adexo3
۷۰۴۳۸
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

نحوه اسکورت خاتمی و هاشمی رفسنجانی

انتشار خبری از نحوه اسکورت محمود احمدی​نژاد موجب شد که برخی کاربران خبرآنلاین درباره نحوه اسکورت آقایان خاتمی و هاشمی سوالاتی را مطرح کنند.

خبرآنلاین: انتشار خبری از نحوه اسکورت محمود احمدی​نژاد موجب شد که برخی کاربران خبرآنلاین درباره نحوه اسکورت آقایان خاتمی و هاشمی سوالاتی را مطرح کنند.

در خبری که صبح دیروز از روزنامه جمهوری اسلامی نقل شد، آمده بود: علاوه بر خودروی چراغ چرخان پلیس و پلیس موتورسوار، چندین نفر در ۴ خودرو احمدی نژاد را اسکورت می‌کردند.

غلامعلی رجایی مشاور فرهنگی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به کاربران خبرآنلاین که درباره نحوه اسکورت آیت​الله هاشمی رفسنجانی، گفت: به دلیل مسائل امنیتی از پاسخ دقیق به این سوال معذورم.

او تنها به بیان این نکته اکتفا کرد که اسکورت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ویژه است و با بقیه مقامات متفاوت است.

رجایی در واکنش به اینکه برخی از بنز سواری آیت الله هاشمی سخن می گویند، متذکر شد: نحوه اسکورت مقامات و اینکه با چه نوع خودرویی باشد مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و این دست آقای هاشمی نیست.

عبدالکریم تابش مسئول روابط عمومی بنیاد باران در پاسخ به کاربران خبرآنلاین که درباره نحوه اسکورت سیدمحمد خاتمی رئیس دولت​های هفتم و هشتم سوال پرسیده بودند، گفت: ایشان اسکورت پلیس و موتور سوار ندارد. آقای خاتمی یک پژو پرشیا و یک جی ال ایکس و یک راننده و چهار محافظ در ترددهای درون شهری خود دارد. یک راننده و یک محافظ در ماشین حاج آقا و سه محافظ دیگر در جی ال ایکس می نشییند.

وی با بیان اینکه محافظین و اسکورت روسای جمهور معمولا از شش ماه بعد از پایان ریاست جمهوری​اشان به تدریج کاهش می​​یابد، گفت: البته در مقاطعی همچون زمان انتخابات به تشخیص شورای عالی امنیت ملی تعداد محافظان زیاد می شود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      بهرحال این محافظان و خانواده هاشون هم بایستی نان بخورند دیگه مثل هتل داران و کارمندان هتلهایی که سیاستمداران مهمانی ها و عروسی های فرزندانشون رو اونجا میگیرندمثل فروشندگان و مغازه داران بالای شهر که عمده خریدارانشون آقازاده ها و غیره هستندمثل خیلی ها که ازکنارسیاستمداران امروز ایران به نان و نوایی رسیدند، فقط ازشون خواهش می کنم اینقدر مومن بودن و عدالت خواهی و تواضع خودشونو به رخ ما نکشن مردم خوب می دونن کی برای مال دنیا به سراغ سیاست و مقام رفته و کی برای خدمت به مردم.

    • بدون نام

      هاشمی رفسنجانی 4 تا ماشین اعم از لندکروز، بنز و 4 موتور 2 ترکه اسکورتش می کنند. ضمنا خاندان هاشمی وضعشون خیلی خوبه و در اوج رفاه و تجمل زندگی می کنند

    • mahdi

      خودروی آقای هاشمی یک بنز قدیمی 280 ولی ضد گلوله است که خیلی وقته سوارش میشه و یه ماشین پلیس جلو و 2 تا ماشین پاجرو محافظت از ایشون را دارند که مردم محله دزاشیب هر روز صبح ایشونو میبینن

    • سارینا

      بابک جون اصلا بدجوری باهات موافقم...
      حرفات ناجور به دلم نشست....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج