adexo3
۷۰۴۹۱۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

توضیحاتی درباره جشنواره ملی پویانمایی

رییس هیات انتخاب آثار و داوری بخش فیلم‌ کوتاه و بلند جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی به بیان توضیحاتی درباره ساختار و اهداف این جشنواره پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: رییس هیات انتخاب آثار و داوری بخش فیلم‌ کوتاه و بلند جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی به بیان توضیحاتی درباره ساختار و اهداف این جشنواره پرداخت.

به نقل از ستاد خبری جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران، حسین ساری با بیان اینکه «این جشنواره باعث رشد توانمندی انیمیشن‌سازان ایرانی می‌شود و تاثیرات به‌سزایی در این حوزه خواهد داشت»، گفت: آثاری که به بخش فیلم کوتاه، بلند و نیمه‌بلند جشنواره ملی پویانمایی رسیده است، از سوی مراکز و گروه‌های مختلف در نقاط مختلف کشور است که این توزیع فراوانی در سراسر کشور، مساله‌ای مثبت و امیدوارکننده در زمینه تولیدات انیمیشن است.

رییس هیات انتخاب آثار بخش فیلم کوتاه، بلند و نیمه‌بلند جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران آثار رسیده به این بخش از جشنواره را آثار باکیفیت برشمرد و گفت: با توجه به اینکه در این دوره از جشنواره آثار تولیدی مربوط به پنج سال پیش تاکنون جمع شده و مورد بررسی قرار گرفته است، شناخت خوبی را نسبت به تولیدات انیمیشنی و سطح کاری فعالان کشور در این زمینه به ما داده است.

ساری برگزاری جشنواره ملی پویانمایی را اتفاق خوبی در راستای رشد توانمندی انیمیشن‌سازان ایرانی دانست و افزود: جشنواره‌های هنری و تولیدات تلویزیونی، رادیویی، سینمایی و انیمیشنی همواره آثار مثبتی بر روی جامعه تولیدکننده و هنرمندان داشته است.

او بیان کرد: پیش از برگزاری جشنواره‌ای به گستردگی جشنواره ملی پویانمایی، جشنواره‌هایی در سطوح پایین‌تر مثلا در سطح کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان یا صداوسیما در رابطه با تولیدات انیمیشنی برگزار شده است و آثار مثبتی بر جای گذاشته است، بی‌شک برگزاری این جشنواره با این سطح گستردگی آثار مثبت بیشتری بر جای خواهد گذاشت.

رییس هیات انتخاب آثار بخش فیلم کوتاه، بلند و نیمه بلند جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران عنوان کرد: آن دسته از آثار برگزیده جشنواره ملی پویانمایی که تاکنون به پخش سراسری در شبکه‌های تلویزیونی نرسیده‌اند در شبکه‌های سراسری و استانی پخش خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج