۷۰۴۸۶۹
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

رونمایی از تیگو ۵ فیس لیفت مدل ۹۷

بعد ۲ سال از ورود اولین تیگو ۵ به بازار ایران و کسب اعتماد توانمندی‌هایش به مردم ایران، حالا شاهد ورود نسخه‌ی جدید فیس لیفت‌اش به بازار هستیم. تیگو ۵‌ای که خوب توانست با نشان دادن توانایی‌ها و آپشن‌های رفاهی‌اش در دل مردم جای باز کند و در همان سال اول ۳۰ هزار فروش در ایران داشته باشد.

برترین ها: بعد ۲ سال از ورود اولین تیگو ۵ به بازار ایران و کسب اعتماد توانمندی‌هایش به مردم ایران، حالا شاهد ورود نسخه‌ی جدید فیس لیفت‌اش به بازار هستیم. تیگو ۵‌ای که خوب توانست با نشان دادن توانایی‌ها و آپشن‌های رفاهی‌اش در دل مردم جای باز کند و در همان سال اول ۳۰ هزار فروش در ایران داشته باشد. طبیعتا بعد از گذشت این دو سال نیاز به بروز رسانی در این خودرو حس می‌شد و شرکت چری این نیاز را بی‌ پاسخ نگذاشته و مدل ۹۷ آن را با آپشن‌های بروزتر وارد عرصه رقابت کرده است که به تازگی نیز در تهران رونمایی شده.

رونمایی از تیگو ۵ فیس لیفت مدل ۹۷
در نگاه اول متوجه تغییر خاصی در ظاهر آن نمی‌شویم اما به محض ورود به داخل کابین با تغییری شگرف مواجه خواهیم شد. در ابتدا که درب‌ راننده را باز خواهید کرد، لگوی چری توسط لامپی که در زیر درب قرار گرفته بر روی زمین نمایان خواهد شد که قطعا در شب بسیار جذاب‌تر جلوه خواهد کرد. پس از ورود صفحه نمایش ۱۰ اینچی عمودی آن در وسط کنسول کاملا به چشم می‌آید. صفحه نمایشی که کاملا سازگار به زبان فارسی است و از سیستم‌های نویگیشن (GPS) قابل استفاده در ایران استفاده می‌کند و همچنین قابلیت اتصال گوشی‌های همراه را از طریق بلوتوث دارد و زین پس تنظیم سیستم تهویه نیز از طریق همین نمایشگر امکان پذیر می‌باشد.

جالب توجه است که حتی تنظیم دریچه‌های کولر نیز بصورت دیجیتالی صورت می‌گیرد و دیگر دستی نیست. تغییر دیگری که ایجاد شده است اضافه شدن سنسور‌ پارک جلو است که در حین پارک بسیار حائز اهمیت می‌باشد. از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کنترل پایداری، دوربین عقب، آینه تاشو برقی، فرمان برقی، گرمکن‌های صندلی و.‌‌.. اشاره کرد.

رونمایی از تیگو ۵ فیس لیفت مدل ۹۷
مانند تمام خودروهای فیس لیفت دیگر، در سینه این خودرو تغییری ایجاد نشده و همچنان مانند نسخه‌ی قبلی در آن از یک موتور ۴ سیلندر خطی با قدرت ۱۳۹ اسب‌بخار به همراه گیربکس اتوماتیک CVT ۷ سرعته استفاده شده است. این موتور با گشتاور ۱۸۲ نیوتن‌متری شتاب صفر تا صدی معادل ۱۳ ثانیه دارد.

رونمایی از تیگو ۵ فیس لیفت مدل ۹۷

به هر حال با بالا رفتن قیمت خودروهای لوکس و عدم توانایی خرید آن دسته از خودرو‌ها توسط قشر متوسط جامعه، این خودرو با قیمت پایین‌تر و بصرفه‌تر خود می‌تواند یکی از گزینه‌های روی میز برای خرید یک خودروی شاسی بلند باشد. چری تیگو۵ ۱۳۹۷ در دو مدل Luxury و Excellent عرضه خواهد شد که مدل پایه یعنی Luxury قیمتی معادل ۱۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان و مدل Excellent با قیمت ۱۱۵ میلیون تومان بفروش خواهند رسید.

رونمایی از تیگو ۵ فیس لیفت مدل ۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایکاش منم پول داشتم یاحقوق بالایی داشتم که بتونم یه ماشین خوب بخرم.همش میگم ای خدا یعنی میشه یه ماشین خوب بخرم.ایکاش آرزوبه دل نمیرم.هرجا هرقرعه کشی باشه که جایزش خودروباشه شرکت میکنم ولی متاسفانه موفق نشدم.شایدم شانسشو ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخی

      • علیرضا

        غصه نخور داداش گلم انشاالله بهترش رو میخری.
        خدا لعنت کنه باعث وبانیشو که ملت لایق نباید سوار ماشین دیگری جز داخلی لگن بشن...آمین

    • بدون نام

      من یه ماشین مدل 83 دارم هرچی کار میکنم و تو طول ماه خرج این پیر خرفت بی انصاف میکنم چقد ما بدبختیم اخه تا کی باهاس این وضع ادامه داشته باشه

    • مصطفی

      من تیگو 5 اکسلنت مدل ۹۷ رو حدود دو هفته قبل ثبتنام کردم و متاسفانه تا الان تحویل نداده اند. آیا کسی اطلاع داره کی تحویل میشه؟
      یا اصلا کسی مدل ۹۷ رو تحویل گرفته؟
      از زمان ثبتنام تا الان، قیمت این خودرو ۲/۳۰۰/۰۰۰ تومن افزایش داشته :(
      ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج