adexo3
۷۰۱۷۵۲
۵۶ نظر
۵۰۱۰
۵۶ نظر
۵۰۱۰
پ

«الدیار»: پوتین از جنگ استقبال می‌کند

انتخاب به نقل از الدیار چاپ بیروت نوشت: یک سخنگوی سری در مسکو فاش کرد ولادیمیر پوتین قصد دارد جنگی را با آمریکا در خاورمیانه و دریای مدیترانه شعله ور کند، جنگی که پس از ارسال مقدار زیادی سلاح به سوریه و یونان و برپایی پایگاه دریایی بزرگی در سوریه، آغاز می‌شود.

انتخاب به نقل از الدیار چاپ بیروت نوشت: یک سخنگوی سری در مسکو فاش کرد ولادیمیر پوتین قصد دارد جنگی را با آمریکا در خاورمیانه و دریای مدیترانه شعله ور کند، جنگی که پس از ارسال مقدار زیادی سلاح به سوریه و یونان و برپایی پایگاه دریایی بزرگی در سوریه، آغاز می‌شود.

در حال حاضر ارسال ۴۲ رزم‌ناو دریایی و ۶ زیردریایی اتمی روسی به اضافه موشک بانکستیر آغاز شده است، که ارسال این موشک (جدیدترین موشک ساخت روسیه) برای اولین بار صورت گرفته و میزان درستی هدف گیری آن ۹۸ درصد است، این موشک قادر است پایگاه‌های هوایی آمریکا در آلمان و هر دولت اروپایی دیگری را هدف قرار دهد.

این رسانه عرب زبان ادامه داد: رئیس جمهور روسیه می‌خواهد نبرد اتفاق بیفتد در حالی که می‌داند دونالد ترامپ جرأت استفاده از سلاح اتمی را ندارد و نبرد احتمالی به شکل سنتی روی خواهد داد. این در حالی است که پوتین تصمیم گرفته است جنگنده‌های آن بر فراز لبنان به پرواز درایند و تعدادی از جنگنده‌های روسی نیز به ناقوره در مرز‌های اسرائیل رسیده اند. وی قصد دارد آمریکا را به معرکه بکشاند، چرا که بر این عقیده است که با استفاده از سامانه‌های دفاعی خود و بویژه با ارسال موشک‌های بانکستیر قادر است اهدافی در فاصله ۵۰ تا ۳ هزار کیلومتر را از بین ببرد. این بزرگترین اختراع در جهان است که می‌تواند از بین بردن ناو ششم آمریکا و همچنین پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و خلیج فارس را در طول چند ساعت نابود کند.

روسیه مطمئن است که آمریکا هرگز جسارت استفاده از بمب یا موشک‌های اتمی را نخواهد داشت و حتی در صورت استفاده از آن، روسیه با موشک‌های ساراماک اتمی خود مقابله به مثل می‌کند؛ موشک‌هایی که طی ۱۶ دقیقه به آمریکا می‌رسد.

این در حالی است که موشک‌های اتمی ایالات متحده برای رسیدن به روسیه به ۴۸ دقیقه تا یک ساعت زمان نیاز دارند. آیا امور به این حد از وخامت رسیده است؟ جواب را نمی‌دانیم، اما می‌گوییم شرایط در لبنان و سوریه تغییر کرده و پوتین از جنگنده‌های روسی پرواز بر سواحل لبنان، سوریه و عراق را خواسته است، بویژه در آسمان عراق که می‌تواند از این طریق جنگنده‌های آمریکایی را به چالش بکشد.

قواعد درگیری واقعا متحول شده است و به صورت قطعی نمی‌دانیم ترامپ چه خواهد کرد، آیا جنگی را علیه ارتش روسیه در سوریه، یونان و مدیترانه آغاز می‌کند؟ لازم به ذکر است ۱۵۰ جنگنده روسی تراز یو ۲۲ می‌توانند از ایران حرکت کرده و اهداف آمریکایی در خلیج فارس و دریای مدیترانه را نابود کند.

علاوه بر این، روسیه سامانه‌های موشکی دارد که قادر است اهداف هوایی را ساقط کرده و هر جنگنده یا موشک آمریکایی را از رسیدن به اراضی ایران بازدارد.

موشک نابود کننده SA۲۲
بار دیگر می‌گوییم قواعد درگیری تغییر کرده و پوتین می‌خواهد آمریکا را وارد جنگی در خاورمیانه کند. روسیه قصد دارد با قساوت با اسرائیل مقابله کند و بعید نیست که جنگنده‌های روسی و اسرائیلی در آسمان لبنان و هر نقطه‌ای در سواحل اسرائیل، لبنان و سوریه با یکدیگر برخورد کنند.

در همین رابطه، روزنامه حریت ترکیه تصاویری را منتشر کرده است که در آن جنگنده‌های روسی در ارتفاع ۲۵ متری ناو آمریکایی که به سمت سوریه در حرکت است پرواز می‌کنند و این ناو را مجبور به تغییر مسیر کرده اند. این جنگنده‌ها آماده اند تا در صورت پیشروی ناو‌های آمریکایی به سمت سواحل سوریه آن‌ها را از بین ببرند.

همچنین یک منبع نظامی روسیه تهدید کرده است که از جنگنده‌های سوری برای بمباران عربستان از مرز‌های عراق استفاده می‌کند. جنگنده‌های سوریه ۱۰ دقیقه با کویت و ۲۵ دقیقه با عربستان فاصله دارد. به گفته این مسئول روسی، جنگنده‌های سوریه‌ای می‌توانند از ایران، عربستان سعودی و هر دولتی در خلیج فارس که در تجاوز به سوریه با آمریکا همراه شوند، را هدف قرار دهند. به این بن سلمان دیوانه می‌گوییم که کاخ او در رأس اهداف این جنگنده‌ها خواهد بود، طوری که مجبور می‌شود از ترامپ و کوشنر درخواست کمک کند. ولی عهد سعودی به این ترتیب نبض ارتش عربی سوری و نبض ارتش عراقی را خواهد دید، چرا که ما ارتش واحدی در سوریه و عراق شده ایم و با ائتلاف با ایران، می‌توانیم موشکهایمان را به سمت خلیج فارس شلیک کنیم و هدف اولمان هم عربستان سعودی است.

عربستان هنوز بهای جنگ با بمب‌های نابود گر روسیه را نمی‌داند. سعودی‌ها برای اولین بار صحنه‌ای بی نظیر را در تاریخشان خواهند دید، پایتخت آن‌ها ریاض و نیز جده با همه خیابان‌های آن بدون استثنا ویران می‌شود و نه ساختمانی مسکونی و نه پایگاهی نظامی باقی می‌ماند. یک نابودی واقعی رخ می‌دهد. باید جنگ اتفاق بیفتد، سوریه‌ای که ۷ سال مبارزه کرده و ۸۵ درصد از شهر‌های آن با خاک یکسان شده، ۷ میلیون نفر از مردم آن مهاجرت کرده و یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن از ملت سوری کشته شده اند، از جنگ با اسرائیل، یا با این شاهزاده سعودی مجنون و یا هر دولت دیگری باکی ندارد.

اما ایران اعلام کرده است: «در صورت تجاوز عربستان به سوریه، موشک‌های ایرانی، عربستان سعودی و بویژه شهر‌های بزرگ و مهم آن، و مهمتر از همه شرکت آرامکو را هدف قرار خواهد داد».

این منبع نظامی روسیه گفت: به عربستان می‌گوییم هیچ بعید نداند که ایران وارد قطیف و قسمتی از خاک عربستان سعودی شود. تا کنون ما و ایران به یمن موشک بالستیک نداده ایم، اما در صورت تجاوز سعودی‌ها به سوریه، علنا چنین خواهیم کرد و وارد نبردی مستقیم با ارتش آمریکا می‌شویم و تا می‌توانیم موشک و سلاح پیشرفته تقدیم حوثی‌ها می‌کنیم.

او افزود: در این حالت، سعودی‌ها می‌بینند که اگر ایران را تحریک کنند، با خلیج فارس چه خواهد کرد. این شاهزاده دیوانه گمان می‌کند می‌تواند یک حمله به سوریه کند و تمام! همانطور که گفتیم شرکت ارامکو را با موشک‌های پیشرفته از بین می‌بریم و در ادامه به دلیل وجود چاه‌های نفتی، آتشی وحشتناک شعله ور می‌شود که هیچ دولتی در جهان نمی‌تواند آن را مهار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حافظ

      من که از متن به وجد آمدم. ولی خوب هر کشوری وارد جنگ بشه تاوان داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید آمریکا و مردم کثیفش رو با خاک یکسان کرد تا تاوان بدبختی مردم سوریه رو بدن

    • بدون نام

      این روسیها دچار توهم شدند،خب بعد از جنگ تمام اروپا و آمریکا کشورهای عقب افتاده ایران و روس وعراق و یمن و تحریم مطلق میکنند که هیچی برای خوردن نداشته باشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این توهم نیست . تو و امثال تو همش ماهواره هاتون روی موج آمریکا و اروپا است و حرفهای اونها رو شنیدی اما وقتش رسیده یک کم حرفهای دیگه رو هم بشنوی و با واقعیت هم رو برو شوی .

      • بدون نام

        کاربر 15:24 من تو عمرم ماهواره تو خانه نداشتم که بخوام اخبار به قول شما امریکا رو نگاه کنم حتی تلگرامم ندارم،،چیزی که کاملا مشخصه اینه که کشوری که توانایی جلوگیری از اختلاس وفساد رو نداشته باشه توان مقابله با دشمن رو هم نداره،کدام اختلاسگر رو دیدی که اعدام بشه

      • بدون نام

        مگه همه خوردنیهای ما از اروپا میاد؟ اروپا خودش به دلیل مهاجرتهای روز افزون در خطر نابودیه .فکر کردی چرا ملی گراها دارند قدرت می گیرند در اروپا؟ مشکل شماها اینه که فکر می کنید قدرتها ابدی هستند در حالیکه اگه تاریخ خونده بودید می فهمیدید بزرگترین امپراتوریها روزی افول می کنند...

    • بدون نام

      الکی رجز نخونید پوتین که هیچی باباش جناب چکمه هم میدونه حریف امریکا و ناتو نیست برای دلداری چیزی نوشتن همه میدونن الدیار لبنان از کجا بودجش مید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عربتان و تمام طرفدارهای غربی اون نتونستند یمن را با این فقر و مشکلاتش کاری بکنند اما ما تونستیم در سوریه و عراق بینی اونها رو به خاک بمالیم و وقتش برسه نوکرهاشون رو در کشورمون و منطقه گوششون رو میتابیم .

    • بدون نام

      اگر آمریکا به عربستان سلاح اتمی بده چی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرع ما اونقدر جون عزیز که تا احساس خطر کنه معرکه رو خالی میکنه اونها جنگ رو میخوان برای منافعشون اما اگه احساس کنند موجودیتشون به خطر میفته هیچ کاری نمیکنند . اونها مطمین هستند اگه غلطی کنند باید دنبال سوراخ موش بگردند و کاخهشون رو دونه به دونه با باران موشکهامون شخم میزنیم .و اسراییل را هم که کلا نابود میکنیم .

      • بدون نام

        عربستان ه جز تسلیحات چیزی نداره ولی طرف مقابلش پیاده نظام قوی و از جان گذشته دارند .همه چیز رو که نمیشه با بمب و موشک درست کرد!

    • بدون نام

      چرت و پرت نگید شما جراتشو ندارید به عربستان حمله کنید خیلی خوبم میدونید که کشورهای مسلمان بر علیه شما هستن و در یک لحظه نابود میشید پاکستان با بمب های هسته ای از شما استقبال خواهد کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت و پرت گفتن کار تو و اربابهای توی و الا اگه کور نباشی ماگردن این قلدرها رو توی سوریه و عراق شکستیم و الان از روی حرسشون دارند تهدید میکنند و البته هیچ غلطی هم نمیتونند بکنند .

      • بدون نام

        تو کجا تشریف داری که فکر می کنی با بمب اتمی نابود نمیشی؟

    • بدون نام

      چرا روسیه به ایران به عنوان مهره و سرباز خودش برای مقابله با آمریکا نگاه میکنه؟ مگه ایران خودش صلاحیت حرف زدن نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا رو با ایران هماهنگ کرده بعد گفته

    • بدون نام

      درود بر روسیه و پوتین و اقا مقام معظم رهبری به امید خدا ما پیروزیم

    • بدون نام

      الله برکت الله

    • محسن135777

      یا خدا ،بی خیال جنگ بابا این روسیه فقط میخاد ایران و عربستان رو به جون هم بندازه از یک طرف دیگه سامانه s400 هم به عربستان میخاد بده،،،آمریکا و متحداش هم بیکار نیستن که،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نترس ،،این آمریکاییها رو فقط بترسونی براشون کافی چون خودشون میدونند چه قدر نقطه ضعف در منطقه و جهان دارند .

    • بدون نام

      درود بر روسیه .این بن سلمان که به تمام دولتمردان و ملت ایران انواع و اقسام تهمتها را زده و با دشمنیهای دیوانه وار خود در حق ملت ایران باعث این وضعیت خطرناک شده نباید آتشی که به راه انداخته خود را ایمن از شعله های آن بداند و فکر کند فقط مردم ایران و سوریه در صورت وقوع جنگ مصیبتهای آن را خواهند چشید و او به کاخ خود میرود و قهقهه شادی و سرمستی پیروزی را سر میدهد و همینطور اسرائیل هم از آتش جنگ در امان نخواهد بود امیدوارم که اگر فرصتی باقی مانده سر عقل بیایند و دست از دشمنی با همسایگانشان بردارند آل سعود و اعراب حامی آن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این وهابی بی عقل تا حالا هر چه دشمنی خواسته کرده و اگه جنگ مستقیم نکرده چون جراتش رو نداشته . حالا نوبتش که چند تا کشیده آبدار بخوره تا مستیش بپره .

      • جیگرکی

        در این نکته که روسیه و متحدانش در خاورمیانه دست
        برتر را دارند اصلا شک نکنید، و در این خصوص که قراره
        جنگی به این وسعت اتفاق بیفتد، چنین موضوعی هرگز
        اتفاق نخواهد افتاد.

      • بدون نام

        جنگ یعنی پول،یعنی سلاحهای ته انبار باید به این اون فروخته بشه،چه روس باشه چه امریکا

    • بدون نام

      کار بر 14 41 نمیدونم چند سالت هست ولی به این خبر جعلی دل خوش کردی خیلی خنده ام گرفته

      پاسخ ها

      • a

        به این خبر کاری نداریم اگه در اینترنت جستجو وسلاحهای آمریکاوروسیه رابررسی کنی متوجه میشی که سلاحهای روسیه پیشرفته تر ومخربترن درضمن مکان جنگ هم به نفع روسیه وهم پیمانانش است

      • بدون نام

        شماها به آمدنیوز دل خوش می کنید اینها هم به این خبرها! این به اون در :))

    • بدون نام

      خبر خیلی چرت هست

    • بدون نام

      خبر داغ بهتر هست واقعیت را تا





      روسیه که برای این حرف ها نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعیت چیه ؟ اون خزعبلاتی که در پیج های آمدنیوز نوشته میشه؟

    • بدون نام

      پس معتل چه هستید بزنید دنیا را کاملا نابود کنید تا همه راحت بشن...

    • بدون نام

      انشاالله با عنایات خداوند شکست و خفت و خواری آل سعود که باعث تمام این مشکلات برای منطقه خاورمیانه هست را خواهیم دید که برای قدرت و ریاست خودشان به تمام مسلمین خیانت و پای آمریکا و ایادی آن را به منطقه باز کردند و هزاران جنایت و مصیبت را برای اقوام مختلف رقم زدند

    • ایمان

      بلوف میزنه اونم از نوع صدام حسینی!!!! صدام یزید کافرهم قبل از حمله آمریکا به عراق تهدید میکرد که ال میکنم بل میکنم اسرائیل را با خاک یکسان میکنم ولی هیچ غلطی نتونست بکنه ودر عرض ۳روز بغداد سقوط کرد

    • ابودان

      چتونه باو زود ترسیدین برا جنگ . انگار نه انگار تو ایرانید نمیبینید از همه طرف ایران تهدید میشه یعنی نمیفهمید اخرش قراره ایران بزنن. حالا که روسیه پشت ایرانه جا خوشحالی بد و بیراه میگید . ادم بفهم الان نه فوقش تا بیست سال دگ اخرش قراره همین چند تا کشور به بهانه الکی ایران بزنن. مردن بخاطر خاک ایران بهتر از زندگی با ذلت

    • بدون نام

      روسی ها بلد نیستند هواپیما مسافربری بسازند.فقط دلشون به بمب اتم خوشه که پاکستان هم داره. یک جارو برقی روسی خریدم. روشنش کردم خو بخود راه میرفت. بعد از پشتش دود درآمد و زود سوخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از این به بعد محصولات اسرائیل رو بخر

    • بدون نام

      رجز خوانی خوبی بود ولی نباید فراموش کنیم که طرف روسی دست برتر را دارد چون ایران آسمان زمین ودریا را در اختیار روسیه میگذارد از لحاظ استراتژیک برتری با ایران و روسیه ومتحدانش است ،وهمچنین چون چاه‌های نفت عربستان نیروگاه اتمی اسراییل وتنگه هرمز به نظرم شاه کلید جنگ است ولی جنگ در تمامی ابعاد آن شوم ووحشتناک است البته آمریکا ومتحدانش هم دست و پا بسته نیستند و قطعا تمام مناطق حساس وزیر ساختهای سوریه وایران را از بین خواهند برد و تنها ترکیه هست که سودش را میبرد ودر آخر هم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد وامریکا فقط میخواهد عکس العمل روسیه را محک بزند و هر دو طرف میدانند از جنگ چیزی نصیبشان نمیشود

    • بدون نام

      داستان علمی تخیلی بود. کلی خندیدیم. روسیه ای که متحدش ایران باشه حال و روزش تو یه جنگ احتمالی واویلاس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ

      • بدون نام

        من نمی دونم این همه اسرئیلی و امریکایی تو سایتهای ایرانی چه غلطی می کنند؟ کی در شرایط حساس کشور خودش رو تمسخر می کنه جز یک مزدور اسرائیل؟!

      • بدون نام

        ایها یه مشت پانیست و بقیه اراذل هستند .از لهجه هایی که بعضا دارند مشخصه:)

    • بدون نام

      روسیه اگه زور داشت جنگ شروع کنه جواب ترکیه رو میداد . از ترکیه تنها ترسید چ برسه اروپا و امریکا . هنوز نتونسته از پس جنگ اکراین بر بیاد . عجب خنگایی داریم

    • بدون نام

      به به افرین ب روسیه فقط نمیدونم با اینهمه قدرت نظامی و متحدان شجاع چرا نتونست غوطه شرقی رو بگیره؟ اگه از این موشک ها دارین میتونستین بجای بمب شیمیایی ازش استفاده کنیدا جمع کنید خودتونو بابا ی مشت بیکار شستشو شده هم اومدن هواداری میکنن از روسیه . این اگه این چیزا رو داشت ک الان امریکا رهبر جهان نبود دل خودتو نو خوش کردین والا فکرمیکنین همه دنیا صبر میکنه فقط شما موشک شلیک کنید . اذربایجان پایگاه نظامی امریکا بغل گوشتونه موشکش یک دقیقه ای میرسه ب مسکو

    • بدون نام

      پیداست ایران ازعربستان هراس داردامابه روسهانمیشودبالیدرفیق نیمه راهندامروز باایران فرداباامریکا

    • بدون نام

      آمریکا چقدر آدم داره توی ایران.خوب باماهواره دین و اعتقاد رو برده که هیچ خدا شده واسه بعضیادمتون گرمه بابا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایرانی جماعت همیشه اهل افراطه.الان هم بخشی از ایرانیها به حد افراط در عشق آمریکا غرقه شدند :)))

    • بدون نام

      این میکن ابر قدرت,وقتی مجهز باشی ,کسی جرات نمیکنه حرف بزنه ,قدرت پوتین هستش,البته امریکا ابزار پیشرفته ای داره,اما تو موشک های روسیه کسی به پاش نمیرسه...

    • امیر

      نمیدونم چرا بعضیا بیماری غرب شیفتگی دارن بفرض هم غرب برنده شه به توچی میرسه مثلا ایرانی هستین!!؟؟
      از عربا بد میگین بعد از قدرتشون وهمپیمانای غربیشون دفاع میکنین؟؟!
      انگار زیاد فیلمهای هالیوودی نگاه میکنین

    • بدون نام

      من گفتم هر كي جنگ شروع كنه تلفات زيادي خواهد ديد منظورم اتحاديه اروپا و امريكا است،،،،اينها اكر وارد جنك شوند ،،،،بسيار نابدگر است،،،،وارد جنگ داخلي و خارجي ميشوند،،،،ولي بعيد ميدانم به روسيه در اين جنگ اسيب چنداني وارد شود،،،يا أصلا اسيبي نخواهد ديد،،،،

    • مهدی

      ایکاش به جای تکیه به روسیه، به مردم تکیه کنید. فعلا که روسیه، ایران را فروخت. خخخخخ

    • اصغر

      نویسنده یه چیزی زده یا مشکلی در روانش داره بیچاره زیاد ps4 بازی میکنه خدا عقلش بده شبیه کتاب تخیلیه سقوط ۱۹۷۹ بود

    • بدون نام

      مسئولانی که وظیفه رصد خطرات فضای مجازی را دارند میتوانند اثرات تربیت ارتش گوش به فرمان و تبلیغاتی تلگرام برای آمریکا و غرب و اسرائیل را در اینگونه مطالب و موارد مشابه ملاحظه کنند که وظیفه ایجاد ترس و ناامنی و ناامیدی را برعهده گرفته و انجام میدهند .این وطن فروشان در زمان جنگ که تمام دنیا در مقابل ایران بود هم این اعمال را انجام دادند البته نه به شدت امروزی

    • بدون نام

      در جنگ همه ضرر میکنند ما مردم باید بفکر خودمان باشیم که چگونه زنده بمانین

    • بدون نام

      مرگ بر پوتین مرگ بر بشار اسد جنایتکار

    • از خوزستان

      دوستان عزیز شما چرا اینقدر احساساتی نظر میدین و به دو قسمت "طرفدار روسیه " یا "طرفدار آمریکا" تقسیم شده اید ، بابا شما همیشه باید دیدگاه ذهن خودتون را مستقلانه بنویسید و نه اینکه دنبال موج ها حرکت کنید، و در مرحله بعدی ما بعنوان ایرانی باید همیشه منافع ملی کشورمون را در اولیت قرار بدیم ، نه روسیه و نه آمریکا و نه اروپا و نه هیچ کشور دیگه ای دلشون برای ما نسوخته ما باید متحد و آماده باشیم برای دفاع از وطن عزیزمون

    • وحيد

      زر زر مفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج