۷۰۱۰۷۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نمایش مرموزترین الکتریکی نیسان در پکن

نیسان برای نمایشگاه خودرویی پکن ۲۰۱۸ در سال آماده می‌شود و قصد دارد طیف وسیعی از خودروهای خود و یک مدل مرموز الکتریکی را به نمایش درآورد.

عصر ایران: حدواسط به تکنولوژی خاصی مجهز است که می‌تواند سیستم امواج مغزی راننده را بررسی کرده و حال جسمی و روحی راننده را دریابد.

نیسان برای نمایشگاه خودرویی پکن ۲۰۱۸ در سال آماده می‌شود و قصد دارد طیف وسیعی از خودروهای خود و یک مدل مرموز الکتریکی را به نمایش درآورد.

به گزارش "موتور ترند"، ساخت خودروهای الکتریکی در چین برای دستیابی به اهداف سال ۲۰۲۲ بسیار محدود است و نیسان برنامه دارد ساخت این خودرو را با همکاری شرکت دونگ‌فنگ انجام دهد. ساخت چنین خودرویی می‌تواند به رشد تقاضا برای خودروهای الکتریکی در چین کمک کند. تا این لحظه اطلاعات و جزئیات زیادی در خصوص این خودروی الکتریکی به بیرون درز نکرده اما گزارش‌ها از شباهت این خودرو با مدل مفهومی "IMx کورو" حکایت داند.

نمایش مرموزترین الکتریکی نیسان در پکن

کانسپت IMx برای اولین بار در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 رونمایی شد و سپس نسخه به‌روز شده آن در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 به نمایش درآمد. جدیدترین نسخه این خودرو دارای طراحی بدنه بازنگری شده با رنگ بدنه خاکستری تیره، جلوپنجره جدید و رینگ‌های مشکی است.

نمایش مرموزترین الکتریکی نیسان در پکن

یکی از جذابیت‌های این کانسپت، تجهیز آن به یک حدواسط هوشمند است. این حدواسط به تکنولوژی خاصی مجهز است که می‌تواند سیستم امواج مغزی راننده را بررسی کرده و حال جسمی و روحی راننده را دریابد. نحوه چرخاندن فرمان فشردن پدال گاز در تشخیص حال کاربر از سوی خودرو موثر است.

پیش‌بینی می‌شود کراس‌اوور جدید و الکتریکی نیسان با یک بار شارژ مسافتی حدود ۶۰۰ کیلومتر را بپبماید.

نمایش مرموزترین الکتریکی نیسان در پکن

از طرفی نیسان قصد دارد نیسان لیف جدیدش را که عنوان سبزترین خودروی سال جهان را از آن خود کرد، در نمایشگاه خودرویی پکن به نمایش درآورد. این خودروی پرفروش الکتریکی با برد 378 کیلومتر بهترین رتبه NEDC یا همان چرخه جدید رانندگی اروپایی را کسب کرده است. اینک نیسان لیف با موتور الکتریکی قدرتمندتر، سامانه حرکتی نیمه خودران و فناوری‌های جدید باچهره‌ای جدیدتر در پکن حضور می‌یابد.

نمایش مرموزترین الکتریکی نیسان در پکن

نیسان "ترا" که اینک در حد و اندازه‌های یک suv جدید ظاهر شده و از ساختارهای اصلی ناوارا بهره می‌برد از دیگر کاندیداهای نیسان برای برای حضور در غرفه نیسان است. انتظار داریم این خودرو با دو موتور دیزلی ۲.۳ و بنزینی ۲.۵ لیتری در توجهات زیادی رادر چین به خود جلب کند. نمایشگاه خودرویی پکن از ۲۵ آپریل ( ۵ اردیبهشت) تا ۴ می (۱۴ اردیبهشت) در این شهر برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج