اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۱۷۴۷
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

کشف پنج محموله جدید قاچاق انسان

ماموران گمرک طی پنج عملیات جداگانه موفق به کشف ۱۷ نفر قاچاق انسان شدند و به همین ترتیب تعداد کشف قاچاق انسان توسط ماموران گمرک به ۴۳ نفر در سال ۹۷ رسید.

خبرگزاری مهر: ماموران گمرک طی پنج عملیات جداگانه موفق به کشف ۱۷ نفر قاچاق انسان شدند و به همین ترتیب تعداد کشف قاچاق انسان توسط ماموران گمرک به ۴۳ نفر در سال ۹۷ رسید.

گمرک ایران اعلام کرد؛ ماموران گمرک تاکنون در سالجاری ۱۴ محموله قاچاق انسان را کشف کرده اند. بر همین اساس، در نهمین عملیات کشف قاچاق انسان، ۹ تبعه یکی از کشورهای همسایه داخل یک دستگاه تریلی حامل بار پنبه مخفی شده بودند که ماموران گمرک بازرگان با دقت و هوشیاری این افراد را شناسایی کردند. این محموله از مبدا تاجیکستان به ترکیه بود.

همچنین در عملیات دیگری، ۵ نفر تبعه یکی از کشورهای همسایه داخل کانتینر یک دستگاه تریلی ترانزیتی صادراتی حامل بار pvc شناسایی شدند. این‌ محموله از مبدا کشور ازبکستان به ترکیه در گمرک بازرگان توسط ماموران گمرک شناسایی شدند.

همچنین دو محموله دیگر قاچاق انسان نیز توسط ماموران گمرک کشف شد . این محموله های صادراتی از کشور ازبکستان و از طریق گمرک سرخس به کشور وارد شده و قصد خروج از کشور به ترکیه را داشت. این دو فرد یکی ایرانی و دیگری تبعه یکی از کشورهای همسایه هستند و با مخفی شدن در بار نخ و دیگری در محموله پنبه قصد خروج از کشور را داشتند.

در عملیات دیگری ماموران گمرک موفق شدند یک تبعه روسی را از داخل محفظه بار کامیون ترک حامل کالای ترانزیتی کشمش از کشور ترکمنستان کشف کنند.

این تعداد قاچاق انسان طی چندین عملیات و با هوشیاری و رصد ماموران گمرک به کمک تجهیزات کنترلی، ایکس ری ها و ردگیری محموله های صادارتی و وارداتی توسط سامانه های گمرک کشف شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو روخداقبل ازاینکه ارز کشوربیش ازاین خارج شود مردم کشوربیش ازاین بیکارشوندفاجعه کشورراباخودنابودکند اتفاقی که درزمان مغول هاافتاددوباره تکرارنشود؛؛خواهشااین مهاجرین افغان رااخراج کنیدتروریست داعش طالبان القاعده راخودمان به دست خودمان داریم واردمیکنیم

    • علی

      کشور همسایه همسایه میکنید بگید افغانی

    • علی

      کشور همسایه همسایه میکنید بگید افغانی

    • بدون نام

      بیشترمشکلات کشورهمین افغان که بودجه ومنابع کشورهزینشون میکنیم وهم ۱۰ملیون شغلمون م بااینکه خودمون بودجه وبیکاریم وکم ابیم ۱۵ملیون افغانی اب نان ..‌‌میدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج