود چشمگیری روبرو شود، اپل تیمی از افراد حرفه ای را برای این کار در نظر گرفته است. این گروه توسط John Ternus هدایت شده و به صورت کامل با مهندسان کوپرتینویی در ارتباط هستند. Ternus در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که اپل قصد دارد تا با مشتریان خود ارتباط نزدیک برقرار کرده و از نیازهای روزمره آنها اطلاعات به دست آورد. متأسفانه انجام چنین کاری برخی مواقع به دلیل محرمانه بودن موضوع امکان پذیر نیست. به همین دلیل آنها تصمیم گرفته اند تا افراد خلاق را استخدام کنند.

مک پرو ماژولار سال ۲۰۱۹ از راه می‌رسد

وی در ادامه سخنان خود گفت:

ما همچنین تمرکز خود را روی جلوه های بصری، ویرایش ویدئو، انیمیشن های سه بعدی و تولید موزیک نیز منعطف کرده ایم. برای پیشرفت در این زمینه ها، از افراد متخصص کمک گرفته ایم و تا حد امکان هم سعی کردیم تا از اشخاص خلاق در این زمینه دعوت به همکاری کنیم. حالا همین افراد در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و در حال پیش بردن پروژه های مختلف هستند. نتیجه کار گروه های مختلف در اختیار مهندسان و طراحان قرار می گیرد و به محض کامل شدن طرح اولیه، وارد مرحله آزمایشی شده و تست توسط برخی پرسنل می شود.

آقای Boger در خلال این گفت و گو به موارد زیر نیز اشاره کرد:

از ابتدایی ترین قسمت طراحی تا پیشرفته ترین بخش های تولید مک، ما همواره روی نیازهای کاربران تمرکز کرده ایم و قصد داریم محصولی را تولید کنیم که چه از لحاظ نرم افزاری و چه از لحاظ سخت افزاری، مورد استفاده تمامی افراد قرار گیرد. از آنجا که تولید قطعات سخت افزاری، توسعه سیستم عامل و نرم افزارها و کلیه جزئیات به صورت نزدیک در کنار یکدیگر انجام می شود، ما می توانیم به بهینه ترین دستگاه موجود در بازار دست پیدا کنیم و سپس وارد مرحله معرفی و عرضه آن می شویم.

مسئولان بالا رده اپل به این موضوع اعتراف کرده اند که درس های گرفته شده از همکاری تیم حرفه ای باعث تولید و شکل گرفتن مک پرو ماژولار شده است.

مک پرو ماژولار سال ۲۰۱۹ از راه می‌رسد

Boger در مورد بهره گیری از افراد متخصص در تیم طراحی این دستگاه گفت:

ما اخیرا نگاه دقیق تر و موشکافانه ای به نیازهای کاربران حرفه ای خود داشته ایم و به این ترتیب، سعی داریم تا معماری محصولات خود را با توجه به این موضوع طراحی کنیم. ما با تمام توان خود در حال کار بر روی مک پرو ماژولار هستیم و قصد داریم تا به همه ثابت کنیم تنها نوع طراحی دستگاه تأثیرگذار نیست و کارایی آن نیز باید به گونه ای باشد که مشتریان را به خود جذب کند.

ما به این موضوع پی برده ایم که کاربران حرفه ای امروزی به نسخه ماژولار این دستگاه بیش از پیش نیاز دارند. لذا می خواهیم آنها را به آرزویشان برسانیم.

متأسفانه تا به این لحظه، تاریخ دقیق و مشخصی برای معرفی مک پرو ماژولار عنوان نشده و تنها سال 2019 برای رونمایی از آن عنوان شده است. پس باید منتظر اخبار و شایعات بیشتر در مورد این محصول باقی بمانیم. چرا که هیچ اثری از مشخصات سخت افزاری و نوع طراحی آن به چشم نمی خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج