۷۰۱۸۴۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

همکاری ناتمام بهرام زند با «مستند ایران»

حمید مجتهدی از آغاز ثبت صحنه‌های زمینی «مستند ایران» در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری خبر داد و در عین حال یادآور شد که زنده‌یاد بهرام زند قرار بود در این بخش همکاری کند که اجل مهلت نداد.

خبرگزاری ایسنا: حمید مجتهدی از آغاز ثبت صحنه‌های زمینی «مستند ایران» در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری خبر داد و در عین حال یادآور شد که زنده‌یاد بهرام زند قرار بود در این بخش همکاری کند که اجل مهلت نداد.

سازنده «مستند ایران» در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ همکاری زنده‌یاد بهرام زند در «مستند ایران» یادآور شد: مرحوم بهرام زند پیش از این هفت قسمت از مجموعه را که مربوط به مشهد و شش قسمت را که مربوط به کویر لوت بود خواند. ایشان قرار بود در بخش مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری هم با «مستند ایران» همکاری کند که اجل مهلت نداد.

مجتهدی در ادامه به همکاری مرحوم بهرام زند در فیلم «محمد رسول‌الله» به گارگردانی مصطفی عقاد اشاره کرد و گفت: با مصطفی عقاد هم‌کلاس و همکار بودیم و با هم فیلم‌هایی را هم کار کرده بودیم که یکی از این فیلم‌ها «محمد رسول‌الله» یا «رسالت» بود که در ساخت آن با عقاد همکاری کردم. در سال ۱۹۷۶ فیلمبرداری آغاز شد و من در سال ۱۹۷۹ آن را به ایران آوردم. منوچهر اسماعیلی مدیر دوبلاژ کار بود و اولین همکاری من با مرحوم بهرام زند در این فیلم بود. یکی از حسن‌های ایشان این بود که خوب مطالعه می‌کرد و کارش را به نحو احسن انجام می‌داد.

او افزود: بهرام زند و بهروز رضوی گویندگان اصلی «مستند ایران» هستند. هنوز تصمیمی برای جایگزین مرحوم بهرام زند در بخش مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری گرفته نشده است.

مجتهدی در ادامه درباره‌ ادامه‌ ساخت «مستند ایران» و بخش‌های مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری که چه زمانی آغاز خواهد شد؟ توضیح داد: ثبت صحنه‌های هوایی مربوط به این استان‌ها به اتمام رسیده است و صحنه‌های زمینی آن را از هفته‌ آینده آغاز خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج